Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Citaat van: Claudia op 22-02-2010 22:08:54
Da's ook een sticker van het algemene Volvo-forum....dus beter dáár vragen. :)

Klopt, weet ik. Maar ik kan daar geen topic; wie ben jij? vinden, dus daarom heb ik hem ff hier neergezet :eusa_shifty:. btw ik zag hem heel toevallig net weer rijden, kwam uit de richting winterswijk/vragender en reed Lichtenvoorde binnen.
MY RIDE 855 DOP T-5R

sean850

Vanochtend zilverkleurige V70R zonder sticker op de kazerne in Wezep.

Superskunkie

srry maar dat vind ik een zeer zwakke opmerking, een sticker is een sticker.... ;)

Citaat van: Claudia op 22-02-2010 22:08:54
Da's ook een sticker van het algemene Volvo-forum....dus beter dáár vragen. :)
Tonnie

Snellebaksteen

Eerst inloggen, dan onder Volvo en Forum hebbedingen: ik zag een Volvo-forumsticker!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

T-5R Jorn

Snellebaksteen(en Claudia) Bedankt :eusa_clap:, ik zal hem zo ff op het volvo-forum posten.
MY RIDE 855 DOP T-5R

innocenti

Citaat van: Vertigo op 22-02-2010 20:38:30
Vanmiddag weer ff samen met Innocenti door de Arnhemse trajectcontrole gecruisecontrold. :D
En gezwaaid naar onze opperspotter. Je hebt ook een naam hoog te houden. ;)

Henkie P

Citaat van: jan piet op 22-02-2010 23:19:29
Zondagmiddag rond een uur of 3, A15 bij afrit Rozenburg een zilvergrijze 850 sedan.. Ik herkende je van de 'maasvlakte meeting vorig jaar', maar ebn even je naam kwijt. Franky oid??
Ik kwam langszetten in de 855 alter 1 op weg naar afslag Brielle...
gr,JP

Nope it was me, je stak je hand nog op zag ik, ik ook, jij met die groene 855 kenteken begint met G ak het goed heb

jan piet

Citaat van: Henkie P op 23-02-2010 20:10:49
Citaat van: jan piet op 22-02-2010 23:19:29
Zondagmiddag rond een uur of 3, A15 bij afrit Rozenburg een zilvergrijze 850 sedan.. Ik herkende je van de 'maasvlakte meeting vorig jaar', maar ebn even je naam kwijt. Franky oid??
Ik kwam langszetten in de 855 alter 1 op weg naar afslag Brielle...
gr,JP

Nope it was me, je stak je hand nog op zag ik, ik ook, jij met die groene 855 kenteken begint met G ak het goed heb

Klopt helemaal.... ik wist dat je forum naam op ie eindigde, maar welke  :eusa_doh:
Gr,JP

Vulva89

Vanavond in Alkmaar een C30 T5(?) met de dubbele uitlaten en vrij grote velgen. Kon niet zien wat voor velgen.

Zou het de C30 uit de Auto&Tuning van deze week kunnen zijn? :P

KMvrtr

Citaat van: mark71 op 17-01-2010 19:29:07
Vandaag in Almere een groene T5-R zien staan NB-TH-XX met forumsticker en een 850 club kentekenplaathouder.  :eusa_clap:

Wie o wie

Dat ben ik!  :)
Volgens mij ben ik je twee keer tegen gekomen - 's ochtends en 's middags- op de Regenboogweg.

mark71

Citaat van: KMvrtr op 24-02-2010 15:59:09
Citaat van: mark71 op 17-01-2010 19:29:07
Vandaag in Almere een groene T5-R zien staan NB-TH-XX met forumsticker en een 850 club kentekenplaathouder.  :eusa_clap:

Wie o wie

Dat ben ik!  :)
Volgens mij ben ik je twee keer tegen gekomen - 's ochtends en 's middags- op de Regenboogweg.
Dat kan, ik kom daar wel vaker.
Ik ben dan daar net om de hoek bij die rode V70  ;)

fearless

Citaat van: Vulva89 op 24-02-2010 01:04:52
Vanavond in Alkmaar een C30 T5(?) met de dubbele uitlaten en vrij grote velgen. Kon niet zien wat voor velgen.

Zou het de C30 uit de Auto&Tuning van deze week kunnen zijn? :P

Kan het op de site van Auto & Tuning niet goed zien, maar is dat deze ??

Vertigo

Citaat van: )0H@N op 22-02-2010 21:27:45
Vanmorgen in Deventer "Colmschate" onderaan de afrit Colmschate/ Schalkhaar ter hoogte van de Texaco.
Groene Volvo 850 sedan met R-spoiler. Verder geen details opgemerkt omdat ik het verkeer voor me in de gaten moest houden. Zag je ineens langsrijden. Je kwam uit de richting van Bathmen- Holten- Hengelo - Enschede enz... Ik reed net de oprit op met m'n rood-mettalic estate met Columba's richting Apeldoorn.

( ook ik sluit me aan bij de tijdelijke A1 gebruikers vanwege het afsluiten van de weg bij Teuge :evil:)

Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn. hoe laat was dat ongeveer?

tom480

Daarnet een S70R met 2 grote schijnwerpers voorop.
Stond geparkeerd bij het Sportpark in Raalte.
- R1200GS -

cas

eregister, in DEN HAAG!! een  creamy yellow T 5r 855 gespot met een nieuw kenteken. ziet er helaas suf uit....  maar wel leuk dat er nog 1 rondtuft! als hij niet op doorreis was.

..-kkf-4   met 99 keer proberen heb je hem vast wel een keer gevonden  ;)

was op de rotonde prinshendrik plein in de avond tussen 7 en 9 ? uur. jij kwam uit de zoutman, en ik gaf je net op tijd nog even voorrang en seinde nog n paar keer.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....