Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rainbird

Citaat van: pwassink op 30-06-2010 18:40:49
vanavond, wederom een 854 roodachtig met Jovink plaat, was net buiten lochem tegen 17:30

Hallo Pwassink

welke auto rijdt jij, en kom je wel eens door/in Laren?

Nee, ik was het niet, had wel gekunt qua plaats maar niet qua auto, ander kleurtje

pwassink

Citaat van: Rainbird op 05-07-2010 11:36:25
vanavond, wederom een 854 roodachtig met Jovink plaat, was net buiten lochem tegen 17:30

Hallo Pwassink

Nee, ik was het niet, had wel gekunt qua plaats maar niet qua auto, ander kleurtje

Zelden in laren, tenzij ik even voor koffie of lastige dingen bij almat aanga,
ik rijd in een groene 855 T-5P met volans, xenon en spoilertje, zonder dakhandvaten  :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hans Duiven

Citaat van: pwassink op 05-07-2010 11:54:53
Citaat van: Rainbird op 05-07-2010 11:36:25

Hallo Pwassink

Zelden in laren, tenzij ik even voor koffie of lastige dingen bij almat aanga,
ik rijd in een groene 855 T-5P met volans, xenon en spoilertje, zonder dakhandvaten  :angel:

:eusa_naughty:

Easterboy

Citaat van: jrs2k3 op 05-07-2010 09:01:43
Citaat van: Easterboy op 04-07-2010 22:56:29
En vanavond de auto van Joris gespot.
Ik zat met wat vrienden op het terrasje van de Burgemeester, een kroegje in Wolvega, toen er een groene 855 T5 de parkeerplaats bij de Rabobank opreed.
Toen er 2 dames uitstapten vond ik het opzich ook niet verwonderlijk dat mijn auto niet werd gespot.. :P

Mijn vriendin probeert altijd wel op te letter op stickers van het forum :) Zij rijdt altijd de route wolvega - oosterwolde - smilde - assen - papenvoort, en die omstreken rijden weinig forumers.

Ik zie jou wel regelmatig rijden trouwens, voor mijn huis langs bijv :) Maar als ik dat ga bijhouden hier dan wordt het ook zo normaal haha
Klopt,.. dan bestaat 80% van de spottings uit Wolvega.. :P
Ik rijd ook bijna dagelijks wel een keer langs jouw huis/auto, echter zag ik dit maal echt mensen uitstappen en niet naar mijn auto kijken.. ;D

Tim N

Rode 850 R estate kenteken PL meen ik Deventer singel nabij Centraal station op tijdstip van schrijven wie o wie?

Tim N

Och en ik zou haar bijna vergeten, groene T-5R zaterdagmiddag met brunette + zonnebril tegen 1 uur voegde ik in vanaf Hengelo noord tot knpt Azelo reden we met je op (of jij met ons) raampjes open en achterbak volgepakt.

jrs2k3

Citaat van: Easterboy op 05-07-2010 13:29:26
Ik zat met wat vrienden op het terrasje van de Burgemeester, een kroegje in Wolvega, toen er een groene 855 T5 de parkeerplaats bij de Rabobank opreed.
Toen er 2 dames uitstapten vond ik het opzich ook niet verwonderlijk dat mijn auto niet werd gespot.. :P

Mijn vriendin probeert altijd wel op te letter op stickers van het forum :) Zij rijdt altijd de route wolvega - oosterwolde - smilde - assen - papenvoort, en die omstreken rijden weinig forumers.

Ik zie jou wel regelmatig rijden trouwens, voor mijn huis langs bijv :) Maar als ik dat ga bijhouden hier dan wordt het ook zo normaal haha
Ik rijd ook bijna dagelijks wel een keer langs jouw huis/auto, echter zag ik dit maal echt mensen uitstappen en niet naar mijn auto kijken.. ;D

Zo spot ik ook dagelijks rpakuypers, rij minimaal 2x per dag langs zijn huis :)

RemkoT5

zojuist bij parkeerplaats mediamarkt Maastricht
goudkleurige V70 ik dacht ..-NX-.. hele mooie wagen by the way.
Ik zat in de DOP 854 T5

N I E L S

Citaat van: beunmaat op 27-06-2010 18:56:58
gisteren een zwarte S70 met sportpijp en kinky velgen gezien bij de boulevard in Vlissingen.

Ik denk dat je mij daar hebt gezien,ben net terug van een weekje zeeland.

tom480

Volgens mij heb ik Rayman op de snelweg gespot.
Net bij Holten op de snelweg.
- R1200GS -

V70 grijs

Van wie is die mooie blauwe glimmende V70R op de Oldenzaalsestraat in Hengelo? Zowel gisteren als vandaag stond die daar.

grtz
Bert
volvo is for live

dennisessens

Citaat van: Tim N op 04-07-2010 09:46:42
Citaat van: dennisessens op 01-07-2010 16:19:02
meerdere auto's gespot.

gister rond 6 uur afrit vd valk in hengelo een v70 sandstone stond voor linksaf naar borne.
daarna bij mij om de hoek een 850R zwarte berkweg in hengelo.
en vandaag een mooie 855R DOP in de padangstraat in enschede (hoe krijg je hem zo mooi aan het glanzen?)

Ben jij de eigenaar van die DOP R op zwarte 16" In de Hazelaarweg?

Met poets komt die van jou ook wel weer aan het glimmen. ;)

haha ik weet het heb spul van riwax hier staan ga dat eens proberen

jgvdv

Citaat van: jrs2k3 op 05-07-2010 15:18:24
Citaat van: Easterboy op 05-07-2010 13:29:26

Zo spot ik ook dagelijks rpakuypers, rij minimaal 2x per dag langs zijn huis :)
en die omgeving ben ik ook te vinden met de witte 740 en v70 TDI R
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Cesar

Citaat van: V70R-obert op 04-07-2010 21:56:17
Wie reed zojuist op de motor door Eelde - Paterswolde en groette ons op de manier zoals je andere motorrijders begroet?
We hadden direct het idee: 'Die zal ook vast een Volvo hebben'

;)

Waarom reed je vrouw trouwens  :eusa_think:

Hiker

vanmiddag rond 14:30 bij de grote AH (miro) in Lwd, een antraciet 855 (met Paashuis platen  ;D) en mooie Volans??
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha