Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: mehn op 02-02-2011 13:48:00
Citaat van: FGG op 02-02-2011 09:33:57
Citaat van: jrs2k3 op 02-02-2011 08:38:54
Werd vanochtend getoeterd en gezwaaid vanuit een witte bus (stond iets van een shovel op) op de a28 ten hoogte van afslag hasselt, iemand van hier? :)
Shovel? Ramon misschien?

De shovel van Ramon past niet op een witte bus  :eusa_whistle:
Áls de shovel van Ramon op een witte bus zou staan dan denk ik niet dat de bestuurder nog kan toeteren en zwaaien ;D

Weet ik veel, misschien een aanhanger erachter? Alhoewel, da's ook te klein, hè?

Nou ja,. het was Ramon dus niet.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

JR-TT-3¿, CY Estate, Ruysdaellaan te Nijkerk.

Jeff

De ex fearless auto vanmiddag in Nijverdal. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

maruska

Citaat van: Emiel op 02-02-2011 20:36:47
JR-TT-3¿, CY Estate, Ruysdaellaan te Nijkerk.

goddammit, mijn spook rijdt ergens anders ?> ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

big ben

Vanmorgen om 5.00 uur bij het ziekenhuis in Almelo een CY estate  LG-SX-3X, winterbandjes op stalen velg, zwart gaasgrilletje, en booskijkers.

grt  :)

Easterboy

Vanmorgen rond 8:45 in Wolvega, een donkere kleur 854 met sticker.. Ik toeterde nog toen ik langsreed.
Je stond op het parkeerterrein van de kinderopvang langs de Haulerweg.
Volgens mij, maar dat weet ik dus niet zeker, was het de wederhelft van Roger?

Easterboy

Ik kreeg zojuist een sms van mijn vriendin:
JP-PB-xx gespot in Marum, grijze 850.

Grappig dat ze daar ook actief naar kijkt.. ;D

macdriver

vanochtend rond 0900 bij maartensdijk /utrecht noord een rode alter 1 zonder sticker
Ik toeterde nog omdat je rechter achterband wel heel zacht was (mcdonalds truck)

KIM

LenT-5R; Hangt jouw kentekenplaat achter los, of heb ik daarstraks een andere T-5R gespot?
KIM = nog steeds incognito met de cinquecento.

EdenAli

Jeff die weer niet oplet vandaag gespot in Nijverdal.
Bij de Aldi langs het spoor

Lampje

Citaat van: StefanCJ op 01-02-2011 14:11:05
Rond 13.00 een zwaaiende en toeterende donkerblauwe 850 estate met Xenon en kenteken eindigend op volgens mij 88. Was op de A28 richting Utrecht.

:)

Was ik. Goddomme wat had ik een haast om op tijd bij mijn tandartsafspraak te komen (controle). Kwam uit Hengelo. Ik stond dus een beetje in de aso-stand.

En ja hoor, precies 1 minuut te laat en de volgende patiënt werd nét binnengelaten. Nee meneer, geen kans meer, ze loopt al achter.

Dan heb je dus een gemiste consult aan je broek :eusa_doh:

Gelukkig had ze een flexibele collega die me nog even kon zien...

RRRRR_Ramon

Citaat van: FGG op 02-02-2011 15:51:16
Citaat van: mehn op 02-02-2011 13:48:00
Citaat van: FGG op 02-02-2011 09:33:57
Citaat van: jrs2k3 op 02-02-2011 08:38:54
Werd vanochtend getoeterd en gezwaaid vanuit een witte bus (stond iets van een shovel op) op de a28 ten hoogte van afslag hasselt, iemand van hier? :)
Shovel? Ramon misschien?

De shovel van Ramon past niet op een witte bus  :eusa_whistle:
Áls de shovel van Ramon op een witte bus zou staan dan denk ik niet dat de bestuurder nog kan toeteren en zwaaien ;D

Weet ik veel, misschien een aanhanger erachter? Alhoewel, da's ook te klein, hè?

Nou ja,. het was Ramon dus niet.

Nee ik was het niet. Ik heb wel eens op een witte bus gestaan, maar dat was in 2008 te Lelystad. Busje was total-loss ::)

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

jrkalf

Weer niet gespot tijdens een rondje door het land.... Notabene maruska in de auto meegenomen om de kans op spots te vergroten. ( Hij wordt blijkbaar veel gespot)

Wel zagen we nog een V70 tdi die dik probeerde te doen RH-TV-**
iets met spacers bij de achterbandjes, zag er niet geheel verkeerd uit.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

LenT-5R

Citaat van: KIM op 03-02-2011 17:54:53
LenT-5R; Hangt jouw kentekenplaat achter los, of heb ik daarstraks een andere T-5R gespot?
KIM = nog steeds incognito met de cinquecento.

Staat op, loopt naar buiten, werpt een figuurlijk blik op de achterkant van de roffel.......krabt zich op zijn kruin, zich realiserend dat hij morgenochtend weer iets vast te zetten heeft  ::)
Thanks KIM ! Blij dat ie ook met 180km/u vast is blijven zitten, want die tikte ik weer even aan vanmiddag  :laugh:

:police:

KIM

Citaat van: LenT-5R op 03-02-2011 20:05:05
Blij dat ie ook met 180km/u vast is blijven zitten, want die tikte ik weer even aan vanmiddag  :laugh:

:police:

Dat lukt je niet op dat stuk waar ik je altijd tegenkom  ;D