Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

corredor

Citaat van: nielsmaneschijn op 27-01-2010 00:08:17
Wie staat er af en toe met een Saffron V70R langs de Noorderbinnensingel in Groningen? Is volgens mij een AWD met de 'normale' grill.
En wiens Saffron V70R staat bijna altijd (maar niet op Google Street View) aan het pleintje aan het begin van de Petrus Campersingel (bij het Typografengasthuis) in wederom Groningen? Deze wel met de XC grill. Ik kijk altijd even om als ik erlangs rijd. :)

dat moet bijna barryC70 zijn

die heeft als het goed is een c70 saffron en een v70 saffron :eusa_whistle:
ik kom hem namelijk ook wel een tegen

ro~djo

Iemand van hier toevallig...

Donker rode 855 zonder stickert vanaf de groenekruisweg draaide we richting waalhaven zz ..... HS-VR-xx rond 14:15.

Sven850

Vanochtend rond half 12 bij soesterberg. Een donkere 854 glt met 850 club sticker achterop. Bestuurder zwaaide terug.
Wie o wie? :)
XC40 T4 Recharge

EdenAli

Citaat van: corredor op 27-01-2010 10:49:03
Wie staat er af en toe met een Saffron V70R langs de Noorderbinnensingel in Groningen? Is volgens mij een AWD met de 'normale' grill.
En wiens Saffron V70R staat bijna altijd (maar niet op Google Street View) aan het pleintje aan het begin van de Petrus Campersingel (bij het Typografengasthuis) in wederom Groningen? Deze wel met de XC grill. Ik kijk altijd even om als ik erlangs rijd. :)

dat moet bijna barryC70 zijn

die heeft als het goed is een c70 saffron en een v70 saffron :eusa_whistle:
ik kom hem namelijk ook wel een tegen

Vandaag ook gezien alleen de C70 niet
Dat is toch die weg langs het ziekenhuis van Groningen?

corredor

ja klopt, dat is de weg langs het ziekenhuis, maar dat is niet de v70 van barry volgens mij! die aan de noorderbinnensingel wel(dacht ik, aan zijn webdagboek te zien)

corredor

ah er komt wat duidelijkheid!

Hans Duiven

Citaat van: Timmehh op 27-01-2010 20:15:15
Citaat van: corredor op 27-01-2010 19:36:54
ja klopt, dat is de weg langs het ziekenhuis, maar dat is niet de v70 van barry volgens mij! die aan de noorderbinnensingel wel(dacht ik, aan zijn webdagboek te zien)

Barry heeft een C70.
Een vriendin van hem heeft een R AWD met originele grill, misschien is zij het geweest.

Is die V70 er nog wel?

Hans (die iets had gelezen over keuzes maken of iets dergelijks).

JayJ

Die aan het pleintje is een klant van ons, en de auto is een V70R AWD AT met LPi. De SB-FF-**.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

nielsmaneschijn

Nee het zijn duidelijk twee verschillende V70's.
Nog geen spoor van die 'bij het ziekenhuis' dus. :)
Ik ken wel iemand die aan dat pleintje zou moeten wonen, ga hem eens even porren.
(nipt gesniped door JayJ :))

Trouwens, er staat elke dag iemand met een originele groene 850 T-5R met in de zomer Volans bij ons op kantoor op de parkeerplaats. Vermoedelijk een Ordinees, of een makelaar. Heb hem nog niet gespot (de collega met de V70NR wel). Heb die auto volgens mij wel op Marktplaats zien staan toen ik anderhalf jaar terug op zoek was naar mijn auto. Kenteken was iets in de richting van NZ-BR-drieentachtig iirc. Is dat ook een bekende?

nielsmaneschijn

JayJ, werk jij toevallig bij Garage Helpman? Ik was er twee weken terug nog...

JayJ

Nee, kom er wel met enige regelmaat. Ik werk bij Autohûs Haren (in Haren duhhh). En waar is jouw kantoor. Ik weet zo niet of ik die NZ-BR-** ken.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

nielsmaneschijn

Ordina Noord kantoor in Grunn, Europaweg. De recent gerenoveerde zwarte doos langs de zuidelijke Ring, naast die rode vers gerenoveerde toren (ex Meeus pand, met die klok op het dak vroeger, en de gekleurde verlichting).

corredor

he dan zit je vlak bij het kantoor waar ik werk, lavg, ook een grote zwarte doos maar dan aan de andere kant van de ring!

jij rijdt in een zwarte r toch? zal eens goed de ogen open doen als ik in groningen ben

nielsmaneschijn

Jep. Alhoewel ik meestal op de fiets ben, zelfs een R blijft een fiets niet voor door de binnenstad. :)
Die zwarte doos bij de Euroborg, langs de 'oude' A7? *zwaait*

Jeff

Vanmorgen de oude wagen van BartusKN gespot in Zwolle, de sticker zat er nog op ;D
LP-GF-** ofzo was het kenteken dacht ik...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)