Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

op weg naar huis, zuidwaarts dus, vanaf vliegveld Groningen ( A28 ) tijdje achter een rode alter I sedan gereden ( 854 GLT ) FH-GD-**

A50 tussen Arnhem en knpnt Ewijk achter een blauwe 850 sedan gezeten, NR-RL-**

Oh ja, en op de afslag hoogezand op de Grunningse ring een Saffron V70...ik gok op de koffiebonen terrorist ;) was rond 17.00u.

www.vm-parts.nl

Wibren

Citaat van: Spin! op 09-03-2009 19:13:11
op weg naar huis, zuidwaarts dus, vanaf vliegveld Groningen ( A28 ) tijdje achter een rode alter I sedan gereden ( 854 GLT ) FH-GD-**

A50 tussen Arnhem en knpnt Ewijk achter een blauwe 850 sedan gezeten, NR-RL-**

Oh ja, en op de afslag hoogezand op de Grunningse ring een Saffron V70...ik gok op de koffiebonen terrorist ;) was rond 17.00u.
:eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

denkweb

70-Dx-Zx of zoiets; Groene Estate op de E31 van Coesfeld naar Oberhausen en later de A3 richting Arnheim.

Ik in rode VW Polo 1.4 met bijna gevaarlijk teveel haast...

Johann

Citaat van: Cableguy op 09-03-2009 01:12:10
Ik in de 940, kon niet missen ;)

We zwaaiden toch he?  ;D

Cableguy

olliesan

Citaat van: san op 09-03-2009 18:51:05
Vanmorgen op A73 richting Venlo op de vluchtstrook donkerblauwe V70 met zweedse vlag en forumsticker...stond voor een vrachtwagen.Vanmiddag op dezelfde A73 maar dan op terugweg DOP 854 T-5R, en op de A30 een Alter 1 met spoiler en clubkentekenplaat ging eraf bij Barneveld.
Weer gespot, het gaat hard hier! Ik had wat last van de zon en heb die vrachtwagen licht aangetikt met mijn achterkant bij het invoegen...ik had wat verf van de vrachtwagen op mijn bumper, de vrachtwagen had een barst in de bumper...Zweedse degelijkheid dus!

Groet,
Olav

mistah-mike

best dan zal ik hier morgen weer even om de bocht kijken ;) inderdaad tijd voor de zomer groeten!!
Citaat van: thyzerrr op 09-03-2009 18:35:05
ik woon in leeuwarden en was op weg naar mijn vriendin in steenwijk. had al zo'n vermoeden dat jij het was. Heb in de gauwigheid ook nog een plaatje getrokken, zal ik morgen wel even uploaden als ik weer thuis ben.
En dat vuil... doe je niks aan. Ik had m donderdag gewassen, 2 dagen later is ie alweer grauw en smerig. tijd voor de zomer!

michiel

Citaat van: animalT5R op 07-03-2009 15:43:29
Michiel vannochtend gespot op de Van Ijsendijkstraat in Purmerend,zat met de hele Fam in de auto.Reed je tegemoed thv sportvelden.

Kinderen naar zwemles brengen. Was toch zaterdagochtend?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Wout309t

Gisteren op de N216 Gorinchem--> Schoonhoven.  Hele mooie BS 855R!!
2011 V70 2.0T R-Design MT

Spin!

Op de A58 afslag Moergestel een 855 tropical green, met R-voorspoiler en xenon...waar zou die toch naar toe zijn gaan?

:eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

arjenT5R

Citaat van: Spin! op 10-03-2009 16:34:12
Op de A58 afslag Moergestel een 855 tropical green, met R-voorspoiler en xenon...waar zou die toch naar toe zijn gaan?

:eusa_shifty:

:D :D :D :D :D :D :D JEEEEJ ik ben gespot  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

irian paul

In apeldoorn net onder het bruggetje door op de hoek bij de midnet (busremiese)

Een knal rode 855 R met antreciete volans kenteken iets van pn-vd geen sticker
wel een ontzettend mooie 855

bestuurder keek niet om zich heen en om nou te gaan toeteren......

denkweb

vd week gespot (staat nog op mn brieffie)... HR-GD-xx, groene estate met vage grote groene sticker links naast het kenteken en volgens mij rechts een elandsticker... had teveel haast in de andere richting om er met de vw polo erg ver achteraan te hobbelen.

Auto komt me vaag ergens bekend van voor maar kan deze niet plaatsen...

Ronbroek

Citaat van: Wout309t op 10-03-2009 10:21:24
Gisteren op de N216 Gorinchem--> Schoonhoven.  Hele mooie BS 855R!!

Daar zit de Lek nog tussen  :evil:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Antonie

Omdat je deze auto weinig zie :

Gisterochtend in Enschede een S60 R in laserblue  :o
Wist niet dat deze ook in deze kleur kon krijgen