Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Vandaag op de Luzernestraat in Nieuw-Vennep een CY rond een uur of 14.30.

Wie O Wie????

Groet The Demon.

pwassink

Vanmorgen zo rond 08:30 in Voorst op de doorgaande weg kwam me een saffron C70 tegemoet, jij reed richting Zutphen  was die van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

maruska

Citaat van: sander2 op 18-08-2010 13:48:54
week of 4 geleden bij de Media Markt in Breda. Erg mooie 855 in 019, deed mee aan de demonstratie van auto hifi etc. We hebben nog even staan praten over je auto.

volgens mij is dat cees van gils ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

shRek (LT-RS-**) zag een gele banaan (JT-NG-**). Vanochtend rond 8:30 bij Schiphol.
een gele banaan (JT-NG-**) zag shRek (LT-RS-**). Vanochtend rond 8:30 bij Schiphol.

Wie o Wie?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

T-5R Jorn

Zeer mooie donkerrode 854 gespot op de N18(net voor de oprit van A18) om +/-17:20.
Ik heb zo'n vermoeden dat het Dennis(LPGLE) is geweest, maar ben er niet helemaal zeker van  :eusa_think:

Wij passeerde elkaar, terwijl ik in een langzaam rijdende file reed. Geen kenteken kunnen zien en kon ook niet zien of er een sticker aanwezig was?
MY RIDE 855 DOP T-5R

pluisje

Vandaag een mooie blauwe? V70 T5 (R) met Led-verlichting ( mooi) gepasseerd ter hoogte van Oss? TD-VS-.. met sticker!!
Wij reden in een zwarte (019) 850 T5 volbeladen.  HL-DL-..

Er werd vriendelijk heen en weer gezwaaid.

v40pokemon

Gisterenavond rond 21.30 een 855 (DOP / BS???) met Belgisch kenteken én STICKER gespot op de A58 thv Oirschot in de richting van Tilburg. Er zat een dame achter het stuur die in ieder geval niet naar andere 850's aan het kijken was... ::)

innocenti

Citaat van: pluisje op 19-08-2010 19:39:36
Vandaag een mooie blauwe? V70 T5 (R) met Led-verlichting ( mooi) gepasseerd ter hoogte van Oss? TD-VS-.. met sticker!!
Wij reden in een zwarte (019) 850 T5 volbeladen.  HL-DL-..

Er werd vriendelijk heen en weer gezwaaid.
Dat was ik. Je stickers vielen al van ver op. Leuk het enthousiaste zwaaien. Je T5 was snel genoeg om goed bij te blijven.

Als ik het goed gezien had heb je Volvo forumstickers op je zijruiten. Klopt dat? Staat leuk.

marcelV70R

gisteravond rond 18.45u
op de ring A10 tussen de zeeburgertunnel en Kadoelen
een donkerrode 855 met mega forumsticker op de achterruit
JZ-PP-**
ik seinde met mn Scania en jij ging gelijk op je rem!! ;D
je had nogal haast dacht ik

Marcel

mark71

Vanmiddag op A27 thv Utrecht in de file een 855 CY met kapote koplamp en een defecte airco (je had het raam open  :eusa_shifty: ). Kon het kenteken niet zo snel zien maar ik dacht iets van NL-??-??

wie o wie

Superskunkie

Haha m'n eerste spot :) Ja dat was ik. Geen id waarom ik in de remmen schoot, ik reed  het toch wel netjes hoop ik ...  ::)

Citaat van: marcelV70R op 20-08-2010 14:23:49
gisteravond rond 18.45u
JZ-PP-**

Marcel
Tonnie

Bouke

Gisteren een LBP met 48 in het kenteken gespot door mijn collega op de wal in Schoonhoven wij stonden daar met de defender en aanhanger ,waarschijlijk Hubert of Sandra  :eusa_think: ;D

combinedforces

V70 met xenon (?) en aanhanger bij Oss, ik in m'n zwarte 854 rond een uur of kwart voor twee? Knipperde even en kreeg een zwaaitje!

marcelV70R

Citaat van: foeksiefoeks op 20-08-2010 19:24:26
Haha m'n eerste spot :) Ja dat was ik. Geen id waarom ik in de remmen schoot, ik reed  het toch wel netjes hoop ik ...  ::)

Citaat van: marcelV70R op 20-08-2010 14:23:49
gisteravond rond 18.45u
JZ-PP-**

Marcel

haha nee hoor, was niks mis mee
begreep ook niet echt waarom je op je rem ging staan
denk dat je iets schrok van mn lichtsignaal!!!

Marcel

FGG

Vanmiddag zat er vanaf Delden tot aan Hengelo (via A35 en A1) een rode 855R voor me zonder sticker. Ik heb je nog redelijk weten bij te sloffen en bij de afslag bij de Ikea ging jij naar rechts en ik naar links. Daar ging ik je voorbij en zag je waarschijnlijk mijn sticker, omdat je zwaaide toen rechtsaf groen kreeg. Wie was je?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: