nieuw

Gestart door Geertje, 31-12-2005 15:47:43

Vorige topic - Volgende topic

Geertje

Hallo allemaal, even voorstellen:

Ik ben Geert(je), 41 jaar, en woon in Limburg. Ik werk bij een automaterialengrossier en ben helemaal gek van de 850 / V70. Helaas heb ik er (nog) geen maar ben zoekende.
Vandaag ben ik gaan kijken voor een ingevoerde (duitse) 850 2.5 automaat met 138 dkm maar hij viel tegen! Veel lakschade etc. terwijl ie van binnen wel redelijk was.
Bij aankomst ook vernomen dat het een 140 pk was en ik zoek nou juist een 170 pk.
Ik zal de komende tijd eens goed rondneuzen op deze site, geweldig dat ie er is.

Groeten,
Geertje

GeertG

Citaat van: Geertje op 31-12-2005 15:47:43
Hallo allemaal, even voorstellen:

Ik ben Geert(je), 41 jaar, en woon in Limburg. Ik werk bij een automaterialengrossier en ben helemaal gek van de 850 / V70. Helaas heb ik er (nog) geen maar ben zoekende.
Vandaag ben ik gaan kijken voor een ingevoerde (duitse) 850 2.5 automaat met 138 dkm maar hij viel tegen! Veel lakschade etc. terwijl ie van binnen wel redelijk was.
Bij aankomst ook vernomen dat het een 140 pk was en ik zoek nou juist een 170 pk.
Ik zal de komende tijd eens goed rondneuzen op deze site, geweldig dat ie er is.

Groeten,
Geertje

Hé hallo Geertje,

En dezelfde naam en ook uit Limburg..........
Veel succes met zoeken !!!

Groeten,
Geert
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

The Saint

Welkom op het forum Geertje.

Heb je ook al bij de advertenties op dit forum gekeken? Misschien zit R wat voor je tussen? (nee mensen geen paniek, ik heb zelf niets te koop staan)...

Suc6 met je zoektocht iig  :)
No shirt no shoes, no pinball

Christiaan

Welkom Geertje,
Maareeh, waarom is een 140Pk niet goed genoeg?
Die 30 PK merk je in de dagelijkse praktijk nagenoeg niets van (ik spreek uit ervaring) tenzij je altijd stoplicht sprintjes wil gaan doen ;D
De 20 klepper heeft m.i. zijn voordeel alleen boven de ca 4000 toeren en da's nie goed veur 't nije ried'n.
Christiaan

toycar

;D
Welkom Geertje. Weer een Limburger erbij op het forum. Altijd handig een kennis te hebben die werkt bij een automaterialengrossier  ;)
Succes op je zoektocht.

Geertje

Hey Folks; Ive got him!!
Een Duitse V70 2.5 T AWD uit juni 1997 met 163 dkm op de teller. Stond vlak over de grens volgens de advertentie, maar zou tot 1 febr. in zuid-Duitsland staan. Ik dacht: daar zal ie wel mee op wintersport zijn. Bleek de eigenaar in zuid-Duitsland te wonen maar een bedrijf vlak over de grens te bezitten. Foto's over en weer met alle "goede" dingen maar ook alle "mankementen"
Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben voor totaal € 28,00 (niet te geloven he? Vlucht: € 1,00 en de rest is luchthavenbelasting en verzekering) naar Munchen gevlogen en met de Volvo teruggereden. (met een vijfdaags kenteken)
De auto loopt perfect, veel is al bij de vorige eigenaar vervangen (Schijven en blokken voor en achter, koppelingsset, stuurkogels, 2 aandrijfassen achter, airco afgevuld en de auto is voorzien van origineel lichtmetaal en ook nog 4 stalen velgen met winterbanden.
Er is wel wat lakschade, de voor- en achterbumper moet gespoten worden en er moeten nog wat kleine dingetjes gerepareerd cq vervangen worden maar dat loopt niet wild. Kortom ik ben er hartstikke blij mee.
Omdat ik het bericht al klaar heb maar nog niet weet hoe de foto's geplaatst moeten worden stuur ik dit alvast, de foto's komen dan later.

Groet met een roffel, Geertje

Eugene

Hoi Geertje,

Welkom op het forum.  En zoals al eerder was aangegeven... Weer een Limburger :D

Bij wleke automaterialen grossier werk je?
en waar in Limburg woon je?

Succes met de zoektocht naar een 20v!

If it's not blown, it sucks...

The Saint

GefeliciGeertje  ;D

Mooi dat het gelukt is, veel plezier met je V70!!!

No shirt no shoes, no pinball

Geertje

Ik werk bij Technische Centrale Roermond www.technischecentrale.nl en woon in Echt.

Turbobiker

Klinkt als een superwagen! Veel plezier er mee en laat ons asap ook meegenieten dmv foto's ;)
De Tussenpaus

Marc O.

Klinkt goed. Veel plezier ermee!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

why-not

welkom geertje,klinkt goed veel plezier ermee.

[size=0,5]maar kun je niet beter blijven vliegen als dat zo goedkoop is[/size]  ;) ;D

Taranis

Welkom! En idd, een paar foto's zou leuk zijn  8)

Geertje

Hier is ie dan, ik heb er zelf nog geen gemaakt en dit is de enige bruikbare op dit moment. Meerdere foto's volgen (als ie klaar is)
Groet, Geertje.

elianmars

Beetje kleine foto, maar voor zover ik 't kan zien, ziet-ie er goed uit!  8)