Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Citaat van: Zippo op 25-06-2009 11:26:54
Zwarte T-5R sedan in Noordwijkerhout (JS-FX-  )???

Diverse malen gespot :

JS-FX-** : Zwarte T-5R Estate in Rijswijk (ZH), Lange Kleiweg, geparkeerd t.h.v. Shell gebouwen.

gRoet
eRik

Rutger B

Donderdag fearles gespot onder het deltion door in zwolle wij zaten lekker op terrasje  :eusa_dance:
Op de terug weg rond 20.00 op de A 28 saffron C70 die richting zwolle ging met XC gril.

sean850

rode 854 met kenteken JD-PN-** op de kazerne in wezep wie o wie had geen forum stickert erop

Mod's edit: :eusa_wall:

petrolhead

Dat is de startplaats van de volvo mountainbikers wat 993GT2 heeft georganiseerd.

reMARKable

Gister (vrijdag) +/- 15.30 uur prins bernhard straat (tussen groesbeekseweg en oranjesingel) een DOP 855 T5-R. je ging 4 auto's voor me rechtsaf de wijk in. Wie ???

koenne

Citaat van: KR@MMETJE op 24-06-2009 18:19:18
Net rond 17.30 Koene gespot op de N271 in Roermond.
Reed ongeveer vanaf eerste stoplicht Outlet Centre tot afslag Horn bijna achter je.

Wilde nog zwaaien toen je de afslag nam naar Horn en ik voorbij reed maar je keek star rechtuit.

Beetje late reactie, maar dat zou heel goed kunnen dat ik terug van mijn werk kwam rond die tijd. Jij hebt geen sticker of wel? heb je wel zien rijden geloof ik.

)()()sT

Vandaag weer een hoop stickers gezien: Thuur, Wibo, Chris, en nog meerdere forumwagens zonder stickert. Net nog even wezen blazen met Chris in Duitsland ;D

MichielMaas

In Zeist op de parkeerplaatst van het politiebureau, donkerblauwe 855 met V70N wieldoppen.

Marc O.

Zilvergrijze V70 met forumstickert, kenteken volgens mij TR-VR-..
Rond 2100 uur zat ik achter je toen we vanaf Waalre de A2/A67 opdraaiden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

@®-

Citaat van: MichielMaas op 27-06-2009 20:12:14
In Zeist op de parkeerplaatst van het politiebureau, donkerblauwe 855 met V70N wieldoppen.
Zoiets maar dan andersom?

;D ;D ;D

Oja hij is te koop, voor weinig!

:evil: :evil:

Spin!

vandaag nog gezwaaid naar een grijze 854 met T-5R looks. Blondine achter het stuur en een enthousiast zwaaiende passagier. Kenteken begon met HF-blabla ( zonder de blabla dan ). Was op de A15 voor afslag Elst/Oosterhout richting Arnep

www.vm-parts.nl

Erik_M.

28/6 plm. 17.00 uur op de A4 t.h.v. afslag Leidschendam (Forepark):

Zag in de spiegel een (verlaagde) V70 (NBP) langzaamaan dichterbij komen. Toen ik echter aangaf de afslag naar het Forepark te nemen, kwam 'ie wat sneller dichterbij en bleef even langszij 'hangen' om even een hand op te steken en reed toen verder.

Nette V70 Classic hoor, maar je moet wel even het laatste stuk van de uitlaat beter ophangen, hangt n.l. los.

gRoet
eRik

FGG

Citaat van: Claudia op 27-06-2009 15:11:39
Vanmorgen...een boel 850's/V70's in Beeeeeek.
Was toevallig zelf in dat gehucht...dus even langs gereden.
Geen kentekens onthouden...maar die kunnen de bijbehorende baasjes zelf wel vertellen.

GT-GP-** toevallig? Zo ja, dan was ik dat.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: Supersonic op 24-06-2009 21:12:24
Vanmorgen op de A1 t.h.v. Holten en de Shell de LB-ZZ-XX volgens mij de opperspotter.  ;D
Reed met de vrachtwagen tussen het Heisterkamp treintje in de en knipperde nog.

Dat kan ik geweest zijn inderdaad. Reed daar rond 7:30 richting oosten en rond 9:15 richting westen.... Al1 is één grote rij vrachtwagens. Dus dat Heisterkamp treintje viel me niet echt op eerlijk gezegd...

Maar leuk om zelf ook eens gespot te worden!

MichielMaas

Citaat van: @®- op 27-06-2009 23:16:52
Citaat van: MichielMaas op 27-06-2009 20:12:14
Zoiets maar dan andersom?

http://www.autotrack.nl/car-img/of01/s019/of01_0005486419.jpg

;D ;D ;D

Oja hij is te koop, voor weinig!

:evil: :evil:
inderdaad andersom. Kleur lijkt wel ok.