Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

ro~djo

Vanmiddag rond 12:30 afslag utrecht jullie gingen naar de beurs.
wij moesten verder hellaas.

zwarte estate : 33-GK-S* met sticker

Wij toeterde nog en reden jullie voorbij.

Rijns_t5r

hee ron en jo,ja dat waren wij,toeter heb ik niet gehoord maar zag op het laatste moment jo omkijken en toen zag ik ook gelijk de forum sticker,wij gingen naar de vkb.
eindelijk eens gespot ;D :eusa_dance:

robert en astrid
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

ro~djo

Was ook maar een bescheide toetertje Ron reed ...Ik had echt met meer kabaal voorbij gereden als ik achter het stuur had gezeten hahahahahaha
misschien gaan we elkaar vaker spotten.
maar het Rijnmond gebied is groot.

denkweb

Gisterenavond vanuit het bergingsvoertuig gespot in Arnhem, Johan de Wittlaan.

denkweb

Eveneens gespot, in de vroege ochtend een witte 850 Estate, wit, met een vrij nieuw kenteken (??-JVT-? ofzo?) op de afslag Westervoortsedijk/Van Oldenbarneveldtstraat Arnhem.

ira

Vandaag rond 14.20 uur op de A1 bij Voorst ri Amersfoort een mooie CY estate (in het kenteken iets van KR geloof ik). Geen sticker.
Ik reed er met onze sand stone pearl :)

KMvrtr

Maandag 26-10 om 8:50 uur. Stond een saffron C70 bij de Texaco aan de A27 geparkeerd.
Forumlid met honger of cafeïneverslaving wellicht?

Rudy-M

In de 4meren garage in Hoofddorp; mooie blauwe S70 op 17" hoepels. Mijn blik werd gewoon er na toe getrokken :eusa_sick:

mehn

Ik heb dit weekend érg mijn best gedaan, maar wederom niet gespot  ;D

Wel een heleboel andere 850's gezien (zelfs 850's in die vreselijke paarse kleur)  :angel:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rhodesian

zaterdag ochtend op de A50 ter hoogte  veghel V70R lbp met sleurhut iemand  van hier ???

heutink

8)
vanochtend mevrouw Esveldt, op weg naar de snelweg, tja, ik spot haar wat minder nu ze niet meer naast mij woont........ ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Jeff

Citaat van: EdenAli op 24-10-2009 12:54:40
Vanochtend bij de Mac in Nijverdal 3 zeer mooi gepoetste estate's en 1 vieze GLT ::)

Hoelaat was je daar, ik was er ook nog mijn vriendin weg brengen voor de werk ;D Maar jullie niet gezien
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Helemaal vergeten, gisteren op de A12 onderweg naar de VKB tegen 09.45-10.00 een groene of blauwe 855 TDI zonder stickert. Poosje achter elkaar aan gereden met snelheden tot 170 km/h.  Bij Driebergen heb ik je laten gaan (1e bordje van 100 km/h) omdat me rijbewijs me lief is.  Jeffrey had kenteken opgeschreven maar kan briefje niet meer vinden...

DD

NL-VX met sticker en daarbij een roze/zwarte kiss sticker. Gespot op de parkeerplaats van het skagerhof in hoofddorp.

Rudy-M

In Amstelveen een blauwe 855 met sticker (!). Ging naar Gamma, ik kwam net bij Ultratyre eruit, alleen de C70 heeft een draaicirkel van een slagschip en banden die al een jaartje niet onder een auto gelegen hebben, ik kwam even op de verkeerde weghelft uit.