Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Vanmorgen in Delden Rayman gespot, maar ja, hij zag mij ook. Dus eigenlijk een volkomen overbodige post.

Ik ben benieuwd... :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: Erik_M. op 09-04-2009 22:23:52
Citaat van: Vertigo op 09-04-2009 17:31:31
Zojuist op de rotonde op de Zweedseweg in Deventer. 850 Estate, NP-XS-**, iemand van hier? :D

Met deze combinatie ken ik 2 R-ren Estate, een BS en een DOP. Allebei allebei automaat, de BS met de uitlaat l + r en een Clio wisserarm op de achterklep. Bij de DOP is de R iets lager geplakt dan het '850' embleem.

De eigenaar van de BS leest en post hier mee, de vorige eigenaar van de DOP ook, de nieuwe eigenaar van de DOP ben ik hier nog niet tegengekomen.

gRoet
eRik

Ik kende al 5 Estate's  met die lettercombinatie. Deze kende ik echter nog niet. Maar past wel mooi bij dat andere rijtje. Mis nog maar een paar tussenliggende nummers

Marty

Ik ga de komende paasdagen half Nederland door.  8) Zal waarchijnlijk niet de enige zijn  ;D

Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom op de A2, A27, A6, A7, A28, A50, A12 en A18.... (geen grap....)

MichielMaas

Rond half 10 vanmorgen op de A15 ter hoogte van Leerdam richting Dordrecht; CY 855 R. Ik in een DOP 855 met sticker en aanhangertjes braaf 80 rijdend.  ::)

combinedforces

Zilvergrijze V70 met sticker, Singel 40-45 voor Parkhof appartementen in Oss rond half 5 vanmiddag vandaag

fearless

Hier in Zwolle om 17.00 een hele mooie CY estate door de Rijnlaan en om 17.20 een zwarte C70 cabrio met het dakkie open ook door de Rijnlaan.

Black Magic

Vanmorgen in Harderwijk aan de deventerweg nabij de spoorwegovergang en de gamma een CY estate kenteken JV-**-** met heldere koplampen en een dame achter het stuur.

gewoon peter

Citaat van: Black Magic op 10-04-2009 19:13:13
Vanmorgen in Harderwijk aan de deventerweg nabij de spoorwegovergang en de gamma een CY estate kenteken JV-**-** met heldere koplampen en een dame achter het stuur.

Maarten, er zijn van die dagen dat ik met kromme tenen thuis zit met m'n telefoon in m'n hand bijna aan gort geknepen. Vooral nu hij weer als een speer ervandoor wil. Maar ze kwam weer heel thuis Groet peter

(gekheid).

Spin!

Kreeg net telefoon van onze huis-sleper; Denkweb. Die zag op de carpool van Arnhem een 855 T-5R Cream Yellow staan met kenteken JT-SF-**. Volgens ons is deze van Bert v Beek.  ( als het de vierenzeventig is ).

Deze plaats staat erom bekend dat zelfs je fiets er niet veilig staat en staat ook bekend als dumpplek voor gestolen auto's.

www.vm-parts.nl

denkweb

Bert nam niet op. Auto was een uurtje later al weg... hopelijk weer fijn bij Bert in de schuur??  :eusa_pray:.

Ludo

Citaat van: denkweb op 10-04-2009 22:52:53
hopelijk weer fijn bij Bert in de schuur??  :eusa_pray:.

anders zal Bert vast wel een goeie verzekering hebben...  :evil:

denkweb

Citaat van: Ludo op 10-04-2009 22:53:47

Toch zou het eeuwig zonde zijn; een veel fraaiere originele kanarie vindt je niet snel...

Duvel

2de paasdag naar Eefde of Zutphen...even bij pa en ma kijken. Dus wie weet zien we iemand..

JorritV70

Vandaag in Apeldoorn op de Europa weg een erg mooie originele zwarte V70 T-5 (zag er uit als of hij in nieuw staat was), ben benieuw of het iemand van hier is?

GRoet Jorrit

Spin!

Citaat van: denkweb op 10-04-2009 22:57:58
Citaat van: Ludo op 10-04-2009 22:53:47

Toch zou het eeuwig zonde zijn; een veel fraaiere originele kanarie vindt je niet snel...

Die sociale controle is toch wel top he... ;D

Maar de controle leert ook dat de wagen is overgeschreven in Januari 2008 ( opnieuw tenaamstelling gehad )

www.vm-parts.nl