Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

BobaFett

Citaat van: thuur op 20-01-2005 13:36:07
Maar ik moet wel echt weten op hoeveel deelnemers ik kan rekenen. Kan niet zeggen potentiele markt van 100, maar gezien de vrijblijvendheid kan ik niets garanderen ;)

Een poll heb ik ook overwogen, maar ik heb geen flauw idee of er een aantrekkelijk aanbod uit voortkomt. Ik wil mensen niet blij maken met een dode mus..

Start een poll voor het forum,
Stuur Joris een mailtje voor de club.

Of start een nieuwe topic, laat serieuze mensen daarop reageren... of per PB?? Dan heb je zeker een aantal..... toch?

En groeps-sms.... handig voor meetings!!!!!

Ben

En het is toch zo dat je voor 5 euri per maand gratis naar alle andere leden van de groep kunt bellen?
Of is dat bij die andere provider.

thuur

Citaat van: Ben S60 op 20-01-2005 21:32:29
En het is toch zo dat je voor 5 euri per maand gratis naar alle andere leden van de groep kunt bellen?
Of is dat bij die andere provider.

Dat kan bij de meesten. Heet hier VPN. Iedereen een verkort nummer en onderling bellen is voor een vast tarief. Weet niet wat het kost ;)

Heb net (al) een naam doorgekregen waar ik het voorstel kan deponeren. Zal vanmiddag nog een mailtje dichten..

Gr 8)

thuur

Citaat van: Boba Fett op 21-01-2005 12:31:55
Citaat van: thuur op 21-01-2005 12:00:26
Heb net (al) een naam doorgekregen waar ik het voorstel kan deponeren. Zal vanmiddag nog een mailtje dichten..

Goed bezig
Ben zeeeer benieuwd (maar dat had je zeker al door)...

Done!

En nu begint het wachten ;)

Gr 8)

BartT5R

Citaat van: Boba Fett op 20-01-2005 12:42:36
Citaat van: thuur op 19-01-2005 23:42:24
Maareuh, serieus:  [marketingtaal aan]op hoeveel subscribers moet ik de business case inschieten?[/marketingbull off]

Serieus?

Kijk of het iets is voor het forum en/of de club.
Maak er een serieus item + poll voor en wie weet...

Iets minder serieus:
Als het maar geen yellow telefoon wordt..... aubergine  ;D  ;D  ;D
Nokia 850 gratis bij het abo, en de roffel als ringtone ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

thuur

@Clubleden,

Ik heb bericht, maar wil dit niet openbaar op het forum plaatsen. Wie kan ik PB-en??

Gr 8)

BobaFett

Citaat van: thuur op 24-01-2005 12:56:17
Ik heb bericht, maar wil dit niet openbaar op het forum plaatsen. Wie kan ik PB-en??

Ikke!!!!!!!!

Afgelopen weekend heb ik e.e.a. uitgezocht (prijzen vergeleken etc).... ben zéér benieuwd.

Even voor de duidelijkheid, voor wie is het bedoeld??
Club leden, Forum leden???

BartT5R

Laat het maar weten.
Het zal wel niets voor mij zijn maar je weet maar nooit.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

thuur

Het ligt bij de "Grote der 850 Club" ;)

Pre-voorstel (?) mbt aanbieding, maar gezien er een randvoorwaarde aanhangt moet dit eerst overlegd worden uiteraard. Voor forumleden is het niet realiseerbaar vrees ik.

En nee, nog geen prijzen bekend.. ;)

Ik verwacht trouwens dat het een NLse aanbieding wordt aangezien internationale abo-vormen stevige prijzen hebben voor internationaal bellen/gebeld worden en dus (naar mijn verwachting) niet interessant zijn voor onze zeer gewaardeerde Zuiderburen, zoals BartT5R al aanhaalt.. :-(

Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 24-01-2005 16:17:43

Dan is er toch iets misgegaan, ik heb niks gekregen.  ;D

Zonder gekheid, tzal me benieuwen wie dat wel niet mag zijn  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 24-01-2005 18:41:31
Citaat van: thuur op 24-01-2005 16:17:43

Dan is er toch iets misgegaan, ik heb niks gekregen.  ;D

Zonder gekheid, tzal me benieuwen wie dat wel niet mag zijn  ;)

Misschien weet Boba dat ??? ;) ;D

Gr 8)

Amieke850

Heren, heren, mag ik jullie vooralsnog wijzen op de thematische aspecten gelanceerd tijdens de voorbije themadag over Security en Protocol, zoals geimplemeteerd en uitgewerkt in de draadloze intelligente systemen als door U genoemd?
Essentiële randvoorwaarden voor de verdere groei van deze nieuwe 850- communicatie-toepassingen! Aandacht en preoccupatie zal pertinent moeten worden besteed aan de technische aspecten van de nieuwe generatie mobiele (communicatie)systemen en bij de verder in de toekomst liggende 850/ V70-agent technology. Europese ontwikkelingen in een juridisch kader mogen beslist niet veronachtzaamd worden! Gerelateerd aan (vooraleerst!) de toepassing van anonieme biometrie en een gebruiksvriendelijke transparante authenticatie zal ambient intelligence 850-scenarios mogelijk maken! Misschien anders nog enig abo-garantie t.b.v. forum-leden te overwegen? Ik hoor van U.

mr T

Hey a'mieke, kun je het ff wat rustiger aan doen met de draad. Het eerste gedeelte kon ik snel uploaden, maar bij het tweede gedeelte had ik een kernellock. Bedoel je soms de nieuwe cruise control waarbij het hologram de bestuurder vervangt?
Gr. Marcel

Amieke850

Ja, eh, sorry, is OKAY, kernkwestie: ben creatief met de zgn. Vlammende Kit montage binnen de auspuff.. deze brengt, naar feitelijke maatstaven geinterpreteerd, enige complicaties en time-out [slechts 50 Mbps] met zich mee...  

mr T

Citaat van: Amieke850 op 24-01-2005 19:57:43
Ja, eh, sorry, is OKAY, kernkwestie: ben creatief met de zgn. Vlammende Kit montage binnen de auspuff.. deze brengt, naar feitelijke maatstaven geinterpreteerd, enige complicaties en time-out [slechts 50 Mbps] met zich mee...  

Geeft niet, ik zag de foto langskomen. Lastig om als meisje onder de auto te moeten kruipen voor de Vlammende Kit.  ;D
Gr. Marcel