Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Claudia op 14-05-2005 01:05:35
Citaat van: thuur op 14-05-2005 00:59:11

heb je ons ook een beetje gemist?

Best wel.
Vond ik toch ineens een internetcafé daar!
(maar vergat jullie op dat moment ;D)

En bedankt! :-X ;D

Gr ;)

thuur

Citaat van: Claudia op 14-05-2005 01:27:57
Tja....kan niet overal aan denken, he?
(was al zo druk met stickers spotten :-\)

8)

Ik trok bijna de conclusie dat iedereen weer in bed lag toen ik je bericht zag. Ik ben blijkbaar niet de enige :-X ;D

Veel stickers gespot? Verder is het je vergeven hoor 8)

Gr ;)

Ben

*de mijne is 18 meter lang
die zie je niet meer zo vaak  :o

Ben

Ik red het niet hoor, ook niet mét caravan  ;D

Ben

Neuh, van kop tot staart 7 meter !

Ben

Die L5 is er nog wel maar ik wordt er gedurende de dag al genoeg aan herinnerd. Hoef het niet meer ook nog eens op 't forum te zien.

Ben

De plek van mijn hernia waardoor ik inmiddels al 8 weken niet meer in m'n mooie auto gereden heb  :-[

mehn

Citaat van: Ben XC70 op 14-05-2005 22:38:16
De plek van mijn hernia waardoor ik inmiddels al 8 weken niet meer in m'n mooie auto gereden heb  :-[

Ah, vandaar dat je op al die fora zo actief bent  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

konniekip

Citaat van: Claudia op 14-05-2005 22:44:04
He getsie!

Moet je niet plat liggen dan?

Enneh.....als je dan tóch niet in die mooie auto van je mag rijden he.....mag ik hem lenen dan? Voor erbij (als boodschappenautootje ;D)
In principe is strikte bedrust bij hernia's obsoleet.

thuur

Citaat van: Claudia op 14-05-2005 22:44:04
He getsie!

Moet je niet plat liggen dan?

Enneh.....als je dan tóch niet in die mooie auto van je mag rijden he.....mag ik hem lenen dan? Voor erbij (als boodschappenautootje ;D)

Goh... van 7 meter naar een hernia.... :-[

Tis wat hier (Ben: ik heb ook rugklachten, tis niet leuk!)..

Maar Claud, zo'n XC is perfect voor de boodschappen, autorijden doen we wel in 850's ;D  :-*

Gr ;)

Ben

Platliggen is niet meer in de mode. Je moet juist bewegen om de boel los te houden. Maar de leuke dingen, bv autorijden (kán ik op dit moment gewoon niet) golfen (mag ik voorlopig niet) caravannen (zie autorijden) gaan even aan me voorbij.
Fietsen durf ik nog niet omdat ik bang ben voor onverwachte bewegingen. Wandelen gaat gelukkig wel maar de actieradius blijft daardoor erg klein.

Op zich is de XC ideaal want hij heeft een lekker hoge instap. Die staat rustig te wachten tot ik weer beter ben. De boodschappen doet mijn ega met DEZE die bij de fietsersbond als beste uit de test kwam :P en waarvan de verkoop, ook als ik even buiten gebruik ben, gewoon doorgaat ;)

En dat weet ik écht zeker  ;D

thuur

@Ben: mooi kl&te zo'n hernia... Goede kennis van me heeft zo'n beetje de ergste vorm (loopt nu met een kastje met morfine) en als autoliefhebber is het geen pretje. Die man kon wrakken omtoveren in showroomauto's. Het aantal jaren dat zijn leeftijd voorstellen, zoveel auto's heeft ie gehad... Veel beterschap gewenst!!! :-*

Verder nog iemand wakker? ;D

Gr 8)

thuur

Citaat van: Claudia op 16-05-2005 01:11:57
;D

Goedzo! Gvd net het forum me al 2x eruit geknald >:(

Gaat nog niet goed bij XS4ALL, had hele hoge verwachtingen van deze provider...... Tja, hoge verwachtingen leiden tot teleurstellingen zeg ik altijd.. :-X

Gr 8)

thuur

En 3x!!! >:( <:(

Hmm...

Gr 8)

Ben

Citaat van: Claudia op 16-05-2005 02:56:06
« Antwoord #3076 Gepost op: vandaag om 02:56:06 »    
Nu is er niks meer aan de hand......gaat ie slapen!!!
;D

Slaap jij wel eens? Of heb je daar op dat schapeneiland zoveel rust gehad dat je niet meer hoeft te slapen?