Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

dat was het probleem, hij stond al hard en het volume knopje deed het niet meer  ;D
XC40 T4 Recharge

KR@MMETJE

Wie-O-Wie afgelopen zaterdag op de Meidoornhof in Leusden? Een rode V70 met forum-sticker...

Ik kwam daar in de straat parkeren omdat de zwager verjaardag had op de Finnmark ertegenover.

BasV70

Citaat van: KR@MMETJE op 25-11-2009 19:56:37
Wie-O-Wie afgelopen zaterdag op de Meidoornhof in Leusden? Een rode V70 met forum-sticker...

Ik kwam daar in de straat parkeren omdat de zwager verjaardag had op de Finnmark ertegenover.

:eusa_whistle:

:eusa_shifty: They're coming closer... :eusa_shifty:

KR@MMETJE

Citaat van: BasV70 op 25-11-2009 19:58:30
Citaat van: KR@MMETJE op 25-11-2009 19:56:37

:eusa_whistle:

:eusa_shifty: They're coming closer... :eusa_shifty:

Dat is nog eens een snelle hit... ;) Wilde nog een foto maken maar ik had de Nikon niet naast me liggen en met de GSM leek me niet zo'n goed idee in het donker...

gewoon peter

Citaat van: Jan_D. op 25-11-2009 12:17:36
Citaat van: Spin! op 25-11-2009 09:28:04
Citaat van: R o b op 25-11-2009 09:06:58
Dinsdagochtend een 855 CY gesignaleerd in het dorpje Ubbergen bij Nijmegen....stapte een man op leeftijd uit!

Hmm...mijn vader weer aan het joyriden geweest! Ik vond de tank al zo leeg  :eusa_think:

Straks doen je kinderen dat ook hoor!! ;D

Absoluut, heb er ook al last van, gr. peter

V70R-obert

Bij de kinderdagverblijf in Peize een grijze V70tdi met kenteken RF-ZZ-** (met sticker)
Zeer mooie strakke wagen met bijna alle opties.

Cesar

Citaat van: V70R-obert op 26-11-2009 09:03:11
Bij de kinderdagverblijf in Peize een grijze V70tdi met kenteken RF-ZZ-** (met sticker)
Zeer mooie strakke wagen met bijna alle opties.

Thanks 8)

Nog een paar van dit soort opmerkingen en ik stop met speuRRRRen op marktplaats  ;D

WYD

Vanochtend op de A2 Utrecht > Amsterdam thv Breukelen een zwarte 854 T5 (spoilerloos) met creme-interieur. Deze 850 had waarschijnlijk een Ferrita einddemper of dergelijke. De bestuurder zal waarschijnlijk ook de LBP V70R AWD nog hebben zien rijden die bij Breukelen de snelweg opreed. Deze heb ik al meerdere malen gespot.

Vanmiddag op de A2 Amsterdam > Utrecht thv Breukelen een zilvergrijze S70 met waarschijnlijk ook iets van een Ferrita einddemper. Deze S70 had echter een blauwe (taxi) kentekenplaat  :D

Ik was lekker incognito in m'n rode Berlingo.  8)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

KIM

Was het weer een zwaar dagje Sven?
;D ;D ;D

Sven850

Pff nogal ja. Van nijkerk tot aan mijn huis zo'n beetje in de file gestaan/langzaam rijden.

Maar zag jou ook (te laat) weer. En weer was je me net voor met posten hier ;D
XC40 T4 Recharge

jrs2k3

Gespot ivo in de nieuwstraat in zwolle, was net te laat om voor je auto te springen :)

blauweroffel

Citaat van: jrs2k3 op 26-11-2009 21:19:29
Gespot ivo in de nieuwstraat in zwolle, was net te laat om voor je auto te springen :)

levensmoe? ;D

groet

BR

Spin!

Op een grote parkeerplaats in Lisse centrum, een 855R in het zwart, licht interieur. Verder geen stickers e.d. en op de bijbehorende Volans.

Onderweg van Lisse naar Hellevoetsluis een zwarte V70R gespot met **-HGR-* ( zoiets ), en in Hellevoetsluis bij de gratis parkeergarage onder de Struijtse Hoeck een witte C70 classic cabrio net creme dak en garageplaten ( USA uitvoering )

Nog nooit gezien, een witte C70...wel heel erg gaaf  :eusa_clap:

www.vm-parts.nl

big ben

fearless

Citaat van: jrs2k3 op 26-11-2009 21:19:29

Ow sorry, heb je niet gezien.  :-[  Zal in het vervolg beter opletten.  ;D