Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Vanmiddag komende vanaf de Volvo in Beesd, deze CY 854. Kenteken beginnend met een J*-**-**. Ik reed tot aan de rotonde richting de A2 achter je in mijn 240 estate.

reMARKable

antraciet 855 bij AH te Elst. Voorzien van elandschildjes en bestuurster die vriendelijk glimlachte naar me (of heb ik mij dat ingebeeld.. ::) ;D) Wie?

Cesar

Citaat van: V70R-obert op 21-01-2010 22:29:08
Ik kan Cesar elke dag wel spotten maar dit was wel een leuk rijtje blik voor op een doordeweekse dag:
http://i49.tinypic.com/2v9euy9.jpg

:eusa_clap:

Citaat van: Timmehh op 21-01-2010 22:53:45
Heeft ie die spoiler er nu nog niet op? ;D

Is nog niet geleverd... :eusa_whistle:

Spin!

Vanochtend op de A2, baanvlak IJsselstein - Culemborg. Op de brug bij Vianen omstreeks 10.30u een T-5R Estate in Cream Yellow...wie?!

www.vm-parts.nl

gewoon peter

Citaat van: Spin! op 22-01-2010 13:45:42
Vanochtend op de A2, baanvlak IJsselstein - Culemborg. Op de brug bij Vianen omstreeks 10.30u een T-5R Estate in Cream Yellow...wie?!

Rutger, toch geen grote sticker achterop? Irma (m,n echtgenote) ging vanmorgen vroeg weg om een stageplek te zoeken in de binnenlanden van Ermelo en ze had al wel 2X gebeld dat "die rot tom-tom" het niet deed. Zal haar even bellen, maar iig bedankt hoor, groet, peter

Spin!

Citaat van: gewoon peter op 22-01-2010 14:39:39
Citaat van: Spin! op 22-01-2010 13:45:42

Rutger, toch geen grote sticker achterop? Irma (m,n echtgenote) ging vanmorgen vroeg weg om een stageplek te zoeken in de binnenlanden van Ermelo en ze had al wel 2X gebeld dat "die rot tom-tom" het niet deed. Zal haar even bellen, maar iig bedankt hoor, groet, peter

Haha, nee...geen kingsize forumsticker gezien, wel naar gezocht. Zaten trouwens 2 mensen in.

www.vm-parts.nl

JvW

Vandaag om +/- 17:00 op de A16 richting Breda, net voor de Drechttunnel een mooie CY estate (JR-TT-**). Wie? Niet gezien of er een sticker op zat.

pwassink

vanavond tegen halfzes een vrij strakke c70 cabrio in het zilvergrijs in lochem, vlakbij het zwembad, iemand van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Emiel

LB-LS-?? BS T-5R sedan op de A1 thv Apeldoornr ichting het oosten.

Kali-Integrali

Vandaag te Apeldoorn op de Deventerstraat vlak voor het kanaal richting het centrum. 15:30 uur

DOP V70 met forumsticker, achterspoiler, creme interieur en persus velgen.

Ik zat op mijn familiefiets en toeterde met mijn "finding Nemo" toeter ;)

pwassink

Zonet GerritJan bij de lokale wasbox, nog even bij staan kletsen  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Frankglt

Vrijdagavond rond half 6, Den Haag, Utrechtsebaan richting Amsterdam/Rotterdam, 854 NBP, kenteken JZ-LP-XX, MET FORUM STICKER!. IK reed in m´n donkergrijze C70 eventjes naast je en je zwaaide zelfs! Leuk moment. Wie o wie?

macdriver

wie reed er in zijn v70 R laser blue bij het centraal magazijn van de mc donalds langs in amersfoort
auto had donkere ramen achter kon geen sticker zien omdat ik op het terrein stond en te ver weg van het hek
en wie stond er met zijn cy in de schoener vanmiddag (een estate) in lelystad

Lampje

Vrijdagochtend, A12, HMP 127, Volvo V70 classic grijs, met pech.

ANWB stond er al bij.

Hopelijk alles opgelost?

wepster

deze morgen rond de klok van half 11 een zwarte roffel met forum stickert op de A2 terhoogte van leende in richting van het zuiden ik was opweg naar eindhoven dus kon het kenteken niet zien .

wie o wie  ? iemand van hier  ;D