Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Citaat van: pwassink op 11-08-2010 19:09:24
Citaat van: T-5R Jorn op 11-08-2010 18:49:41
Citaat van: mitsupiet op 10-08-2010 19:56:28
Citaat van: T-5R Jorn op 10-08-2010 18:34:28
Citaat van: mitsupiet op 09-08-2010 19:54:23
Citaat van: T-5R Jorn op 09-08-2010 12:51:23
Citaat van: mitsupiet op 08-08-2010 23:20:33
Vanmorgen op de vluchtstrook bij Wezep richting het noorden rond 8.30 uur.
Een DOP T-5R (denk ik)
Wie was dit; had je pech? ;D

Dat was ik :-\ was onderweg naar Assen maar bij Wezep verloor ik al m'n koelvloeistof door een gescheurde slang. Het is i.d.d een t-5R.

Ik was ook op weg naar Assen; Rizla racing day. Jij ook?
Hopenlijk verder niets fout gegaan met de motor; koppakking of zo.
Ik was die grijze T-5 die je toch niet gezien hebt (was vast te druk met andere zaken) :D.
Is het wel opgelost?

Yip, het was ook mijn bedoeling om naar de Rizla racing day te gaan, maar ben daar dus nooit aangekomen :(.
Ik heb je niet gezien, normaal valt mij een 850of X70 altijd wel op maar was dit keer waarschijnlijk bezig met andere dingen.
Maar m'n auto is die zondag door een berger naar Zwolle gebracht, en is vandaag weer bij mij afgeleverd. morgen komt de nieuwe slang binnen en dan hoop ik hem morgenavond weer rijdend te hebben :eusa_pray:.

Ik hoop het ook. Good luck.
Was wel leuk in Assen trouwens, jammer dat je het gemist hebt.

Hij doet het weer, slang vervangen en opnieuw afgevuld met k.v.s en hij roffelt weer als vanouds  :eusa_boohoo::eusa_dance:
I.d.d erg jammer dat ik door zo'n dom slangetje Assen heb moeten missen :eusa_doh:.

Verbaas me wel dat dit al afsleep werd, route-mobiel ofzo ?

Lekkages zijn toch meestal wel "fixable"   op de een of andere iets creatievere manier wanneer je de beschikking hebt
over een goedingerichte servicewagen met een kist ongesorteerd oid ..

Bosch car service. Waar ik overigens wel tevreden over ben(heb ze nu twee keer eerder moeten bellen en toen beide keren snel en netjes geholpen zonder ooit een rekening te hebben ontvangen voor uren of onderdelen)
Deze keer liep het allemaal anders, normaal wordt je langs de kant v/d weg geholpen of afgesleept naar dichts bijzijde bosch garage. Afgelopen zondag werden ik en m'n auto opgehaald door een reguliere(ingehuurde) bergingsdienst en vervolgens afgezet bij een ander bergingsbedrijf in Zwolle. Op deze locatie was maar één iemand aanwezig en die had duidelijk niet de kennis om me te helpen, toen ik voorstelde om het zelf te maken vond hij dat prima alleen  kon hij me niet helpen aan onderdelen, zelfs niet aan een stukje metalen buis en twee slangklemmen(daarmee had ik de scheur natuurlijk kunnen verhelpen). Ze gaven me een splinternieuwe polo mee als leenauto maar om te zeggen dat ik daar nou gelukkig van werd.... :eusa_snooty:

Dit was de boosdoener(zoals te zien is hij al een keer eerder gesprongen en ja..... eigenlijk had ik hem allang moeten vervangen)  :eusa_wall:

MY RIDE 855 DOP T-5R

v40pokemon

Zojuist gespot op de Hessen Kasselstraat te Eindhoven

Boeijke

Vanmorgen rond half 9 op de singel in Oss combinedforces gespot!

Willem

GeertG

Gisteren eind van de ochtend bij de Hormbach in Kerkrade een V70XC (of was het nu een XC70  :eusa_think:)
in een bruine kleur met TT-**-** met forumsticker.

Papa van )()()sT?   ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Joeri

Citaat van: MikeyQR op 31-07-2010 21:03:34
Vanmiddag rond 12:30 uur op de A10 richting Den Haag een DOP T-5R, je reed voor me  ;D
NB-NZ-xx
Oehhhhhh, so close. NB-Zx-xx heb ik  ;D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

combinedforces

Citaat van: Boeijke op 12-08-2010 10:54:52

Willem

Pssst iets vóór half 9 he, ik was precies op tijd op kantoor...

v40pokemon

zojuist gespot op de weg van de a2 naar roermond thv restaurant molshoop een zwarte V70 met sticker! Kenteken: **-JS-SH. Ik reed in tegengestelde richting met een zwarte Caddy

Boeijke

Citaat van: combinedforces op 12-08-2010 15:33:00
Citaat van: Boeijke op 12-08-2010 10:54:52

Willem

Pssst iets vóór half 9 he, ik was precies op tijd op kantoor...

Jaaaaaaa, was ruim voor half negen.  ::)

)()()sT

Citaat van: v40pokemon op 12-08-2010 15:36:48
zojuist gespot op de weg van de a2 naar roermond thv restaurant molshoop een zwarte V70 met sticker! Kenteken: **-JS-SH. Ik reed in tegengestelde richting met een zwarte Caddy

Is dat niet Guido Smit?

t_w

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar ik zag vanmiddag in Enschede een Pearl Saffron V70N.
Door de verbazing niet naar het kenteken gekeken. Iemand deze auto al vaker gesignaleerd?

mark71

Vanmiddag bij de Bp Kruisoort aan de A7 een rode 854 met forumsticker  :eusa_clap: HB-ZL-xx
wie o wie

Spin!

Wie kwam ik vanmiddag rond 3u tegen op de Orthenseweg in Den Bosch? Je reed in een 91' er rode GLT, en ik dacht dat het mijn oude GLT was, maar ik had eindcijfers 06, en dit was 02. Zag er nog netjes uit in een ogenblik.  :)

We hadden in ieder geval aandacht voor elkaars auto. Blijft absoluut een van de mooiste verschijningen, een originele 854 GLT MY91 in het knalrood!!  :eusa_clap:

www.vm-parts.nl

FGG

Zojuist, geparkeerd aan de Oldenzaalsestraat in Hengelo: een LBP V70R zonder sticker. Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jrs2k3

Easterboy parkeert net naast mijn volvo, draaide wel erg krap in trouwens :) Legde daarna even aan zijn vriendin uit dat ik ook op het volvo 850 forum zit (of zij je iets anders? :))