Total-loss!!!

Gestart door Michiel850, 14-07-2006 12:02:42

Vorige topic - Volgende topic

Michiel850

Verschrikkelijk, ik moet afscheid nemen van mijn 850. Woensdagavond kop staart botsing gehad nadat mijn voorligger ineens van rijstrook wisselde en de auto voor hem bijna stilstond. Ik ben er met 50 km per uur vol ingereden en de airbag heeft gewerkt. Geen schrammetje zelf maar ik vrees dat de auto economisch total loss wordt verklaard. Ik ga zo nog even kijken bij het bergingsbedrijf om wat persoonlijke spullen veilig te stellen. Als iemand onderdelen nodig heeft (855, bouwjaar 1995) dan moet deze maar zich melden. Motorisch valt er weinig te halen, vrees ik. Michiel850
You are young once, but you can stay always  immature

)()()sT

@^*^&%##@%^&  :-[

Da's balen Michiel, maar het allerbelangrijkste is dat je er zelf niks aan over hebt gehouden...

Veel sterkte met de afhandeling, en hopelijk komt er weer een 850?

:-\

The Saint

Citaat van: Michiel850 op 14-07-2006 12:02:42
Geen schrammetje zelf maar ik vrees dat de auto economisch total loss wordt verklaard.

Tsja, 't is toch 1 van de redenen om in een Volvo te rijden he. Je hoopt natuurlijk dat je het nooit nodig hebt, maar met de veiligheid van onze auto's is het goed gesteld.

Suc6 met de afhandeling en veel plezier bij het zoeken naar een nieuwe auto (elk nadeel hep ze voordeel)..! Wat gaat het worden denk je?
No shirt no shoes, no pinball

Joris_Scholte

Gelukkig maar dat je zelf geen letsel hebt. Wel erg balen van je auto. Sterkte met de afhandeling.

JCviggen

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

italia

Ken het gevoel Michiel, zelf ook zo ongeveer meegemaakt. Dit is balen met de hooftletter K!  :'(

Kijk er op terug en bedenk je hoe het in een blikje zou zijn afgelopen! de techniek heeft zn werk gedaan.

Mijn tip; zorg eerst ff voor tijdelijk vervangend vervoer voor je de grote investering weer gaat doen, kun je in alle rust er naar uit/omkijken.

(moet natuurlijk wel weer een Volvo worden  ::)  ;))

Gmid

Gelukkig dat je in een volvo reed. Als je een 850 total loss rijdt, wil dat vaak zeggen dat als je een zelfde aanrijding in een panda zou hebben, dat je jezelf total loss rijdt.

Sterkte met de afwikkeling, en zoals hierboven al vermeld, neem rustig de tijd om een volgende volvo te zoeken. Gewoon om een eventuele miskoop of teleurstelling te voorkomen.
Volvo C30 '12

Laserblue

Zo dat is nog met een stevige vaart! :-\
50 tot 0 in 1 sec.

Waar is het gebeurd?
maar gelukkig dat je zelf niks hebt, een goede auto offert zich voor je op ;)

Sterkte,

Hubert.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Michiel850

Bedankt voor de reacties.

Ik ben net even wezen kijken. Erg trieste aanblik.

Maar geloof het of niet, de motor startte nog en de ophanging zag er goed uit. Ik laat er een schadeherstelbedrijf bij komen om te bezien of er nog wat van te maken is en wat dat kost. Dat zal ik afwegen ten opzichte van biedingen van sloopbedrijven. Iemand een idee wat ik voor een witte 850 met voorschade terug kan krijgen. Er liggen net nieuwe rijmschijven en goede banden onder en het interieur is prima. Het liefst zou ik hem terug krijgen, maar moet het hart het van het verstand winnen?
You are young once, but you can stay always  immature

italia

je hept een pb.  ;)

Frans Harkema

Sterkte Michiel, dit is een erg vervelende manier om afscheid van je auto te moeten nemen.

gerco

hoop dat je hem nog klaar kan krijgen
geniet want het is zo voorbij

Aswin

Gelukkig maar dat je niks hebt. Maar de automobilist in de auto voor je, heeft die ook niks?

konniekip

Ik heb eens een stel knapen op de eerste hulp gehad die dronken de bocht waren uitgevlogen met hun 850 op de A9. Ze hadden geen letsel, maar die wagen zat helemaal in elkaar.

Taranis

Pff das balen, maar je hebt zelf in ieder geval niets... benieuwd wat je er mee gaat doen...