Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

heutink

Citaat van: Vertigo op 09-05-2009 12:53:27
Citaat van: FGG op 09-05-2009 12:15:51
Vanmorgen aan de Varvik-singel geparkeerd: een zilvergrijze V70R

Die auto rijdt nooit, die staat altijd daar geparkeerd. Ongeacht welk tijdstip of welke dag.
Zo is het al zeker 2 jaar. Mooie auto, maar geen forumlid.

???
Wat dacht je wat .....vorige week bij de supermarkt..........daar stond hij dan, naast mij....... moest er toch heen gereden zijn
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Vertigo

Citaat van: heutink op 09-05-2009 12:56:01

Die auto rijdt nooit, die staat altijd daar geparkeerd. Ongeacht welk tijdstip of welke dag.

???
Wat dacht je wat .....vorige week bij de supermarkt..........daar stond hij dan, naast mij....... moest er toch heen gereden zijn
;D

Wel verdraaid! het is dus gewoon een ordinaire boodschappenauto zo'ndie V70R :P

FGG

Vanmorgen, toen ik er langs reed, waren ze net spulletjes in de auto aan 't pakken. Dat zegt natuurlijk niets, maar 't lijkt er wel op dat ze van plan waren om 'm te gebruiken.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ronbroek

Rond de middagklok, de heer Laserblue t.h.v. de Texaco Bap.

Net gewassen naar mijn idee, mij zag je als vanouds niet  :evil:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

jobridaro

Citaat van: nickk. op 09-05-2009 01:32:11
Wie was die 854 in zwart met zwarte titans in Middelharnis vanavond rond een uur of 8? Klonk goed!

vanavond rond een uur of 8?? Da's helderziend!!!!!! Nog 58 minuten te gaan ;D ;D ;D

Sven850

Vandaag in Alphen aan den Rijn een zwarte 855 t5-r JB-LX-XX. Kan wel een was beurtje gebruiken ;)
XC40 T4 Recharge

Chris S.D.

855 R DOP, PF-**-07 v.v. forumsticker, vandaag geparkeerd in / bij de straat "Het Kasteel" in Apeldoorn. Wie... ?

Taranis

Gistermiddag rond 16.40 uur op de N666 richting Ovezande: Volvodemio die nog even snel een tractor in moest halen ;D  (je rijstijl straalde wat haast uit :eusa_whistle: )

V70geRwin

Uurtje geleden een groene V70 diesel met de mislampen aan  :eusa_wall: die iets later dan ik van A9 -> A5 uitvoegde en die ik daardoor wel rechts in moest halen, ging ff te snel voor nummers/letters danwel stickers.

Domaso

Vandaag om 16:30 uur. Rondweg langs het Orbis ziekenhuis een zwarte 850. Freek?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Citaat van: Domaso op 10-05-2009 16:47:06
Vandaag om 16:30 uur. Rondweg langs het Orbis ziekenhuis een zwarte 850. Freek?

Jep.. Heb jou niet gezien??
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Laserblue

Citaat van: Ronbroek op 09-05-2009 18:50:21
Rond de middagklok, de heer Laserblue t.h.v. de Texaco Bap.

Net gewassen naar mijn idee, mij zag je als vanouds niet  :evil:

avec le boes zeker dan?

en ik kijk nog wel zo goed om me heen  :-[
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Cableguy

Vanmiddag rond Hannover - Osnabruck op de A2 nog een paar NL'se 850's en V70 XC gezien en lekker op Duits tempo gereden.
Ik was weer de 945 aan het pushen :P

mafvanvolvo

Waar we allemaal niet op letten he,zie er ook wel eens eentje rijden mmmmmmmaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr
denk nooit bij mezelf wie zal daar nu in rijden wat een onzin allemaal, sommige hebben zeker niets anders te doen dan naar autootjes te kijken onderweg, hup op de weg letten allemaal, autootjes kijken doen jullie maar in een museum.

V70geRwin

Citaat van: mafvanvolvo op 10-05-2009 20:53:21
Waar we allemaal niet op letten he,zie er ook wel eens eentje rijden mmmmmmmaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr
denk nooit bij mezelf wie zal daar nu in rijden wat een onzin allemaal, sommige hebben zeker niets anders te doen dan naar autootjes te kijken onderweg, hup op de weg letten allemaal, autootjes kijken doen jullie maar in een museum.

Let jij dan maar vooral op de lijntjes en de vangrail  :eusa_whistle:

Ik blijf toch vooral even op die andere bewegende objecten letten  ;D