Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Eindhoven

CiteerHaha cool, ben ik dus ook eens gespot :-)

Ik heb je lichtsignalen niet meer gezien, wel gezien dat de verlichting erg goed bij de kleur van je auto past!! Is 't xenon of gewoon normale lampjes?

Maar je hele auto zag er simpelweg super uit! Ook een mooi glimmend eindstuk op de uitlaat!

Groeten!

Jep jij bent ook gespot ;D, jouw wagen ziet er zeker ook goed uit.

het is trouwens xenon :angel: van pilot.
eindstukje is trouwens niet echt een eindstuk, maar de complete uitlaat is nieuw  ;D
"remus"

(repect moet naar de vorige eigenaar gaan hoor, ik heb hem pas 2 weken in bezit :angel:)
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

R o b

Citaat van: Sander Swinkels op 01-07-2009 16:14:44

Is er iemand hier op het forum die in Lieshout woont? Langs Bouwcenter Swinkels? Is een huis met een franse kap. Die beste man heeft toch een leuke collectie volgens mij.

Zal eens kijken of ik volgende keer een foto kan schieten. Kom der regelmatig langs namelijk en viel me van de week ineens op.

Er staan een paar oude Volvo's (oldtimers) en een 850 of zo.
Iemand van hier?

Gr. Sander

Nee, maar kom er wel vaker.....bouwmaterialen!!!!!!!!!!!!!!!  Nooit opgevallen dat daar een Volvoliefhebber zit......

Zit volgens mij ook niet op het forum.

Gr, Rob

850-2.520V-Driver

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 03-07-2009 06:30:35
CiteerHaha cool, ben ik dus ook eens gespot :-)

Ik heb je lichtsignalen niet meer gezien, wel gezien dat de verlichting erg goed bij de kleur van je auto past!! Is 't xenon of gewoon normale lampjes?

Maar je hele auto zag er simpelweg super uit! Ook een mooi glimmend eindstuk op de uitlaat!

Groeten!

Jep jij bent ook gespot ;D, jouw wagen ziet er zeker ook goed uit.

het is trouwens xenon :angel: van pilot.
eindstukje is trouwens niet echt een eindstuk, maar de complete uitlaat is nieuw  ;D
"remus"

(repect moet naar de vorige eigenaar gaan hoor, ik heb hem pas 2 weken in bezit :angel:)

Haha dankje!

Ok, heb geen ''Remus-geluid'' gehoord, had m'n muziek nogal hard staan ;)

Maakt ie veel lawaai/geluid onder zo'n Volvo? Onder m'n Fordjes waren 't vaak nogal luidruchtige uitlaten...

Zat zelf eens te kijken naar een RVS einddemper van Magnex, heb ik goede ervaring mee!

Ik zie je wel weer eens rijden hier!!

850-2.520V-Driver

Citaat van: Sander Swinkels op 01-07-2009 16:14:44

Is er iemand hier op het forum die in Lieshout woont? Langs Bouwcenter Swinkels? Is een huis met een franse kap. Die beste man heeft toch een leuke collectie volgens mij.

Zal eens kijken of ik volgende keer een foto kan schieten. Kom der regelmatig langs namelijk en viel me van de week ineens op.

Er staan een paar oude Volvo's (oldtimers) en een 850 of zo.
Iemand van hier?

Gr. Sander

Lang in Lieshout gewoond en kom er nog regelmatig, maar nooit bij Swinkels... Toch eens dr langsaf rijden als ik er ben!

FGG

Net vóór mij op de weg van Lonneker naar Glanerbrug: een donkergroen V70 T-5, beige interieur en Canisto's eronder. Mooie auto. Geen sticker. RL-DD-**

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BarT5

vanochtend 09.15 van Amsterdam naar Amersfoort. Ter hoogte van de Maxis zo'n beetje, Ik denk donkergrijze (mijn zonnebril verkleurt nogal alles nogal) 850 sedan met spoilert maar zonder typeaanduiding, kenteken ZB-xx-xx.

Duimpjes allebei omhoog en luchttypegebaren, maar welk forum?

Strakke sedan, ik zag geen deukje. Overgespoten?

BarT5

Jerommeke

Citaat van: BarT5 op 03-07-2009 19:30:39
vanochtend 09.15 van Amsterdam naar Amersfoort. Ter hoogte van de Maxis zo'n beetje, Ik denk donkergrijze (mijn zonnebril verkleurt nogal alles nogal) 850 sedan met spoilert maar zonder typeaanduiding, kenteken ZB-xx-xx.

BarT5

Hey BarT5!
It was I, Jerommeke. Grappig, ik herkende je meteen!  8)
Ik moest door, anders had ik het wel leuk gevonden even 'haai' te zeggen.
Inderdaad, hij zit lekker in z'n velletje, maar nee hoor, geen taferelen à la Marijke Helwegen... Je 'zonnebril' doet dus meer dan alleen maar de zon tegenhouden; aubergine wordt ineens donkergrijs. Ach, zo heb ik ook al eens een parkeerboete gekregen met de opmerking "kleur auto: grijs".  ::) Ziet er wel strak uit, je ruitjes!
Anyway, leuk je even te zien, en wie weet tot ziens, buurman ;)

denkweb

NF-SJ-xx. Op TV bij Omroep Gelderland, rijdend door het water na een stortbui.

Wie is hier niet bang?

BarT5

Citaat van: Jerommeke op 03-07-2009 21:58:37

BarT5

Hey BarT5!
Inderdaad, hij zit lekker in z'n velletje, maar nee hoor, geen taferelen à la Marijke Helwegen... Je 'zonnebril' doet dus meer dan alleen maar de zon tegenhouden; aubergine wordt ineens donkergrijs. Ach, zo heb ik ook al eens een parkeerboete gekregen met de opmerking "kleur auto: grijs".  ::) Ziet er wel strak uit, je ruitjes!

Aubergine? Ik zou zweren dat ie grijs was. Die bril is een soort oranje/geel en alle donkere kleuren worden heel raar. Verder wel een lekkere bril...

Ik moest ook door naar Weesp. Wellicht andere keer.
Woon jij in Amsterdam dan?

Kingfisher

Vanmiddag A12 Arnhem - Utrecht 16:45 t.h.v. Bunnik, een bordeaux rode 854 in de takels achter een sleepwagen, GB-XG-**
Iemand van hier?

BarT5

Citaat van: BarT5 op 03-07-2009 22:51:33
Citaat van: Jerommeke op 03-07-2009 21:58:37

BarT5

Hey BarT5!

Aubergine? Ik zou zweren dat ie grijs was. Die bril is een soort oranje/geel en alle donkere kleuren worden heel raar. Verder wel een lekkere bril...

Ik moest ook door naar Weesp. Wellicht andere keer.
Woon jij in Amsterdam dan?

Heb je foto's gevonden. Ziet er erg goed uit. Lijkt wel nieuw !! Goeie fotolokatie op de eilanden

BoudewijnB

Citaat van: Jorrit850GLE op 18-06-2009 15:54:52
Een 855 DOP, zag eruit als T-5R maar was te ver weg, midden in Zeist rond uurtje of 12:30 Had een BBK (voor) met rode remklauwen en dikke uitlaat...dacht een sticker te zien linksachterop

jemand?
Dat was ik ;D Is nét geen DOP ;) Tropical Green :) XYZ BBK
IK heb (nog) geen sticker helaas :-[ Waar te krijgen bij de weg?

Hans Duiven

Jij dacht: Da's mooi, even de wielkuipen schoonspoelen?  ;D

BoudewijnB

Wie rijd er een zwarte R met:

*gaasgrill,
*BBK met Blauw geannodiseerd hart
*Kachelpijp (Ferrita?)
*Zwarte velgen met doodshoofdjes in het hart

Reed vandaag rond 19u vanuit Zeist richting Utrecht en daarna meen ik Den Haag????
Staat overigens vaak geparkeerd bij de Hyundai dealer......te zeist-City.

Mooi Kanon!! :eusa_clap:

fbm

Citaat van: BoudewijnB op 03-07-2009 23:37:36
Wie rijd er een zwarte R met:

*gaasgrill,
*BBK met Blauw geannodiseerd hart
*Kachelpijp (Ferrita?)
*Zwarte velgen met doodshoofdjes in het hart

Reed vandaag rond 19u vanuit Zeist richting Utrecht en daarna meen ik Den Haag????
Staat overigens vaak geparkeerd bij de Hyundai dealer......te zeist-City.

Mooi Kanon!! :eusa_clap:

Is een super mooi ding, heb hem laatst gesproken! Toffe gast, maar zit niet hier op het forum!

De opening van  motorkap is helemaal aangepast, er zit gaas achter!  :eusa_clap: is geen standaard tuning's grilletje  :eusa_naughty: