Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

zonet om11.45 op de voorstraat in Buitenpost rode GLT  HB-ZL-xxxxxxxxxxx met forum sticker
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

blauweroffel

Om 11.45 uur, rondweg Almelo bij ziekenhuis, zwarte V70R (xx_HHx-xx) dus import, met elandsticker, we reden samen heel even op, ik in 855 T-5, kon geen sticker zien.
IK toeterde nog heel even, maar je keek niet op of om...
BR

daytonawim

Wie was er afgelopen zaterdag met zijn 855 CY op de schietbaan/arnhemseheide omstreeks 16.15 uur ?

zwamborn

Uurtje geleden op de A2 bij Kerkdriel, donkerblauwe V70 met megaforumsticker en aanhanger met een lekkere `brommert`.
Was zelf in cognito met de C5...

Superskunkie

HAHAHAHAHA dit is de 2e keer dat SJORS855 z'n auto verkoopt met een mega-forumsticker (eerst z'n T-5 en nu z'n TDI),  zelf is ie nog nooit gespot met z'n megasticker en de koper wordt meteen gespot op de terugweg van het overnemen van z'n auto........Voor de 2e keer!!! 8)

Citaat van: zwamborn op 21-11-2010 14:30:49
Uurtje geleden op de A2 bij Kerkdriel, donkerblauwe V70 met megaforumsticker en aanhanger met een lekkere `brommert`.
Tonnie

2.3i850R

Citaat van: EdenAli op 12-11-2010 14:33:24
Wie reed er met zijn Rode 855R achter me in Almelo?
Ik ben (nog niet)te missen met die rode surfplank achterop.
Maandag of dinsdag zit er een grijze op
Je kwam uit de joost van den vondel laag volgde de rietstraat en stopte bij de turksewinkel.
We staken beide nog een handje op geen stikker

Dat was ik! Ik heb je een aantal minuten later nog een keer voorbij zien rijden.

animalT5R

:eusa_doh:
Schiet me net te binnen, afgelopen vrijdag een zwarte 855/V70 met forumstikkert met in het kenteken[volgens mij de eerste 2] 61,rest ben ik vergeten.
Was vanaf de Ijtunnel de binnenstad in,Amsterdam,was rond een uur of 09.00 uur.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Henk855

Citaat van: foeksiefoeksHAHAHAHAHA dit is de 2e keer dat SJORS855 z'n auto verkoopt met een mega-forumsticker (eerst z'n T-5 en nu z'n TDI),  zelf is ie nog nooit gespot met z'n megasticker en de koper wordt meteen gespot op de terugweg van het overnemen van z'n auto........Voor de 2e keer!!! Cool

CiteerCitaat van: zwamborn op Vandaag om 14:30

Klopt is RobvdBerg, ook een forumlid, zaterdag heeft hij mijn V70 gekocht en vandaag zijn motor weer opgehaald met de aanhanger ;D

Veel kilometers gemaakt met de V70, met MEGA sticker, en nooit gespot en nu ik hem heb verkocht wordt ie gespot Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Superskunkie

Was hans duiven ook niet gespot op de terugweg toen ie die T-5 overnam van je sjors.....?  :eusa_whistle: met mega-forumsticker ?

Citaat van: sjors855 op 21-11-2010 22:09:22
Citaat van: foeksiefoeksHAHAHAHAHA dit is de 2e keer dat SJORS855 z'n auto verkoopt met een mega-forumsticker (eerst z'n T-5 en nu z'n TDI),  zelf is ie nog nooit gespot met z'n megasticker en de koper wordt meteen gespot op de terugweg van het overnemen van z'n auto........Voor de 2e keer!!! Cool

Klopt is RobvdBerg, ook een forumlid, zaterdag heeft hij mijn V70 gekocht en vandaag zijn motor weer opgehaald met de aanhanger ;D

Veel kilometers gemaakt met de V70, met MEGA sticker, en nooit gespot en nu ik hem heb verkocht wordt ie gespot Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tonnie

Henk855

Citaat van: foeksiefoeks op 21-11-2010 22:50:32
Was hans duiven ook niet gespot op de terugweg toen ie die T-5 overnam van je sjors.....?  :eusa_whistle: met mega-forumsticker ?

Citaat van: sjors855 op 21-11-2010 22:09:22

Klopt exact het zelfde ;D
Ga nu een stickert op de campert plakken en wie weet word ik dan wel gespot hahahahahahahaha
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

fbm

Jens zijn oude 854 zien rijden in Soesterberg of eigenlijk wat er nog van over is! Alle stickers (inc 500.000km) zitten er nog op! Ziet er slecht uit nu, maar hij rijd nog steeds!

MauriceT-5

In Laren (Gld) aan de deventerweg staan altijd twee 850's op de oprit een sedan en een estate.
Allebei in de kleur DOP 421 vast iemand van hier lijkt me, want ze zien er altijd netjes uit.

Bas850

Wie stond er gisteren bij mij in de straat in Lelystad (landerijen), volvo 850 estate blauw JP-**-** met van die heldere achterlichten.
"to finish first, you first have to finish"

Easterboy

Zojuist rond 15:12 op de A7 tussen joure en heerenveen t.h.v. afslag oudehaske een zwarte 855 gezien die er sportief uitzag a la t5 of t5r. Kon weinig zien omdat ik hem als tegenligger had.
Nog geen minuut later bij de grote rotonde bij joure een dop 855 met pegs eronder, geen sticker.

Misschien toch iemand van hier?

Turbobiker

Wie heeft er gisteren in Amsterdam heel hard op zijn alter 1 staan poetsen?
De Tussenpaus