Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Gisteren (zaterdag) gespot op de parallelweg van de Heerenveenseweg in Wolvega:
Keurig met forumsticker, hij was ook mooi schoon! :D

Spin!

Eind van de middag, 850 sedan, Dark Olive...met een Esveldt 850 petje op de hoedenplank. Ik was die banaan ( naja, niet ik...de auto ). En niet onbelangrijk, het was op de A59 Oss --> Rosmalen.

www.vm-parts.nl

BOV

Vanmiddag Wibo gespot op de A2 richting Eindhoven om ongeveer 14:00 / 14:10 uur.

Ik kwam met de 480 vanaf Oprit Weert/Kelpen de A2 op.
Wibo, je haalde me daarna ongeveer direct in.

I take pictures and build stuff...

pwassink

Citaat van: BOV op 25-04-2010 22:09:29
Vanmiddag Wibo gespot op de A2 richting Eindhoven om ongeveer 14:00 / 14:10 uur.

In z'n dienstvoertuig ??

Weet je zeker dat je 480-turbo nog fluit ?  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 25-04-2010 21:46:24

http://www.nigeldehaan.nl/images/gespot2.jpg

Yep, da's de mijne maar hij was behoorlijk stoffig. Vanmorgen eens lekker gewassen en nu is hij echt schoon en komt die blauwe kleur echt mooi uit ........... O ja, het is trouwens de Steenwijkerweg  ;) De Heerenveense weg begint na de Stiekelstok  :P

Groet,
Roger

BOV

Citaat van: pwassink op 25-04-2010 22:12:40

In z'n dienstvoertuig ??

Weet je zeker dat je 480-turbo nog fluit ?  ;D

Wibo reed in de black Bitch...

De het Turbootje doet het nog super.
Alleen die ***-goldcruise nog aan het werk krijgen...
I take pictures and build stuff...

Thys

Citaat van: rpakuypers op 25-04-2010 22:26:04

Yep, da's de mijne maar hij was behoorlijk stoffig. Vanmorgen eens lekker gewassen en nu is hij echt schoon en komt die blauwe kleur echt mooi uit ........... O ja, het is trouwens de Steenwijkerweg  ;) De Heerenveense weg begint na de Stiekelstok  :P

Groet,
Roger

Moet ik toch eens beter opletten, ik rijd daar haast wekelijks voorbij.

willem169

Gisteren in Dronten kwam je (850 sedan, bruin?!) de Zuid op, ik (rode T5 estate) stond voor links af.
Je gaf flink gas

Jeff

Citaat van: willem169 op 25-04-2010 22:32:31
Gisteren in Dronten kwam je (850 sedan, bruin?!) de Zuid op, ik (rode T5 estate) stond voor links af.
Je gaf flink gas http://gathering.tweakers.net/global/smileys/kwijl.gif http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif
Kenteken? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850-2.520V-Driver

Late-evening-spot.. Zojuist volgens mij Pikkepoelie voorbij zien flitsen (+/- 22.50) op 't industrieterrein in Helmond :)

Easterboy

Citaat van: rpakuypers op 25-04-2010 22:26:04

Yep, da's de mijne maar hij was behoorlijk stoffig. Vanmorgen eens lekker gewassen en nu is hij echt schoon en komt die blauwe kleur echt mooi uit ........... O ja, het is trouwens de Steenwijkerweg  ;) De Heerenveense weg begint na de Stiekelstok  :P

Groet,
Roger
Je hebt gelijk ja,... Dat is de Steenwijkerweg.... Ik zit vaker aan de andere kant van het snikkelstok,.. :D
Beetje in de war dus. En stoffig? Op afstand zag hij er frisser uit dan de mijne.. :)
Mooie wagen.

jgvdv

alleen jammer van die vieze kleur.

op de pkkk zullen er waarschijnlijk 3 van die vieze kleuren verschijnen.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

rpakuypers

Hij was behoorlijk stoffig en naar mijn maatstaven was hij zelfs "goor". Onlangs eens even met de professionele poetsmachine erover heen gegaan en dat kun je nu heel goed zien als hij schoon is. Ik zal wel eens een foto maken als hij echt schoon is.

En ach, wat is een vieze kleur ? De V70's hebben in mijn ogen geen vieze kleur erbij en of ik dat grijs nou mooi kan noemen .....  :eusa_think:

Groet,
Roger die wel weet waar een 740 met een vieze witte kleur staat ............. 

wepster

was je het dus toch ;D
ik zij nog tegen de vrouw volgens mij komt daar een bekende de weg op , waarop de vrouw zij rij nou maar door we zijn al laat  :eusa_whistle:
vandaar dat ik dua ook zat te twijfelen ik dacht eerst als hij het is komt hij wel even bij getrokken maar je bleef achter dus vandaar dat ik op een gegeven moment even een tandje bij heb gezet tot een wettelijk max snelheid
zal de volgende keer toch maar even op de rem duwen en een duimpie op steken (ook al levert dat vertraging op ;D )

jgvdv

hmm silversand is mooi grijs :P , en de witte is weer aardig fris en fruitig , alleen moet ik nog eens een kabouter met een polijstmachine tegenkomen....  :angel: :eusa_whistle:
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan