Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Vanmiddag stoplicht Kivietsdel (tussen Oosterbeek en A50) een zwarte V70R met duits kenteken. Ben je forumlid? Ik in een donkerblauwe R en we hebben elkaar gegroet.

fredtref

Nu (20:30) bij mij voor de deur op het parkeer terrein bij het uitgaans centrum in Huizen

Een 854 LD-XP-xx en een 855 NX-GZ-xx met eland sticker

viking_in_shorts

Zeist en omgeving - te veel gezien om op te rakelen. Maar geen enkele stickert :'(

Rai

Citaat van: 0507880 op 28-12-2010 22:34:37
hier in duiven bij arnhem staat in duiven zuid bij eilandplein een mooie 850r donkergroen mooie ding  :laugh:
iemand van hier
Deze?

Daar heeft een tijd lang een forumsticker opgezeten :)

marcelV70R

Citaat van: viking_in_shorts op 29-12-2010 22:30:19
Zeist en omgeving - te veel gezien om op te rakelen. Maar geen enkele stickert :'(

mmm heb gister ook nog door Zeist heen gereden
ben geen Zweedse Volvo tegen gekomen

Marcel

Emhavee

stoplicht ripperda kazerne haarlem, stickerloze DOP 855R, knikte vol bewondering... groet kwam terug. Iemand?

Markv

Er staat nu een rode v70 zonder sticker met kenteken TB-DR-** aan de Burgwal 80, voor ons kantoor....

Iemand van hier?

Bas850

Gisteren (29-12) tussen Lelystad en Harderwijk (N302) blauwe V70 richting Lelystad ik richting Harderwijk, we zwaaide even iemand van hier?
"to finish first, you first have to finish"

0507880

een blauw v70R mooie velgen comets deacht ik bij coop in Duiven
wie o wie?

Sbv

Vanmiddag een grijze V70 met sticker gespot in Papendrecht. Auto behoort toe aan een horeca ondernemer uit het oosten des lands.
  ;D

Justin-850

Gisteren ( 29-12 ) in Kleve bij de Lidl een DOP 850 T5-R met Volans, wie o wie?

jan piet

Citaat van: Sbv op 30-12-2010 17:47:37
Vanmiddag een grijze V70 met sticker gespot in Papendrecht. Auto behoort toe aan een horeca ondernemer uit het oosten des lands.
  ;D

Toch niet die man die het ene vet (frituur) met het andere (écht vet) afwisselt he?!?! Dan was ie vér weg!  8)

Sbv

Citaat van: jan piet op 30-12-2010 19:35:48
Citaat van: Sbv op 30-12-2010 17:47:37
  ;D

Toch niet die man die het ene vet (frituur) met het andere (écht vet) afwisselt he?!?! Dan was ie vér weg!  8)
Het was die man van de frituur inderdaad

RyanB

Vanmiddag rond 13.15uur een 854 DOP met Pegs en Forumsticker op de A50.
Wij reden vanaf Eindhoven richting Veghel, ik was die donkerblauwe V70R die je voorbij ging, die heeft helaas geen stickert :-[

cas

Gisteren den haag leiden, ik cy 855 ging eraf bij leiden, haalde je daarvoor nog in, ik gebruikte gevaren lampjes en jij gaf me een seintje met je xenon set, en later in de file nog even geclaxoneerd :-) .  Nf-..-.. ? Blauw ? 855.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....