Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rudy-M

Citaat van: Emhavee op 03-03-2010 11:41:35
Citaat van: Rudy-M op 03-03-2010 10:31:06
Staat sinds kort een DOP V70 2.5T op Titans bij de Cronjé in de buurt, in Haarlem dus.

staat er al een tijdje, eigenaar naar mijn idee (nog) niet bekend met forum,
geldt overigens ook voor die 17 ander 850/V70 's die daar in de buurt staan, op 2 na dan...

Ja, er rijden er zat door Haarlem. Deze viel op vanwege de Titans. Stond laatst overigens een zwarte 854 met club- en forumstickers op Soendaplein bij de AH.

Moosepower

Gister in Ommen een S70 DOP gespot, viel op door een dubbel uitlaatsysteem JT? met een leuk geluid kenteken heb ik niet gezien.

spitsrijder

Citaat van: darius op 04-03-2010 19:27:02
Citaat van: Vulk op 04-03-2010 19:25:14
Thx!
Jullie vinden het misschien wat raar dat ik zo enthousiast ben, maar hier rijden BIJZONDER weinig roffels rond. Als je er ééntje ziet is het meestal een Tdi. (niks mis mee overigens).

Een R-spotten van een forumlid dicht bij huis is uniek. ;D

Ik heb zelfs de mega forum sticker en ben nog nooit gespot en heb hier ook nog nooit een in het "wild" gezien.

Hmmmm, stond je een +/- 2 weken geleden in Rotterdam op de Schieweg want daar stond een roffel met belgisch kenteken en echt een mega sticker.

Easterboy

Vanmiddag rond half 3 een safron V70 op de rondweg van Joure vlakbij de McDonalds.
Tevens iets eerder, volgens mij eergisteren ook een safron V70, volgens mij ook rond half 3 op de K.R. Poststraat in Heerenveen t.h.v. het gemeentehuis.

Ik reed overigens in een Opel... :eusa_sick:

)0H@N

Vandaag weer gespot in Apeldoorn:

Vannochtend :
RF-VX-** Blauwe Volvo V70
38-FF-**  DOP Volvo 850 Estate T-5R ( nabij de parkeergarage Marktplein) +/- 09:00uur

Vanavond:

JL-GT-** Blauwe Volvo 850 Estate met T-5R-logo en diverse stickers waaronder DE forumsticker.
Geblindeerde achterramen, gespot nabij woning boulevard, vanaf de spoorweg overgang.

Zelf binnenkort ook maar weer eens stickertjes bestellen. ( Toch wel leuk dat spotten ;D ;D)De oude was beschadigd omdat deze nog aan de buitenkant geplakt moest worden. Dus dat is al even geleden.
Thank you for flying with Volvo.

Laserblue

vanmiddag om een uur of 5 bij Lopik een zwarte 855(R) met houten stuur en blonde dame achter het stuur.
wie o wie?  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

corredor

Citaat van: Moosepower op 05-03-2010 10:41:30
Gister in Ommen een S70 DOP gespot, viel op door een dubbel uitlaatsysteem JT? met een leuk geluid kenteken heb ik niet gezien.

ik kom uit ommen en ken hem niet, wel een 850 dop met dubbele uitlaat!
kan me niet voorstellen dat je verkeerd hebt gekeken toch :eusa_whistle:

FGG

Vandaag een ritje Hengelo-Borculo-Hengelo-Lelystad-Nunspeet-Hengelo gehad en genoeg 850's en V70's zien rijden. Eentje viel op: volgens mij was het de rotonde bij de afrit van de A28 tussen Nunspeet en Elspeet rond kwart voor 7 vanavond. Wij reden van Nunspeet naar Elspeet en na mij kwam een V70 de rotonde op vanaf de A28 uit de richting van Amersfoort. Opvallende auto door de velgen, XC-grille, verlaagd. Zou zo maar een R geweest kunnen zijn. Het was te donker om een kleur of kenteken te kunnen ontwaren. De auto ging overigens niet richting Elspeet.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bas850

Welke donkere (blauw of zwart) S70 reed vandaag in lelystad op de rotonde bij de landerijen, volgens mij zat er ook een sticker achterop.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

vasquez

gisteravond rond uur of 20.30 op de A9 en A2 lekker op gereden met een knalgele 855, iets met kenteken JV-JN-??

ging er leuk aan toe, was dat een bekende van hier eigenlijk?

Snellebaksteen

Knalgeel of vlageel?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

The Saint

Vanmorgen rond 9.00u op de ringweg West van Alkmaar: een 850 GLT sedan (ik d8 dat het kenteken begon met GF-), kleur grijs met forumsticker rechtsboven op het achterruit. Blonde dame achter het stuur. Ik stond achter je met een rode V70R.
No shirt no shoes, no pinball

Sven850

Net op de a28 bij zwolle een groene 855 met elandstickers. Bestuurder zwaaide. Iemand van hier?
XC40 T4 Recharge

c70

vanmiddag op de A2,een volvo 850 LL-GZ-** met ledjes op de voorspoiler en met forumsticker
rechts inhalen,foei !!!
ik was je voorganger in de V70N (helaas niet met mijn c70 of t5r)

theovh

Citaat van: Kali-Integrali op 04-02-2010 17:55:45
Zilvere/champagne V70 met forumsticker in het midden van de achteruit.

Apeldoorn, om 11.15 sloeg jij rechtsaf op de Deventerstraat thv Bakker Toet.

Ik had je al eens eerder gespot bij de Mheen.

Wie?

Beetje late reactie
maar dat was ik

silversand met gat in de bumper
Ik woon daar in zo'n hofje

grtz Theo
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.