Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Thuur - Telecom - Limburg - V#d#f#n#?

thuur

Citaat van: Reitse op 19-01-2005 09:55:44

Ai ai ai.... niet gedacht dat iemand zich de moeite zou doen om dat na te gaan.

Laat ik het zo zeggen:
Je gaat door voor de keuken ;D

Gr 8)

mr T

Die duif waar de dierenbescherming zich zo'n zorgen om maakt?
Gr. Marcel

BobaFett

Citaat van: thuur op 19-01-2005 11:20:33

Laat ik het zo zeggen:

Gr 8)

Groepskorting!!!!!!!!!!

mehn

Citaat van: thuur op 18-01-2005 23:37:04
Ieder bedrijf kan iso 9000 gecertificeerd worden: je schrijft op dat je slechte produkten maakt volgens een slechte methode. Vervolgens maak je slechte produkten volgens een slechte methode, en voila!
Gr 8)

;D Dit komt me bekend voor  ;D

De klant eist dat je ISO gecertificeerd bent, dus regelen we dat ff. "Prodecurehandboek? Euuh, ik geloof dat we die wel ergens hebben. Ga eens kijken op de KAM dienst, die zullen zoiets wel hebben."  :-X

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: Boba Fett op 19-01-2005 12:27:48
Citaat van: thuur op 19-01-2005 11:20:33

Laat ik het zo zeggen:

Gr 8)

Groepskorting!!!!!!!!!!

Hahaha! Tja wie kaatst...... ;)

Acties gelden voor maximaal 2 vrienden/fam.leden. Laatste (verlopen) aanbieding was een UMTS dingetje voor 15 euro per maand voor 2 jaar lang. Vraag me niet wat het gebruik kost, want ik doe hele andere dingen hier en kan je echt niet vertellen hoe een hedentendaags abo eruit ziet...  :P

Vraag me ook niet welk toestel want ik heb een N*kia 7650 samengesteld uit 2 defecte en hier bel ik alweer 3 jaar redelijk tevreden mee (ben nogal kritisch aangelegd) ;)

Gr 8)

Reitse

Na flexibel Volvobel ;)
Maarreh, thuur, je baas moet es wat mensen op cursus klantenservice sturen.....

thuur

Citaat van: Reitse op 19-01-2005 14:14:54
Na flexibel Volvobel ;)
Maarreh, thuur, je baas moet es wat mensen op cursus klantenservice sturen.....

Mijn baas heeft liever dat ik gewoon mijn werk doe en cursussen volg over materie waar ik me dagelijks mee bezig moet houden ;) Er werken hier 3500 mensen waarvan een groot deel nooit met klanten in aanraking komt. Ken je de strip Dilbert? Dat bestaat dus echt!

Vind je me trouwens niet klantvriendelijk?? Dan ga maar naar een andere telco!!  :P >:( ;) ;D

Gr 8)

BobaFett

Citaat van: thuur op 19-01-2005 14:07:34

Acties gelden voor maximaal 2 vrienden/fam.leden. Laatste (verlopen) aanbieding was een UMTS dingetje voor 15 euro per maand voor 2 jaar lang. Vraag me niet wat het gebruik kost, want ik doe hele andere dingen hier en kan je echt niet vertellen hoe een hedentendaags abo eruit ziet...  :P

Hmmm.... volgens de index pagina van het forum hebben we 1990 leden.
Laten er daar nou zo'n 100 echt actief zijn.... lijkt me toch een leuk aantal.
850ForumMobiel moet dan toch te realiseren zijn??

mr T

Citaat van: Boba Fett op 19-01-2005 20:09:06
Citaat van: thuur op 19-01-2005 14:07:34

Hmmm.... volgens de index pagina van het forum hebben we 1990 leden.
Laten er daar nou zo'n 100 echt actief zijn.... lijkt me toch een leuk aantal.
850ForumMobiel moet dan toch te realiseren zijn??

Telefoon, abonnement en een petje met volvo850forum voorop en V*d*f*n* achterop. Eenmalige geregistreerde en genummerde uitgave van 100st. Zoiets?
Gr. Marcel

thuur

Op 100 aansluitingen moet er toch wel wat bespreekbaar zijn lijkt me.. Ik ga eens vissen bij [Goois accent aan]Marketing[/Goois]. (Je merkt het al, hier werk ik ook niet ;).) Kan een paar dagen inzitten, dus niet te snel PB-en s.v.p. ;)

Maareuh, serieus:  [marketingtaal aan]op hoeveel subscribers moet ik de business case inschieten?[/marketingbull off]

Gr 8)

BobaFett

Citaat van: thuur op 19-01-2005 23:42:24
Maareuh, serieus:  [marketingtaal aan]op hoeveel subscribers moet ik de business case inschieten?[/marketingbull off]

Serieus?

Kijk of het iets is voor het forum en/of de club.
Maak er een serieus item + poll voor en wie weet...

Iets minder serieus:
Als het maar geen yellow telefoon wordt..... aubergine  ;D  ;D  ;D

thuur

Citaat van: Boba Fett op 20-01-2005 12:42:36
Citaat van: thuur op 19-01-2005 23:42:24

Serieus?

Kijk of het iets is voor het forum en/of de club.
Maak er een serieus item + poll voor en wie weet...

Iets minder serieus:
Als het maar geen yellow telefoon wordt..... aubergine  ;D  ;D  ;D

Haha, de kleur kan ik niet voor je bepalen ;) Je kunt toch van talloze mobieltjes de frontjes wisselen? Ik had van mijn eerste 5110 het (lelijke) groene bijgeleverde frontje in dezelfde kleur als de auto gespoten ;D

De mobieltjes die wij leveren zijn die wat in onze winkels geleverd worden, daar zul je het mee moeten doen ;)

Maar ik moet wel echt weten op hoeveel deelnemers ik kan rekenen. Kan niet zeggen potentiele markt van 100, maar gezien de vrijblijvendheid kan ik niets garanderen ;)

Een poll heb ik ook overwogen, maar ik heb geen flauw idee of er een aantrekkelijk aanbod uit voortkomt. Ik wil mensen niet blij maken met een dode mus..

Gr 8)

Reitse

Kheb net nieuw abonnementje...

Volvo comfort

Is natuurlijk wel leuk voor een groeps SMS ;)