Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

pwassink

Vanmiddag tegen Tweeen in de kom van Vorden, een zilvergrijze 854, met Xenon en ik dacht een sticker te zien (was wat druk daar, kon niet teveel tijd daaraan besteden), hebben elkaar nog gegroet ..

Wie oh Wie
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

R o b

Groene 855 in Bakel met sticker....staat momenteel tegenover mijn werk!  ;D

jrs2k3

Volgens mij net DCCCL gespot op de snelweg, ging richting zwolle. Was tussen afslag staphorst en afslag hasselt.

Thys

In Amsterdam langs de Plantage Muidergracht een zwarte T-5R met kenteken **-XR-PD.

grijzev70tdi

Citaat van: EdenAli op 14-03-2011 16:34:30
Staring college Lochem op de parkeerplaats een CY estate -- -XJ-BG

Bekende van mij. Is van een leraar daar. Had vroeger ook een Zwarte AT. Maar die heeft hij tegen een trekker aan gereden. Weet verder geen specs van de CY
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)0H@N

Vanmiddag ( 12:54) Jeff weer gespot op de Grotestraat in Nijverdal.
Thank you for flying with Volvo.

combinedforces

Mooie zilveren C70 met antraciet velgen en xenon die de A59 bij Heesch af kwam, vanmiddag rond een uur of 4. Ik was incognito in een andere zilveren ***

EdenAli

Citaat van: pwassink op 15-03-2011 15:35:51
Vanmiddag tegen Tweeen in de kom van Vorden, een zilvergrijze 854, met Xenon en ik dacht een sticker te zien (was wat druk daar, kon niet teveel tijd daaraan besteden), hebben elkaar nog gegroet ..

Wie oh Wie

Ikke moest even naar de Herberg daar

markmol

Zojuist op de Overcingellaan ter hoogte van station gele banaan (t5-r automaat) met kenteken JR-LP-**
Zag er strak uit, alleen geen spoiler?

Geen sticker.

Wibren

Citaat van: markmol op 16-03-2011 12:21:13
Zojuist op de Overcingellaan ter hoogte van station gele banaan (t5-r automaat) met kenteken JR-LP-**

Geen sticker.
Die zit hier niet op het forum, lak is helaas wel wat verkleurd al. Maar een originele NL'er met iets van 130k km op de klok 8)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

markmol

Zag bij RDw dat ie de tweede eigenaar vanaf '97 is. Bevalt blijkbaar!

Citaat van: Wibren V70RAWD op 16-03-2011 12:46:17
Citaat van: markmol op 16-03-2011 12:21:13

Geen sticker.
Die zit hier niet op het forum, lak is helaas wel wat verkleurd al. Maar een originele NL'er met iets van 130k km op de klok 8)

Easterboy

Zojuist gespot op de A32 richting Wolvega t.h.v. afslag Heerenveen zuid:
Een groene 855 met kenteken PT-**-**, had op de achterklep een elandsticker en op de zijruit linksachter een sticker van het volvo-forum. Je nam afslag Heerenveen zuid.
iemand van hier?

Ik was zelf in cognito met de Ford.

c70

Citaat van: combinedforces op 15-03-2011 22:00:44
Mooie zilveren C70 met antraciet velgen en xenon die de A59 bij Heesch af kwam, vanmiddag rond een uur of 4. Ik was incognito in een andere zilveren **

dat was ik,c70,jij was hoogswaarschijnlijk niet in een volvo.
ik kwam net terug van de garage om de winterpegs te wisselen in de zomerpegs

Concorde

Vanmiddag 17:20  JB-ZV-xx
Onderaan de afrit Deventer.
Blauwe 855 T5 met columba's; Donders glimmen! Maar ik zag dat je'm net hebt!
Ik reed er niet op z'n zondags bij.... smerig, en de columba's komen er volgende weer onder!
We zwaaien weer! :)