Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Wibren

Ja dat was ik  ;D ;D kreeg al een vermoeden dat het iemand van hier moest zijn door al dat geknipper met dat licht  :eusa_whistle:  :evil:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

elianmars

Eindelijk weer eens een sticker gespot :eusa_dance:

Ik kwam vanaf een tankstation bij Reeuwijk de A12 oprijden en zag wat verderop een Saffron V70R rijden.

Even een rookgordijntje gelegd om 'm in te halen ;D

Kenteken SP-HD-XX.
Twee dames in de wagen, die waarschijnlijk niet begrepen waarom ik voor ze ging rijden en even de knippers aanzette ;D

)()()sT

Da's Marcel (V70R) denk ik....

wepster

vanavond een zeer mooie S 40 op de A2 bij den bosch zwart donkere ramen en donkere wielen was dit misschien ROOP ik heb nog even met mijn alarm lichten geknipperd maar geen reactie terug ik was zelf met de 850 die je voorbij kwam met die mooie rooie motorkap ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 07-06-2009 19:21:17

Dat vermoeden had ik ook al. Net even het kenteken opgezocht op het forum en jawel hoor  ;D

Wagen was in beslag genomen door vrouw en dochter?

)()()sT

Citaat van: wepster op 07-06-2009 21:07:54
vanavond een zeer mooie S 40 op de A2 bij den bosch zwart donkere ramen en donkere wielen was dit misschien ROOP ik heb nog even met mijn alarm lichten geknipperd maar geen reactie terug ik was zelf met de 850 die je voorbij kwam met die mooie rooie motorkap ;D

Jij was ook gespot door Freek hoorde ik  ;D
Makkelijk herkenningspunt ;)

wepster

Citaat van: )()()sT op 07-06-2009 21:27:03

jep ik ken dus niet meer undercover de straat op ;D
maar hoop toch wel volgend weekend even de tijd te vinden om daar weer verandering in te brengen

Freakybaby

Citaat van: wepster op 07-06-2009 21:32:20
Citaat van: )()()sT op 07-06-2009 21:27:03

jep ik ken dus niet meer undercover de straat op ;D
maar hoop toch wel volgend weekend even de tijd te vinden om daar weer verandering in te brengen

Zelfs bij het met ongeveer 300 km/h op elkaar af stuiven was je goed te herkennen... Houden die kap ;D
Ik zat over de 180 en jij zat ook links, dus je reed vast wel 120
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marcelV70R

Citaat van: elianmars op 07-06-2009 21:18:58
Citaat van: )()()sT op 07-06-2009 19:21:17

Dat vermoeden had ik ook al. Net even het kenteken opgezocht op het forum en jawel hoor  ;D

Wagen was in beslag genomen door vrouw en dochter?

haha ja klopt helemaal
ze zei net al,
die weet ook niet wat hij wil, komt me eerst voorbij en gaat dan voor me rijden!!

Marcel

Thys

Zojuist op de A32 van Heerenveen tot Grou leuk opgereden met een donkere estate bestuurd door een heer met krullend haar. Sorry voor het excessief groot licht trouwens, de hendel bleef hangen :eusa_shifty:

Oja, vanmiddag rond 4 uur op de Rijksweg N371 thv. Uffelte een mooie zwarte V70(R) met diepe uitlaatbrom en 5-spaaks velgen. Mooie wagen!

Kali-Integrali

Citaat van: Boeijke op 07-06-2009 01:50:35
Citaat van: Herminator op 06-06-2009 23:39:19
Citaat van: irian paul op 05-06-2009 15:44:46
Citaat van: Kali-Integrali op 04-06-2009 23:53:19
Vanavond wezen wokken aan de Loolaan te Apeldoorn. Reed even een zijstraat in genaamd "Bosweg" zag ik daar bij het laatste huis nabij de Loolaan een DOP T5-R en donkere V70 (R?) met XC grille op de oprit staan.

Iemand van hier?

Volgens mij is dat herminator

Dat zijn mijn ouders. Ik was vandaag niet op bezoek dus er stond dit keer geen 3de volvo bij.
Fotootje
http://bernie.hermsonline.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=8776&g2_serialNumber=2

Wat een mooi rijtje  :eusa_clap:

Aha, kon ook niet anders dan dat iemand van het forum het wel wist.. Leuke gevulde oprit :D

reMARKable

Gistermiddag rons een uur of 15:50 een blauwe S70R (LOOK?) je sloeg van de st. annastraat rechtsaf naar de houtlaan.

een dik uur later (+/- 17:10) een Saffron C70 st. annastraat ter hoogte van de bowlingbaan :eusa_shifty:
ik zag nog net je kont! ;D

Bekende ???

D-J

Zaterdag 6 juni rond 21:00, N331  Tussen Zwartsluis en Hasselt. Een zilver 850 met led stadslicht (denkik).
Kan het fearless zijn geweest?
V70 T-5D

UserID6342

Citaat van: reMARKable op 08-06-2009 08:12:21
een dik uur later (+/- 17:10) een Saffron C70 st. annastraat ter hoogte van de bowlingbaan :eusa_shifty:
ik zag nog net je kont! ;D
Dat bestaat niet !!  Op de hele St. Annastraat van Malden tot het Keizer Karelplein is nergens een bowlingbaan te vinden, ben je niet in de war met de Heyendaalseweg ?

Thys

Van de week Herminator nog gespot :eusa_whistle:

;D