Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Ben XC70 op 11-10-2005 09:08:24
'Het wordt pas een feest wanneer jullie alle opdrachten in het veld uitvoeren en goed voetballen'

Is Cruijff op taalcursus geweest?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

animalT5R

Man ohw man wat zijn we toch blij om nederlander te zijn... ::)
Betalen het meest aan accijns e.d. en nu het nieuwe zorg gebeuren :-\
Als je alleen bent en meer verdient als 25 d per jaar en als 2 verdiener meer als 40d per jaar,akn je dus rekenen op geen korting op het zorg gebeuren.

Ze moeten Harry Potter omleggen(lees Balkellende) hopelijk word hiermee een voorbeeld gesteld en worden ze wakker in D-Haag(zei ik dat,of dacht ik dat ;))
Misschien word het dan iets beter in NL dat is zo!!

zo en gelijk even een ouwekoe uit de sloot:

Kunnen we al in het Guinness boek  

"Meest gelezen Topic" en "Meest beantwoordde Topic"
[size=0]originele text is van walter S[/size]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

wkolff

Citaat van: animalT5R op 12-10-2005 09:55:37
Ze moeten Harry Potter omleggen(lees Balkellende) hopelijk word hiermee een voorbeeld gesteld en worden ze wakker in D-Haag(zei ik dat,of dacht ik dat ;))
Misschien word het dan iets beter in NL dat is zo!!

Gevaarlijke gek ben je met je rare teksten. Ten eerste zou jij het niet beter kunnen dan Balkenende en ten tweede zijn er al genoeg mensen "omgelegd"!!

animalT5R

cool,ben een gevaarlijke gek  ::)
owkee,ben het gedeeltelijk met je eens,er zijn er al genoeg omgelegd,daar geef ik je volkomen gelijk in.
Maar geef toe,ze zijn toch ''goed'' bezig om nederland naar de klote te helpen??
en als je me verhaal goed had gelezen,bedoelde ik dit ook met een knipoog,gezien de text (zei ik dat of dacht ik dat ;))
En of ik het beter kan laat ik in het midden,maar jij wilt dus zeggen dat JIJ het wel beter kan??
Je heb mij nooit horen zeggen dat ik het beter kan,ben het alleen met het huidige beleid NIET eens,en volgens mij ben ik niet de enige(laat ik ook in het midden,ga niet voor een ander spreken)
Mijn persoonlijke situatie word er volgend jaar niet beter op,vandaar dat ik mijn frustratie in het topic''toch is het zo'' even moest afreageren.
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Hen3

Tja Johan.... het zorgstelsel....

Voor zover als ik heb vernomen ga ik er qua ziektenkostenpremie op vooruit volgend jaar! Nu betaal ik nu ook wel schandalig veel premie (mijn vrouw werkt slechts 2 dagen per week, maar is omdat ze onderwijzeres is ook verplicht particulier verzekerd >:( ), maar het is eigenlijk wel vreemd dat diegenen die tot nu toe ziekenfonds verzekerd waren waarschijnlijk meer gaan betalen en diegenen die particulier verzeker waren (vooral die met kinderen) minder gaan betalen.... niet dat ik klaag natuurlijk.... ik ben nu €418,= per maand kwijt  :o  en dat is een boel geld. Dat is zo!....

GeertG

Bovenin op de pagina, direct omder de 'FORUM-balk' staat altijd goede morgen, goede middag of goede avond en dan vervolgens je naam....
Is nu bijna half 12 in de ochtend, maar er staat toch echt 'goede avond'  ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

italia

Ow, dan is het nu toch echt tijd om mn bed op te zoeken.... tot morgen ;D

GeertG

Huh ? Nu is het weer middag.............

!!! wakker worden 'italia' !!!!!
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

italia

huh; wat; euh, mogguh :cwm34:

wkolff

Citaat van: animalT5R op 12-10-2005 12:01:57
cool,ben een gevaarlijke gek  ::)
owkee,ben het gedeeltelijk met je eens,er zijn er al genoeg omgelegd,daar geef ik je volkomen gelijk in.
Maar geef toe,ze zijn toch ''goed'' bezig om nederland naar de klote te helpen??
en als je me verhaal goed had gelezen,bedoelde ik dit ook met een knipoog,gezien de text (zei ik dat of dacht ik dat ;))
En of ik het beter kan laat ik in het midden,maar jij wilt dus zeggen dat JIJ het wel beter kan??
Je heb mij nooit horen zeggen dat ik het beter kan,ben het alleen met het huidige beleid NIET eens,en volgens mij ben ik niet de enige(laat ik ook in het midden,ga niet voor een ander spreken)
Mijn persoonlijke situatie word er volgend jaar niet beter op,vandaar dat ik mijn frustratie in het topic''toch is het zo'' even moest afreageren.
johan

Nee, wacht even: jij hebt kritiek op het huidige kabinet en dus zeg ik: doe jij het maar beter. Ik heb nooit gezegd dat ik dat kan. Kabinet Balkenende is druk bezig met veel goeie structurele hervormingen, die vooral op langere termijn resultaat opleveren en een goeie toekomst garanderen voor jouw en mijn kinderen. Als we doorgaan op de leest van Den Uyl en Kok komen we er niet!! En je zal zien: Wouter Bos gaat straks lekker links lullen en rechts zakken vullen, oftwel pronken met andermans veren...

Maar als je het niet wilt zien, dan moet je vooral je kop in het zand blijven steken!!

Lindert Bogers

Ik wil het kwartje van kok terug !!
En over ziekenfonds gesproken, volgens mij moet je gewoon bij defensie komen werken  ;D .Ik denk dat ik nog geen 40 euro per maand betaal ?
Denk ik hoor, misschien iets meer of minder  :P

Duell

Kwartje van Kok, houdt het dan ook nooit op.

Wat heb je nu aan een kwartje van kok terwijl er een Euro is.
Wat is nou eigenlijk 25 cent / 2.20371 = 0.113 Euro.

wat stelt dat nou eigenlijk voor op een prijs van 1.49 per liter.

Dat is geen oplossing, gewoon een gas tank nemen totdat onze aardgas op is, en dan gaan we allemaal lopen, of zijn we al gestikt in alle uitlaatgassen.

Zo is dat

8)

Rai

Citaat van: thedoctor op 14-10-2005 18:21:42
Ik wil het kwartje van kok terug !!
En over ziekenfonds gesproken, volgens mij moet je gewoon bij defensie komen werken  ;D .Ik denk dat ik nog geen 40 euro per maand betaal ?
Denk ik hoor, misschien iets meer of minder  :P
40 euri? Lijkt me best veel voor iemand die zelf doctor is ;D.

thuur

Citaat van: Duell op 14-10-2005 20:19:48
Kwartje van Kok, houdt het dan ook nooit op.

Wat heb je nu aan een kwartje van kok terwijl er een Euro is.
Wat is nou eigenlijk 25 cent / 2.20371 = 0.113 Euro.

wat stelt dat nou eigenlijk voor op een prijs van 1.49 per liter.

Dat is geen oplossing, gewoon een gas tank nemen totdat onze aardgas op is, en dan gaan we allemaal lopen, of zijn we al gestikt in alle uitlaatgassen.

Zo is dat

8)

1,49 ??? Waar tank jij? Gister 61 liter Esso voor 82 euro gescoord...

Het kwartje van Kok wil ik ook terug. Graag voor ALLE liters die ik heb getankt sindsdien..... ::)

EN DAT IS ZEKER ZO!

Gr ;)

Duell

Ach ja ik tank d'r niet maar de BP heeft zo'n mooi uithangbord waar ik elke dag langsrij.
Auto rijden is duur en als we de overheid nou gewoon dwingen het lager te maken zijn alle problemen opgelost.

Ik denk het niet. Minder inkomsten voor de overheid betekent uiteindelijk ook weer dat er minder subsidie gegeven kan worden voor belangrijke projecten. Maar je bent natuurlijk vrij om de overheid aan te vallen op hun beleid. Ik vraag me alleen dan af wat je gaat stemmen met de volgende verkiezingen.

Is het goedkoper maken van benzine wel een reeel idee (sorry ben de puntjes kwijt).
Uiteindelijk moet onze samenleving toch ergens op draaien.

Tis natuurlijk wel makkelijk om te schreeuwen dat het goedkoper moet, maar het verlies van inkomsten van de overheid moet dan toch weer ergens gecompenseerd worden.

Ik heb ook geen oplossing, maar ik vind het schreeuwen om teruggave zo debiel
Ach ja, dat is gewoon mijn mening
:o