Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Cesar

Op de parkeerplaats van golfclub Holthuizen in Roden een 855 CY met dakkie, ik reed op de openbare weg dus kon geen kenteken of sticker ontwaren.

)()()sT

Vanmiddag Thuur weer eens gespot toen ie net voor Maastricht de korte file inreed.
Hij zag me niet  :( :D

elianmars

Citaat van: verburgh op 29-09-2010 17:33:31
Volgens mij heb ik elianmars zien rijden op de A20 om een uur of drie  ???

Vandaag is de T5 niet van z'n plek geweest  :eusa_shifty:

verburgh

Citaat van: elianmars op 29-09-2010 22:38:22

Dan rij er nog een met een uitlaat op halfzeven :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: verburgh op 29-09-2010 22:40:41
Citaat van: elianmars op 29-09-2010 22:38:22

Dan rij er nog een met een uitlaat op halfzeven :eusa_shifty:

Godzijdank. Dan ben ik niet de enige  ;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

haasje

Volgens mij vanavond Marco (dcccl) in zwolle zien staan bij de verkeerslichten op de ijsselallee (?). je was volgens mij daarna aan het spelen met een golfje.

pieter

Citaat van: Sven850 op 29-09-2010 19:23:16
Citaat van: pieter op 28-09-2010 23:43:06
Een aubergine 854, met zwarte grille, xenon en een elandsticker aan de zijkant. Vanmiddag tegen zessen op de A28 net voor Utrecht.
Moet haast iemand van hier zijn denk ik?

Ik reed daar wel rond 6 uur, heb alleen geen xenon, verder voldoe ik aan de eisen ;D

Tja, ik reed (nou ja, rijden deed het die kant op niet echt...) de andere kant op, dus had ook niet veel tijd om het helemaal goed te zien  ;D

cas

Wie? Een 855 Cream yellow net om 8.50 in de prins Hendrik straat in den haag. Kenteken was een nieuwe, dus importje :-)

Ik stond geparkeerd voor de Turk achter wit bestelbusje, met identieke auto :-)   
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

Rijdt er iemand van hier voor "Beers transport"?
Ik haalde net een vrachtwagen in op de A2 Maastricht Airport en kreeg een hoop lichtsignalen  8)

-D©©©L-

Citaat van: haasje op 29-09-2010 22:54:06
Volgens mij vanavond Marco (dcccl) in zwolle zien staan bij de verkeerslichten op de ijsselallee (?). je was volgens mij daarna aan het spelen met een golfje.

Klopt, jij stond net achter me met blauwe xenon en blauwe stadslichtjes. ? Die man met dat golf/mazda/klein gebakje heeft het 5 keer geprobeerd hij weet alleen niet dat ik de bocht in de westenholterallee kan nemen met 109 km/h (70, advies 50) ;D Hij zou zowat achterstevoren het talud af vliegen, keek daarna vrij sacherijnig bij de verkeerslichten 500 meter verder.  :angel:

haasje

Klopt, dat was ik. toen ik aan kwam rijden had ik je niet gezien, merkte je pas op toen je wegreed.

Ronbroek

Citaat van: )()()sT op 30-09-2010 09:24:08
Rijdt er iemand van hier voor "Beers transport"?
Ik haalde net een vrachtwagen in op de A2 Maastricht Airport en kreeg een hoop lichtsignalen  8)

Je kofferklep stond nog open  ;)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter