Sips sticker achterruit

Gestart door M@rtijn, 22-08-2006 22:04:54

Vorige topic - Volgende topic

M@rtijn

Wie weet het onderdeel nummer van de sticker die bij de meeste 850's op de achterruit zit met daarop de tekst SIPS  Side Impact Protection System.

Wilde er graag weer een hebben om de auto weer origineel te krijgen,heb al in vadis gekeken alleen daar is helaas niets te vinden :(

En bij de dealer hoef ik er helemaal niet mee aan te komen die zeggen bij een heleboel dingen dat is er al lang niet meer.Terwijl als ik de nummers in vadis opzoek ze het wel gewoon kunnen bestellen.

groeten martijn

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal ;)

fearless

Nu heb je mij best nieuwsgierig gemaakt of deze te bestellen is. Wil hem zelf niet meer op de auto hebben.

M@rtijn

Helaas nog geen idee  :(
Topic maar blijven volgen  ;)
Ben ook benieuwd  :)

groeten

Rayman

Citaat van: fearless op 22-08-2006 22:07:50
Nu heb je mij best nieuwsgierig gemaakt of deze te bestellen is. Wil hem zelf niet meer op de auto hebben.

Heb m nog...zit er nog steeds en blijf mooi zitten

Derks

Ik  vind dat altijd van die onzin stickers, net zo als een sticker met 5 jaar garantie tegen roest. Wat interesseert het mij nou dat iemand vijf jaar garantie heeft tegen roest, of dat hij zich prettiger voelt in een Peugeot. Over het algemeen geven dat soort stickers niet veel ooohhhhh en ahhhh-blikken,,,

Zijn gewoon reclame stickers, aangezien ik er geen geld voor krijg, gaan ze er gelijk weer af.

Maar dat was je vraag niet  ;D     een antwoord heb ik ook niet

Gr derks.

elianmars

Ik heb 'm er bij ons afgehaald. Zag er niet meer uit. Helemaal gerimpeld.....

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

speedyT5

Citaat van: M@rtijn op 22-08-2006 22:04:54
Wie weet het onderdeel nummer van de sticker die bij de meeste 850's op de achterruit zit met daarop de tekst SIPS  Side Impact Protection System.

Wilde er graag weer een hebben om de auto weer origineel te krijgen,heb al in vadis gekeken alleen daar is helaas niets te vinden :(

En bij de dealer hoef ik er helemaal niet mee aan te komen die zeggen bij een heleboel dingen dat is er al lang niet meer.Terwijl als ik de nummers in vadis opzoek ze het wel gewoon kunnen bestellen.

groeten martijn

Ben inderdaad benieuwd of je het te bestellen onderdeelnr. ook daadwerkelijk nog geleverd kan krijgen... is niet altijd het geval nl.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

M@rtijn

Blijft nog steeds hopen  ;D

Vind zo'n sticker gewoon stoer  :P

groeten martijn

P.s gelukkig ieder zijn eigen smaak en eigen aankleding van de auto en deze wordt daardoor zeer perso onlijk wat het leukste is.Bedoel hiermee een persoonlijke touch, geen kermis auto maar toch een beetje van jezelf.

Jeroentjuh

Mail anders Volvo Nederland eens  ;)

850 T5 Freak

hey martijn zo'n sticker staat zeker wel goed hoor!!!  ;) ik zal morgen in vida kijken of ik het kan vinden!!

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ludo

Citaat van: M@rtijn op 22-08-2006 22:04:54En bij de dealer hoef ik er helemaal niet mee aan te komen die zeggen bij een heleboel dingen dat is er al lang niet meer.

dan ga je toch effe langs een drukker...  ;)

reginald

Je bent goed bezig de auto orgineel te houden. Wat zijn sommige mensentoch kinderachtid. Waar halen zij het vandaan om jou af te kraken. Heel flauw.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

S a n d e r

Volgens mij zit er een essentieel verschil tussen afkraken en een mening geven.

Ik ben persoonlijk ook niet zo van de stickers, zelfs niet van de type aanduidingen. Gewoon helemaal geen rommel achterop. :)

Vwb de sticker, heb je eBay al geprobeerd? Soms kom je daar echt de meest onmogelijke dingen tegen. Gewoon lekker wereldwijd op SIPS zoeken. Niet geschoten,...