Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Daarstraks in Stabroek, in de Dorpstraat (of hoe heet die baan alweer  :eusa_think:), een DOP 855 T-5R.  ;D

Stond es niet voor het kapsalon.  :evil:
Puppy Power!!!

BartusKN

Citaat van: Spin! op 21-09-2009 08:50:36
Citaat van: BartusKN op 21-09-2009 00:05:27
Volgens mij heb ik jouw gespot vandaag Rutger (aka Spin), in Lelystad vanmiddag rond uur of 15:00-16:00 je stond geparkeerd naast een kerkje in een woonwijk. Of het moet iemand anders zijn geweest met een 855 CY + groot logo op achterruit

Lijkt me niet, de CY staat al weken thuis op de stoep! Er rijdt er inderdaad nog eentje rond die zo'n huge mofo sticker achterop heeft.

...Wasn't me!

Wie was het dan  :o   

(wat een na-aper)

fearless

Vanmiddag een hele mooie CY estate gespot om ongeveer 17.15 bij de oude brandweerkazerne in Zwolle.  8)

reMARKable

vanochtend rond 08:00 industrieterrein (kanaalstraat) Oss DOP 855 T5R met stickert. ik reed de terrein  op en u eraf. wie was u ;)

kyro

vanmiddag om ong. 13.15 op de A73 (bij venray) mooie 855, kleur rood met
V70 achterlichten ! GN-SH-**    iemand van hier !? 

alleen euhhh.......  apk vergeten ? :)

NvH

Citaat van: Starbuck op 21-09-2009 18:52:16
Vanmiddag omstreeks 11.30u in Tilburg-West, een mooie CY Estate reed in de tegenovergestelde richting Breda.
Reed natuurlijk op het linkse baanvak...

Yes, was onderweg naar Den Haag vanuit Eindhoven

Freakybaby

Vannmiddag 12.05, buitenring a10, thv aansluiting a2 een zwarte 855R PH-GT-xx met stikker. Kon helaas niet seinen, ik kwam vanaf de a2, jij vanaf de a10.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Easterboy

Citaat van: thyzerrr op 16-08-2009 13:26:24
En dan rijd je op een zekere middag door Wolvega, totaal de weg kwijt omdat het centrum is afgesloten, sta je ineens oog in oog met een bekende:

http://afdeling-techniek.nl/dumpmap/jrs.jpg

;D
Heeej,... Deze spot ik regelmatig.. :D
Vanavond nog.. Er stond een V70 naast met kenteken (zover ik onthouden heb) 81-XF-..
Is deze ook van iemand hier?

Spin!

Gisteren op de A2 ri Utrecht bij tankstation IJsselstein, vrouwke in V70R

En ook op de A2 ri Den Bosch bij splitsing naar A15:

www.vm-parts.nl

EdenAli

Gisteravond de t-5r weer gespot op de weg Holten richting Zutphen LB op het kenteken en een blonde dame achter het stuur
Ik sloeg af bij industrieterrein Aalsvoort en zwaaide nog.

nardgilsing

Vanmorgen rond 9 uur bij de Flying Pins aan het einde van de Kennedylaan in Eindhoven een Zwarte 855 R met donkere Pegs. Kenteken 59-JH-**
(volgens mij zat er een vrouw achter het stuur, kon het niet zo goed zien)

san

Gisteren tegen de klok van 1700 een blauwe 855 met gele eland en forumsticker op de kanaaldijk richting Purmerend.

Freakybaby

Vanmorgen 9.10 in de engelenkampstraat in Sittard de LL-XH-xx blauwe 855 met stikker.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

jrs2k3

Citaat van: Easterboy op 22-09-2009 23:42:40
Citaat van: thyzerrr op 16-08-2009 13:26:24
En dan rijd je op een zekere middag door Wolvega, totaal de weg kwijt omdat het centrum is afgesloten, sta je ineens oog in oog met een bekende:

http://afdeling-techniek.nl/dumpmap/jrs.jpg

;D
Heeej,... Deze spot ik regelmatig.. :D
Vanavond nog.. Er stond een V70 naast met kenteken (zover ik onthouden heb) 81-XF-..
Is deze ook van iemand hier?

Haha cool :) Eindelijk een keer gespot! Had jou laatst ook gespot richting dieverbrug, lansg die N weg stond je auto ergens bij een huis geparkeerd!

michiel

Citaat van: san op 23-09-2009 12:07:36
Gisteren tegen de klok van 1700 een blauwe 855 met gele eland en forumsticker op de kanaaldijk richting Purmerend.

In elk opzicht zou ik dat geweest kunnen zijn, ware het niet dat ik een groene heb.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken