Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

PL-TB-37Ben nog nooit gespot  :'(, moet maar eens verandering in komen. Rij rond half 3 van Schaijk naar Weert, allemaal opletten dus.
Witte 850, (nog) geen forumstikker, maar wel met elandstikkers  :D
PL-TB-37

;D ;D

darius

De witte T 854 in de Marekstraat te Wondelgem, volgens mij had je vroeger een "geshavede" 855 ?? Wie ?
No show, only go.

MartijnHS

Vandaag op camping 'Bosbad Hoeven' in het Brabantse Hoeven een 854R mét forum sticker,kleur was iets donkerblauw/paars achtig als ik het me goed kan herinneren  ???, mooi velgjes ook  8)

Kenteken was iets met PP-RR in die trand..

Groeten Martijn

Chris

Gisteren rond 19.30 uur een zilvergrijze 855 met xenon op de 's-Gravenlandse weg in het industriegebied in Schiedam, ik spotte je net na de bocht bij de Gom.

Ik seinde en de bestuurder draaide zijn nek ook aardig toen we elkaar passeerden ;D. Wie o wie?

Emhavee

Net terug van 3 weken toeren door Frankrijk, behoorlijk aantal roffels gezien, sommige met groet, anderen zonder.
De meest spectaculaire ontmoeting was echter op de terugreis, ergens aan A20 naar het noorden, moest even snel de blaas legen maar bij aankomst op de 'aire' bleek dat iedereen had besloten daar te gaan lunchen. Kon dus geen snel plekje vinden. Zag vlak voor het toilet gebouw een Laserblue (o   o) met sticker van garage Roest ut A'dam, geparkeerd staan en dacht hem daar even achter te kunnen zetten. Kon ook, totdat de bestuurder achteruit weg wilde rijden een zijn getwinpipde bolide in mijn flank dreigde parkeren. Driftig toeterend kon ik naderend onheil gelukkig voorkomen maar het was een close call.
Leest bestuurder ook mee? Dan hierbij de wijze les voor ons beiden: ik zal nooit meer zomaar ergens parkeren buiten het aangegeven parkeervak ( :eusa_shifty:) en bestuurder: Eerst kijken, dan rijden... ;)

Reitse

Ongeveer 12:15, een donkerrode 850, donkere grill en 17 of 18" R-velgen.

En reed Fearless vanmorgen (7:10) ook door Assen achter een zwarte V70NN aan??

R o b

Meneer NvH met zijn CY ergens in Venray-Zuid!  :eusa_clap: ;D

JannesH

Zondag rond 15.30 in Groningen op de kruising bij het Damsterdiep een grijze (?) 854 met sticker - het werd groen en ik (Zwarte V70 Tdi) had haast, maar heb wel gezwaaid...!

NvH

Citaat van: R o b op 27-07-2009 14:33:34
Meneer NvH met zijn CY ergens in Venray-Zuid!  :eusa_clap: ;D

Meneer Rob met zijn V70 R omgeving Venray-Zuid. Rob, goed je te zien!!

Ronbroek

Gespot door m'n collega thv Papendrecht rond 17.00, een rode 855/V70 R met forumsticker.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

fearless

Citaat van: Reitse op 27-07-2009 14:24:20
En reed Fearless vanmorgen (7:10) ook door Assen achter een zwarte V70NN aan??

:eusa_think:  Zo vroeg ?? Nee volgens mij niet in Assen geweest vandaag, of zou ik last hebben van slaap rijden ??  :o

Vanmiddag nog wel zo'n oranje V70 tegen gekomen, stond iets van AWD achterop.  :eusa_eh:  Ook nog even vriendelijk naar de bestuurder gezwaaid.  ;D

henry classic v70

@ Ivo dat oranje van jou noemen we ook wel "saffron".....
Prachtige kleur overigens en wat ik er ook wel bij moet vermelden is dat je mooie plaatjes schiet ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vertigo

Vanmiddag iets na 16:00 op de A12 bij Arnhem in de trajectcontrole richting Utrecht: NBP 850n Estate met donker getinte ruiten en forumsticker. Kenteken helaas niet kunnen zien door een irritante Prius die niet aan de kant ging

Citaat van: henry classic v70 op 27-07-2009 20:25:53
Prachtige kleur overigens en wat ik er ook wel bij moet vermelden is dat je mooie plaatjes schiet ;)

Oh ja joh? Noemen ze dat Saffron ja?

henry classic v70

Citaat van: Vertigo op 27-07-2009 20:32:51

Vanmiddag iets na 16:00 op de A12 bij Arnhem in de trajectcontrole richting Utrecht: NBP 850n Estate met donker getinte ruiten en forumsticker. Kenteken helaas niet kunnen zien door een irritante Prius die niet aan de kant ging

Citaat van: henry classic v70 op 27-07-2009 20:25:53

Oh ja joh? Noemen ze dat Saffron ja?

hoe noem jij het dan joh? goudkleurig
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ronbroek

Das toch die gozer met die bruine auto  :evil:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter