Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Klopt, dus zonder het te weten heb ik een forumlid in de klas gehad haha

t5karel

Saffron V70R fwd,zonder strip bij t raam in Northbrook ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 28-09-2009 21:56:09
Klopt, dus zonder het te weten heb ik een forumlid in de klas gehad haha
Ja ja. Wel grappig dat de wereld zo klein is. Haha.

mark1976

Citaat van: marc-850 op 28-09-2009 21:28:38
Vanmorgen rond 7.30 uur bij de rotonde in Reek: witte 855, dacht er in de gauwigheid een T-5R in te herkennen. Iemand hier uit de buurt?

Staat hier ook wel es in de straat, geen T-5R geloof ik anders was dat me wel bijgebleven  :eusa_shifty:. Ook geen forumlid, geen sticker en is al vaker gespot en gepost hier. Wel leuk om em ook es in het wit te zien. Blijft een leuke opvallende verschijning.
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

thijsj

In Tros Radar, gisteravond: donkerblauwe Alter I in een verhaal over JVC die een radiofrontje vergoedde. Volgens RDW is't een GLE op LPG, als ik het kenteken goed heb onthouden: FV-JV-6*
Iemand van hier?

En een forumsticker in de parkeergarage aan de Cambridgelaan (Uithof, Utrecht): donkergroene 855 (JX-FG-**). Gezellig, mijn Silversand sedan staat er -ongeveer- naast ;)

Tim N

BS 850R met Beige interieur kenteken begon met N.
Stond gisteren rond 18uur in de zijstraat van de Beatrix straat.
(zelfde die ik een paar weken geleden gespot heb aan het Berfloplein

reneetje

Rode 855 R met dakbeugels , Hortensia  kruising Zwolle deze morgen rond 9 uur.

:eusa_think:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

de Ridder

Vanmiddag in Sleeuwijk bij de garage een mooie witte V70 op lpg zien staan, achterop sticker van nurnberg-ring (???). Iemand van hier?  :)

EdenAli

Citaat van: FGG op 27-09-2009 13:35:42
Vanmiddag rond half één. In Nijverdal reed een zilvergrijze Alter-I Sedan, komen van Wierden. Ik reed de andere kant op in een V70N met 2 MTB's achterop.

Wie?

mijn meiske moest even naar nijverdal

BoudewijnB

Citaat van: sean850 op 28-09-2009 08:02:17
vandaag om 07.40 een rode 855 R in Doorn, reed langs het militair revalidatie centrum, geen sticker gezien op de achterkant.
Ik reed daar een 20min. later...

arjen850

vanmiddag om half 6,op de laan van osseveld te apeldoorn donkerblauw metalic 855 TDI met sticker en spoiler achterop,zag er mooi uit..wie o wie?

gr arjen

arjen850

Vanmorgen,kruising lange america weg kayersdijk in apeldoorn, mooie zwarte t-5r sedan met sticker en rood randje op de velg..Ging richting de volvo dealer,wie zou dat nou zijn ;D

gr arjen

jrs2k3

Vanaf nu ook met sticker te spotten! :)

Erik_M.

Afgelopen zondag 27/9 op de parkeerplaats van Gasterij De Tijd in Absdale (gem. Hulst):

een hele fraaie Saffron p. V70 R, TT-GV-**

gRoet,
eRik

MichielMaas

Vanmiddag in de parkeergarage op de Uithof in Utrecht een 854 silversand MET sticker. :eusa_eh:
Ik in DOP 855