Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

BasV70

:D Momenteel hier in Bunnik op de stoep van ons kantoor een CY 855, kenteken 00-KKF-# Iemand van hier? Hier op kantoor wist niemand van hoe en wat en wordt je enkel meewarig aangekeken als je enthousiast bent over z'n lelijke gele volvo (citaat, niet mijn woorden). :eusa_snooty:

Kingfisher

Citaat van: BasV70 op 18-01-2010 14:27:14
:D Momenteel hier in Bunnik op de stoep van ons kantoor een CY 855, kenteken 00-KKF-# Iemand van hier? Hier op kantoor wist niemand van hoe en wat en wordt je enkel meewarig aangekeken als je enthousiast bent over z'n lelijke gele volvo (citaat, niet mijn woorden). :eusa_snooty:
Hé, die kwam ik van de week in Woerden tegen!

Kali-Integrali

Zojuist in Deventer ergens in Keizerslanden om 16.35 uur, straat weet ik niet..

Zilvergrijze V70 met dubbele uitlaat (tenminste de uitsparingen, was donker)
Je checkte mij iig wel.

Emiel

Om 17.00 op de Barneveldseweg in Nijkerk een CY estate met xenon en imipegs.

Gewoon Peter?

)0H@N

Vanmorgen, rond 9 uur, kwam ik een donkerblauwe Volvo V70 Estate tegen in Apeldoorn Op de Deventerstraat Richting Teuge/ Twello, ter hhoogte van Bakker Toet. Én met forumsticker.

Wie O Wie? Ik reed in een roo-metallic Volvo 850 Estate de andere kant op. Nog zonder sticker trouwens. 
Thank you for flying with Volvo.

FGG

Vanmiddag rond half 6, een Garnet Red V70 voor me tussen Bentelo en Delden. Eenmaal Delden binnen ging ie bij Thom de Jong rechtsaf. Geen sticker.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mark1976

Hmm... op 112brabantnieuws.nl staat een DOP T5R die vanmorgen in Berlicum tegen een boom aangereden is... erg zonde...!
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

KIM

Vanmiddag rond half vijf in Leerdam een CY 855.

gewoon peter

Citaat van: Emiel op 18-01-2010 17:56:41
Om 17.00 op de Barneveldseweg in Nijkerk een CY estate met xenon en imipegs.

Gewoon Peter?

Emiel, spijt me, vandaag heeft alleen m'n vrouw gereden binnen harderwijk, van school naar de ark van noach (ligt momenteel hier in de haven) gr. peter

Rudy-M

Gistermiddag in Haarlem een C70 Convertible. Donkergroen (geen DOP? of goed gepoetste DOP) met zwart dak. Die kleur had ik in ieder geval nog nooit gezien op een C70.
Wel mooi 8)

edit: Hmm, toch even naar foto's van de DOPjes gekeken, moet toch een DOP geweest zijn. Is die kleur geleverd dan op de C70? De Convertible had nog wel de pre-2003 verlichting.

Hans Duiven

Vandaag achter een LPB S60 R AWD gereden vanaf Meppel via de N375 naar de A32 richting de A28.

Ik kon hem met gemak bijhouden in de Alter l 2.5 20 V, want qua bochtentechniek leek het wel een bijziende bejaarde  :evil:

De S60 had geen volvo850forumsticker  ;D

Hans

marcelV70R

Citaat van: Hans Duiven op 19-01-2010 14:00:12

Ik kon hem met gemak bijhouden in de Alter l 2.5 20 V, want qua bochtentechniek leek het wel een bijziende bejaarde  :evil:

nou dat kan best een bejaarde bestuurder(ster) zijn geweest hoor
ik reed laatst met de Scania op de A2 een V70R voorbij
zat een US kenteken op
en de beide inzittenden waren zeker de 60 ruim voorbij :o

Marcel

Bas850

Wie was er dit weekend in de Eemhof, stond een zwarte T5-R.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

MauriceT-5

Vandaag een 855 kleur 019 black stone gespot op Aalsvoort in Lochem bij het bedrijf Simco iemand van hier?

Reitse

Vanmiddag in Groningen, omgeving UMCG, rode GLT met duwbeugel, kenteken FB-..-..
Voorzien van steigerende elanden :)