Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: mark1976 op 05-02-2010 12:25:22
Nog geen 854 gespot vandaag op pagina 854?  ;D :eusa_shifty:

Vanmorgen nog, vlak voor ik in die 854 stapte. Maar om dat nu spotten te noemen...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

Citaat van: pwaes op 05-02-2010 10:11:53
Citaat van: wepster op 04-02-2010 18:18:38
vandaag rond de klok van 13 uur een BS 855 met R bumpert en eland stickert op het spadbord winterwielen en ik geloof een forum stickert gespot te hebben dit heeft zich afgespeeld op de A 50 ter hoogte van zeeland/uden jij was opweg richting oss ik ging richting eindhoven met een vrachtwagen (notabenen nog een bens ook ;D )

wie o wie ???

Sjeezus  ;D ;D Reed ik echt zo langzaam voorbij dat je echt alle details op mijn auto hebt ontdekt  :)

Dat was ik dus, in de buurt van Uden, kwam van Verwijst vandaan...

weet niet hoelangzaam je reed maar ik niet harder dan 80 in ieder geval ;D
en ja als je op roffels let let je ook een beetje op details toch
oja je vie me op door de R bumper  :eusa_whistle: en de winter schijven  :angel:
volgende keer als je een groen gele vrachtwagen ziet met licht knipperen en zwaai licht weet je dat ik dat wel eens kon zijn  :evil:

jan piet

Citaat van: wepster op 05-02-2010 16:53:31
Citaat van: pwaes op 05-02-2010 10:11:53
Citaat van: wepster op 04-02-2010 18:18:38
vandaag rond de klok van 13 uur een BS 855 met R bumpert en eland stickert op het spadbord winterwielen en ik geloof een forum stickert gespot te hebben dit heeft zich afgespeeld op de A 50 ter hoogte van zeeland/uden jij was opweg richting oss ik ging richting eindhoven met een vrachtwagen (notabenen nog een bens ook ;D )

wie o wie ???

Sjeezus  ;D ;D Reed ik echt zo langzaam voorbij dat je echt alle details op mijn auto hebt ontdekt  :)

Dat was ik dus, in de buurt van Uden, kwam van Verwijst vandaan...

weet niet hoelangzaam je reed maar ik niet harder dan 80 in ieder geval ;D
en ja als je op roffels let let je ook een beetje op details toch
oja je vie me op door de R bumper  :eusa_whistle: en de winter schijven  :angel:
volgende keer als je een groen gele rood witte vrachtwagen ziet met licht knipperen en zwaai licht weet je dat ik dat wel eens kon zijn  :evil:
;) JP

T-5R Jorn

Iemand van hier?

Deze Grijze 855 2.5I aut. zonder forumsticker (maar wel met een "R"tje in de grill)stond vanmiddagvanochtend op de Brug Bij Winkelhorst Aalten.
MY RIDE 855 DOP T-5R

henry classic v70

Vanmiddag op de A50 richting Zwolle tussen A'doorn en Vaassen zo ~ 13.00 uur een rode 855/v70 (ik weet 't niet meer) kenteken xx-Nx-xx.
Wat opviel was dat beide Forumstickers ( 850 forum & volvo forum) aanwezig waren en aan de rechterkant van de achterruit zaten geplakt, wie o wie??
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Snellebaksteen

Vanavond (1700) in Delft net na het viadukt over de A13/Brasserskade voor het stoplicht een donker blauwe 855 op antraciete velgen met forumsticker. Ik was die duitse zwarte motorfiets die net de snelweg opdraaide.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

cas

Citaat van: Snellebaksteen op 05-02-2010 21:07:53
Vanavond (1700) in Delft net na het viadukt over de A13/Brasserskade voor het stoplicht een donker blauwe 855 op antraciete velgen met forumsticker. Ik was die duitse zwarte motorfiets die net de snelweg opdraaide.

duits? wat doe jij hier in de buurt dan ? :-)   lefgozer, met dit weer staat mijn fiets toch mooi droog in de zeecontainer !
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

MarkoC70T5

Had vandaag een bedrijfs uitje in Breda.  Daar zag ik deze C70 aankomen rijden.
Erg nette auto.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

cas

geeft hij een duim of trekt ie een mini gun!  ;D

MarkoC70T5

Citaat van: cas op 05-02-2010 23:03:07
geeft hij een duim of trekt ie een mini gun!  ;D
duimpje
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Spin!

Vanmorgen rond 8.45 een antraciet 854R op het Velperbroekcircuit ;D, reed samen met mij de A12 ri Doetinchem op. Jij pakte afslag Duiven, wie was u?

www.vm-parts.nl

cas

vannochtend leuk R in mijn wijk geparkeerd zien staan. 854 achter de heemskerckstraat bij de alfa romeodealer (den haag, zeeheldenkw). 

misschien een idee om gratis visite kaartjes te maken die je onder ruitenwissers kan stoppen voor autos die eigenlijk op het forum horen :-)  ( mooie onderhouden, blijkbaar van liefhebber, dus niet onder elke 850 stoppen !   ;D

Jeff

Wie reed er de straks op de N35, met mistlampen aan en een kapot linkerkoplamp? Tijd ca 15.00 uur
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

Citaat van: Jeff op 06-02-2010 17:39:04
Wie reed er de straks op de N35, met mistlampen aan en een kapot linkerkoplamp? Tijd ca 15.00 uur

Waar ongeveer ?
- R1200GS -

Superskunkie

toen ik vandaag met de bus connexxion bus reed van oostzaan naar amserdam centraal de volgende volvo's gespot:

-donkerblauwe 850 sedan op de stoombootweg/sportlaan of sportpark?
-zilveren v70 op dezelfde weg als hierboven
-xc v70 classic zelfde weg al hierboven
-855 estate silverdand bij de febo in amsterdam noord
-DOP v70 op de prins hendrik kade (afgelopen woensdag)
Tonnie