Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

wepster

Citaat van: razorx op 21-12-2008 17:38:18
Citaat van: wepster op 21-12-2008 01:00:09
deze morgen om ongeveer elf uur een mooie silversand met spoiler en pluchebeest op de splitsint van de ring eindhoven naar helmond oja ook nog mooi gepoetst en stevig de gang er in voor dat stukje weg  :eusa_whistle:

wie o wie iemand van hiero?

Als er drie pluche eendjes op de hoedenplank lagen en een blonde vrouw achter het stuur, was het mijn lieverd.
Die was rond die tijd daar in de buurt.

de hoede plank lag inderdaad bestrooid met pluche beesten ja maar of het een vrouw was die stuurde kon ik niet zien mocht het zo zijn dat het jou lief was had ze er in ieder geval de gang goed is ;D
ene mag je der een compliment maken dat de wagen er gelikt uitzag (volgens mij fris gewassen ;D )

bupozaanstad

Citaat van: combinedforces op 18-12-2008 20:50:56
welke roffel zat er achter mij toen ik nijmegen inreed, zo rond 14u vandaag? sloeg af bij het takenhofplein richting dukenburg?

Als het een dark gray 855 was kan ik het zijn geweest PH-GT-**

D-J

@Reneetje: dat dacht ik al, die gaat nog wel eens richting Vollenhove toch?
@Fearless: Dat ik jouw nog nooit heb zien rijden rondom Zwolle....mmm...moet mn ogen toch nog beter open doen ;)
V70 T-5D

T W R 850

Citaat van: DopdeDouwer op 21-12-2008 18:39:28
Citaat van: T W R 850 op 20-12-2008 11:37:14
Citaat van: DopdeDouwer op 15-12-2008 18:43:52
Ik kom de laatste tijd vaak in Hellevoetsluis. Langs de doorgaande weg had ik al een keer 2 mooie Roffels zien staan een zwarte 850 en een saffron s70. Vandaag was de 850 een nieuwe voorbumper aan het passen...

Als het goed is heb je twee S70's zien staan een saffron en een zwarte.
Zijn daar regelmatig te zien.
Is namelijk het bedrijf van een maatje van me en ik ben daar ook vaak.
Ok zal mn ogen wat beter open houden volgende keer. Komt die bumper op de zwarte er echt op?

Nou die bumper komt er wel op ja, maar dat was niet de zwarte s70 die jij gezien had met die bumper maar een 850 hoor.
de s70 is mooi zo anders wordt het een beetje sjonnie

DopdeDouwer

Dan had ik het toch goed gezien, die bumper zat inderdaad op de zwarte 850. Een paar weken eerder had ik 3 roffels zien staan volgens mij. Ik vond de bumper ook al een beetje tegen het sjonnie aan zitten, maar dat kwam ook door de kleur (nog niet gespoten).

Vierkant Rules

Taranis

VolvoDeMio die in de kofferbak van z'n 850 stond te prutsen :P Ik was degene die toeterde ;) (en later nog een keer, bijna een Audi A2 d'r op die over de verkeerde weghelft door de bocht kwam :eusa_wall: )

san

Vanmiddag in Apeldoorn een rode 850 met gele elandstickers op zijschermen en volvo-forum sticker achterop (hoenderparkweg).

wepster

deze ochtend een berdeaux rode met spoiler en sticker (forum) ter hoogte van urmond op de a2 ik was under cover in de vrachtwagen heb nog geknipperd maar denk niet dat de bestuurder me gezien heeft
kenteken LR-p@-@@

wie was dit ???

Chris

Citaat van: wepster op 22-12-2008 21:32:54
deze ochtend een berdeaux rode met spoiler en sticker (forum) ter hoogte van urmond op de a2 ik was under cover in de vrachtwagen heb nog geknipperd maar denk niet dat de bestuurder me gezien heeft
kenteken LR-p@-@@

wie was dit ???

Hmm, dat zou ik weleens geweest kunnen zijn. Weet je zeker dat de roffel bordeaux was en niet aubergine? Ik was vandaag een dagje in Maastricht dus ben inderdaad over de A2 gekomen. Hoe laat was het?? Mijn kenteken is overigens ook LR-PS-xx.

Heb ook nog wel vrachtwagens zien seinen, maar geen idee dat dat voor mij bedoelt had kunnen zijn!

wepster

Citaat van: Chris op 22-12-2008 22:53:24
kenteken LR-p@-@@

wie was dit ???

Hmm, dat zou ik weleens geweest kunnen zijn. Weet je zeker dat de roffel bordeaux was en niet aubergine? Ik was vandaag een dagje in Maastricht dus ben inderdaad over de A2 gekomen. Hoe laat was het?? Mijn kenteken is overigens ook LR-PS-xx.

Heb ook nog wel vrachtwagens zien seinen, maar geen idee dat dat voor mij bedoelt had kunnen zijn!

dat ws rond de klok van 11 uur geloof ik en je had ook nog een pasagier waar je druk mee in gesprek was
forum sticker zit links achter iets hooger dan normaal ;D

Chris

Citaat van: wepster op 23-12-2008 05:18:56
Citaat van: Chris op 22-12-2008 22:53:24
kenteken LR-p@-@@

wie was dit ???

dat ws rond de klok van 11 uur geloof ik en je had ook nog een pasagier waar je druk mee in gesprek was
forum sticker zit links achter iets hooger dan normaal ;D

Dat moet ik wel geweest zijn, rond die tijd was ik inderdaad daar. Ik had een vrouwelijke passagier bij me ;D

Die sticker zit inderdaad iets hoger, zodat hij goed zichtbaar is over de spoilert! ::)

)()()sT

En NIET even bellen Chris  :eusa_wall:

;)

Chris

Citaat van: )()()sT op 23-12-2008 12:27:59
En NIET even bellen Chris  :eusa_wall:

;)

Shopverplichtingen... nu al ;D!

Nee hoor, was erg leuk en gezellig in Maastricht :eusa_dance:.

Erik_M.

Vandaag bij het tanken bij de Shell aan de N44 een DOP T-5R sedan met 600.000 + op de klok gezien.

Na het tanken kennis gemaakt met de eigenaar.  Fraaie auto voor die kilometers   :eusa_clap: , 'k had 'm al een paar keer eerder zien rijden maar nu dus van dichtbij mogen bewonderen.

gRoet,
eRik

Jeff

Citaat van: Erik_M. op 23-12-2008 23:48:01

Vandaag bij het tanken bij de Shell aan de N44 een DOP T-5R sedan met 600.000 + op de klok gezien.

Na het tanken kennis gemaakt met de eigenaar.  Fraaie auto voor die kilometers   :eusa_clap: , 'k had 'm al een paar keer eerder zien rijden maar nu dus van dichtbij mogen bewonderen.

gRoet,
eRik

Waar was dit... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)