Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)0H@N

Vanmorgen in Apeldoorn rond 08:30 op de Deventerstraat (terhoogte van een fietsenzaak en autobedrijf)
Antracietgrijze Volvo Estate, volgens mij een V70.
Het ging redelijk vlot. Ik zat achter een vrachtwagen die de bocht door kwam en jij stond achter een andere auto te wachten voor het stoplicht.
We keken allebei wel. Ook zat er een sticker op de achterruit.

Ik reed (undercover, zonder sticker en toch wel erg vuile )de rood-mettalic 850 Estate.

Ben benieuwd.
Thank you for flying with Volvo.

EdenAli

Gisteren een Cy 854 gespot in Veenendaal bij een garage ik toeterde nog met de truck

Spin!

Citaat van: marc-850 op 26-03-2010 19:17:25
Vanmorgen 8 uur, A59 thv Rosmalen, richting Den Bosch.
855 CY. Kenteken 37-Tx-xx (even uit mijn hoofd, had t wel opgeschreven, maar briefje ligt nog in de vrachtauto  :eusa_wall:)
Kon zo snel ook geen stikker ontdekken.

Iemand van hier?

:eusa_think: Ik herken deels mijn kenteken...8u zat ik inderdaad daar ergens...maar dat je geen sticker hebt gezien?  :eusa_naughty: Onmogelijk ;D

Overigens gisteren iets later op het wilhelminaplein een zwarte 855 beginnende met 2 cijfers..**-XD-??...zonder dakspoiler, volgens mij wel R uitgevoerd. Oude van Joost?!

www.vm-parts.nl

Bigjelmo

Gisteren een Saffron V70R in Nijkerk vlak bij het treinstation en naast een benzinepomp met wasstraat.

Reitse

Saffron V70 vanmorgen bij de Rotonde Gieten (parkeerplaats in de richting Groningen, een robijnrode V70 op de parkeerplaats aan de overkant (richting Gieten)... langs een micromeeting gereden? :)

In Borger vlak naast 850 GLT DH-RD- gestaan...

marc-850

Citaat van: Spin! op 27-03-2010 09:57:49
855 CY. Kenteken 37-Tx-xx (even uit mijn hoofd, had t wel opgeschreven, maar briefje ligt nog in de vrachtauto  :eusa_wall:)

Iemand van hier?

:eusa_think: Ik herken deels mijn kenteken...8u zat ik inderdaad daar ergens...maar dat je geen sticker hebt gezien?  :eusa_naughty: Onmogelijk ;D

Overigens gisteren iets later op het wilhelminaplein een zwarte 855 beginnende met 2 cijfers..**-XD-??...zonder dakspoiler, volgens mij wel R uitgevoerd. Oude van Joost?!

Als jij het was geweest, had ik beslist wel een stukje achterruit tussen je stikker door gezien  8)

petrolhead

Op de A12 thv Arnhem richting oost een CY 855 rond 14.50 uur, ??-TS-??. Ik reed richting west. Kon zo snel niet een forumsticker zien.

Rutger B

Vanochtend 10.00

Zilveren v70 r awd
zwarte velgen met orangje randje
Rontonde Joure

johnn54

Rotterdam. de RV-GD-** , zilvergrijze V70.
Behalve een buurtgenoot ook een forumgenoot???

Emiel

De ex van Schutten in Nijkerk.

tom480

Vandaag volgens mij )0H@N gespot tegen over de Reko.
Nog een DOP 855R gespot in Heeten, met 2 grote schijnwerpers bij de grill, kenteken : 91 PH --
En nog een grijze V70 met geblindeerde ruiten. Reed vanaf Holten tot Raalte voor me. Kenteken : 14 FR --
- R1200GS -

fearless

Vanmiddag rond 16.30 een bruine (zo'n dure naam) S70 vanaf de MC donalds de Ceintuurbaan op, kwam leuk de bocht door.  ;D  Volgens mij zat de MC flurry bijna op de zij ruiten.

En net om 17.10 een CY sedan met BBK en leuk afblaas geluidje hier door de Rijnlaan heen.  8) Denk dat ik wel weet wie dit was.  ;D

Ow ja, beide in Zwolle.

Ties

Citaat van: petrolhead op 27-03-2010 15:21:44
Op de A12 thv Arnhem richting oost een CY 855 rond 14.50 uur, ??-TS-??. Ik reed richting west. Kon zo snel niet een forumsticker zien.
Dat was onze Ties! Geen forumsticker... of hij zit nog verstopt onder het vuil...  ::)
Sorry dat je hem zo moet spotten, shame on me, zal hem morgen maar eens in bad doen.
Was dat dat stukje trajectcontrole waar ik op de terugweg pas achter kwam?? :eusa_wall:

marc-850

855 CY. Kenteken 37-Tx-xx (even uit mijn hoofd, had t wel opgeschreven, maar briefje ligt nog in de vrachtauto  :eusa_wall:)

Iemand van hier?

Citaat van: Ties op 27-03-2010 17:49:07
Citaat van: petrolhead op 27-03-2010 15:21:44
Dat was onze Ties! Geen forumsticker... of hij zit nog verstopt onder het vuil...  ::)
Sorry dat je hem zo moet spotten, shame on me, zal hem morgen maar eens in bad doen.
Was dat dat stukje trajectcontrole waar ik op de terugweg pas achter kwam?? :eusa_wall:

Was jij dit bij Rosmalen ook dan toevallig?
37-TS-??

FGG

Vanmiddag, aan het begin van de middag reed er een groene 850 Estate voor ons langs over de Beneluxlaan en ik dacht een Forumsticker op de achterruit te ontwaren. Wie?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: