Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Claudia op 30-04-2005 21:39:49
 ::)
Tssssss
Misschien had ik wel -20 cent geboden....als ik antwoord had gekregen op mijn vragen.

Wat een onzin... ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Over hoeveel onzin hebben we het precies?

Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 30-04-2005 22:30:00
Over hoeveel onzin hebben we het precies?
Gr 8)

Je kent mij toch?  8)

Citaat van: Claudia op 30-04-2005 22:52:46
Vroeg ik ook al.
Nog stééds geen antwoord op gehad. ::)

Je kent mij niet, toch?  8)

XC60 D4 AWD:

thuur

Wel/niet, wat is het nou?

En is dat wel zo?

Gr 8)

thuur

Citaat van: Claudia op 30-04-2005 23:42:13
Nu weet ik weer hoe het voelde om dronken te zijn.
Of zijn jullie het? ;D

Oh nee hoor.. Wel een lekker Brandje voor mijn neus ;)

Maar euh... begrijp ik dat je droog staat.. hmm, vreemde uitdrukking: let me rephrase: gestopt met drinken?? ???

Gr 8)

thuur

Thnx! ;D

Nauwelijks alcohol? Hmm.. why not? Er moet iets zijn wat niet goed voor je is, wat je toch tot je neemt.... Rook je sigaren? hahaha, bah wat flauw :-X ;D ;)

Gr 8)

thuur

Citaat van: Claudia op 30-04-2005 23:56:45
Sinds 17 maanden gestopt met roken....ook nog!
Heb het daar nog steeds beetje moeilijk mee :-\

Lust graag Moezel....maar zonder sigaret......pffffff

Toen ik gestopt was moest ik weer beginnen van mijn vrienden, vonden me te nerveus... ??? Moi? ??? :-\

Affijn, aantal jaren later getrouwd met een vrouw die zelf nogal wat sigjes opbrandt, dus geen poging meer ondernomen.

Maar: houd vol!! Je bent er allang overheen, alleen psychisch schijnt het je de nodige jaren te achtervolgen. Eet je chocolade? Werkt in prinicipe hetzelfde als sigaretten (beloningssysteem: je hebt iets goeds gedaan, meid ;))

Gr 8)

thuur

Wow! :o :o

Knap hoor!! Complimenten!! Achteraf kan ik je dit wel vertellen: je lichamelijke behoefte is na een week over (blijft 3 dagen in je lichaam). Helaas zit 95% tussen je oren en die pleister kan best de doorslag geven, daar geloof ik wel in. Geen rare boeken gelezen (Alan Carr)?

Ik ben ook trots op je!!

En ja, bij een drankje kan ik het ook niet laten. Ik kan zo een hele (niet-werk-)dag niet roken, I don't care. Maar als het gezellig wordt... :-\

Gr 8)

thuur

O, ik ben nog niet verloren nee ;D

Maar ik voel me verder goed en ik ben allang tot de conclusie gekomen dat roken gezonder voor je is dan sporten. Geestelijk moet je nl. rust hebben/vinden en sporten is een flinke aanslag op je gezondheid ("grootste" voorbeeld: voorzitser IOC/NSF). Dus geen haast, maar wel de intentie ooit te stoppen. Echt! Ik heb wel een hekel aan mensen die gestopt zijn en dan ontieglijk gaan lopen klagen dat het stinkt, vies is, alles geel wordt (dat was je overal vanaf, maar goed), etc. Dat doe je toch niet he? ;)

Maar moet ik wat doen met dat voetje van je of wat bedoel je? ;D ;)

Gr 8)

thuur

Citaat van: Claudia op 01-05-2005 00:25:50
Die voet was trouwens symbolisch bedoeld....als zieltje winnen, zeg maar....om je van het roken af te helpen ;D

Just checking, ik dacht het wel. Er zit dus geen urgentie achter... Phew! :P

;D

Dat rokers stinken geloof ik wel. Ik had vroeger een jongen in de klas die rookte altijd snel een sigaret voordat ie in de bus stapte. Man wat een putlucht zeg :-X En ik rookte zelf ook! Kun je nagaan... Maar als je direct die lucht moet inademen... Komt aardig in de buurt van die "geur uit je mond .. trekt de vloerbedekking krom" (vrij naar Evers) 's ochtends (ghhoooeiemorgen schatje :-X :-X) ;)

ff de hond laten rennen (net over een jaar, dus nog energie als een paard ::) :P)

Gr 8)

Ben

Aardig gepraat allemaal. Maar zullen we nu maar weer
[size=10]ON TOPIC[/size]
want ik weet het zeker, denk ik  8)

thuur

Ach ja file.... 20 minuutjes doe ik niet moeilijk over. Maar eerlijk is eerlijk: hier in het bronsgroene-eikenhouten nogwat staat het zelden stil. Ook de 'beruchte' Geusselt valt wel mee hoor. Je moet het weten: om 7:55u kun je doorrijden, om 8u is het druk tot 9u ;)

En waarmee maakte je de ramen schoon als ik vragen mag? Ik krijg ze niet schoon hoor :-\ (vrouwlief rookt ook eigenlijk altijd in de auto, behalve als de hond mee is ???)

Gr 8)

thuur

En nee, voor de chat heb je java nodig en daar houd ik niet van ;)

Gr 8)

BobaFett

Nou.... ik weet het ook zeker....

Wie niet waagt, blijft maagd  ;D  ;D  ;D

mehn

Citaat van: thuur op 01-05-2005 01:21:42
...
Ook de 'beruchte' Geusselt valt wel mee hoor.
...

Wat hangt daar trouwens aan die paal in de middenberm. Tussen het knp waar de a2 en de a79 bij elkaar komen en de kruising bij de Geusselt?
Het werkt iig met radar  ;)

XC60 D4 AWD: