Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

de boekhouder

Gisteren begin van de avond op de A10 vlak bij de aansluiting met de A1:
855 met forumsticker: NS-TB-**
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

850estatetdi

Citaat van: de boekhouder op 05-06-2010 23:31:49
Gisteren begin van de avond op de A10 vlak bij de aansluiting met de A1:
855 met forumsticker: NS-TB-**

dat was ik met de me oude auto stond je ook al zo lekker in de file heb je trouwens niet gezien

de boekhouder

Je reed voor me de A1 op, vrijwel direct daarna dook er een Poolse tussen. Vervolgens heb ik je tot aan de A9 gezien, daarna was ik je kwijt.

Een paar kleine aanrijdingen en de hele zooi staat vast op de A10, daarna nog wat wegwerkzaamheden en je bent 2,5 uur bezig om van Velsen naar Emmeloord te rijden.
(dd.)

850estatetdi

ja klopt er zat een pool achter me ik ging naar almere strand heb er vanaf schiphol tot aan de afslag almere strand 1,45 uur over gedaan

850estatetdi

sorry trouwens dat ik hem er zo tussen drukte maar was ff ligt aan gebrand door auto`s die gewoon zo achterlijk rijden dat je nergens meer tussen komt

Freakybaby

Citaat van: Supersonic op 05-06-2010 21:41:18
Citaat van: Freakybaby op 05-06-2010 20:48:21
Rond 14.50-15 uur een cream yellow 854 die bij Moergestel de A58 op draaide richting Eindhoven.
Dat ben ik geweest kwam net bij ET vandaan, heb jou niet gespot, reed je tegenovergestelde richting?
Chris.

Ja, zwarte 854 richting Tilburg/Breda.
Je auto zag er heel goed uit! Raden waar iemand is geweest is niet zo heel moeilijk in dat dorp ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

de boekhouder

Citaat van: 850estatetdi op 05-06-2010 23:49:10
sorry trouwens dat ik hem er zo tussen drukte maar was ff ligt aan gebrand door auto`s die gewoon zo achterlijk rijden dat je nergens meer tussen komt

Het is me niet bij gebleven, dus dat zal wel mee gevallen zijn, die Poolse maakte wel bont. Maar je hebt gelijk: veel ruimte lijkt men elkaar niet meer te gunnen.
(dd.)

850estatetdi

tegenwordig geven ze je echt geen ruimte ze zijn allemaal bang dat ze 1 minuut later thuis komen.
ik probeerde er al een tijdje tussen te komen maar echt niemand die zo iets had van hey laat ik is ff ruimte laten toen zag ik een gaatje bij jou en had zoiets van dan maar flink op het gas en er tussen :eusa_whistle:

Kingfisher

Citaat van: 850estatetdi op 05-06-2010 23:49:10

Zie je wel, het ligt dus niet aan mij  :angel:
Anderen hebben er ook last van!  :eusa_whistle:

850estatetdi

ik denk heel veel mensen ben blij dat me dieseltje een chip heeft op dit soort momenten  :evil:

Jeff

Gister een zwarte S70 gespot richting Groningen, even leuk achter elkaar aan gereden tot aan Groningen ;) Wie o Wie
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Elsje

Gisteren een hele mooie T5-R zwart, verlaagd xenon met sticker langs het strand tussen zandvoort en bloemendaal op zoek naar een parkeerplaats en gevonden al was het wel een klein plekje ....wie o wie

Vertigo

Ik heb ook weer eens wat gespot vandaag

Vanmiddag rond 13:20 op de A50 bij Hoenderlo richting Arnhem:
Cream Yellow 850 Estate met club kentekenplaat houders: JV-JN-**

iets later, rond 13:30 op de A12 tussen knooppunten Waterberg en Grijsoord
zwarte V70n **-RD-ZZ

trevjans

gespot in de Kruidenwijk in Nijverdal een 850 Sedan JV-JP-** (donker groen)

wie o wie  ???

blauweroffel

Vanmiddag/vanvond tussen Zwolle Raalte reed er een lichtblauwe alter I estate GN-GG_** achter mij.
Zag er goed uit!
Wie was u?

BR