Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

ben bang dat ze me niet geloven, had laatst ook al eens gebeld over een verkeersbord die ik had zien staan, zonder dat iemand gebruik maakte van dat bord..... is toch raar, kost wel een hoop zo'n bord denk ik......  :o

denkweb

Stond ie links of rechts van de weg...? Want als het een voorrangsbord is en het ding van rechts komt...

Peth©oni

dat zegt niks, hij werd niet gebruikt, ik heb er toen maar een middag naar staan kijken, om hem in ieder geval het gevoel te geven dat het arme bordje nut heeft in zijn borden leven.......
maar hij kwam van links, ook zo iets.......

Full Metal Bernd

En dat allemaal door 11 September.

mehn

Citaat van: Full Metal Bernd op 27-07-2004 15:20:01
En dat allemaal door 11 September.

11 September  ???
Volgens mij 21 November 2002  ;D

"Use the SIPS Luke, use the SIPS  :D"  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvopieter

Ben

Dus jij wilt beweren dat een bord dat van links komt, niet van rechts komt?

CeeBee

en een zebrapad dan, die oversteekt?
of als een vluchtheuvel nou van links komt, dan sta je mooi voor paal als voorrangsbord.
V70N 2.5T AWD

Peth©oni

met brede banden wel ja........ ook erg op letten

Ben

Zebrapad: zwart-wit gestreept amfibie. In de paartijd lichten de ogen oranje op. De zg. knipperbollen. Komt hoofdzakelijk nog voor op de Britsche Eilanden. Het zg achtergebleven gebied.

Reitse

Zebrapad... ff denken hoor, was dat niet een langzaam uitstervende diersoort die vergezeld van borden en soms zelfs lichten op de meest onmogelijke plekken bij een verzameling huizen zich schuilhoudt teneinde onverkwikkelijke acties uit te voeren? Of komt er nu weer een ruimtesteen van onder...

Peth©oni

dit is allemaal hypothetisch, ik heb het meegemaakt, een verkeersboord die NIET gebruikt werd, niermand keek ernaar er scheen geen licht op helemaal niks, zonde zonde..... toen heb ik gebeld, ze zouden kijken of ze iemand langs konden sturen om eens in de zoveel tijd of de borden op sleeptouw te nemen of iemand te laten kijken voor een uurtje per dag......

Ben

Zorg jij dan maar eens voor het bewijs dat er niemand naar een bord kijkt.

En even wat anders... het lekkerste bord is nog altijd groen, met een witte rand en 7 bruine stippen!

Peth©oni

Citaat van: S60-D5-NL op 28-07-2004 08:26:08
Zorg jij dan maar eens voor het bewijs dat er niemand naar een bord kijkt.

Kep het zelf gezien..... echt!

Citaat van: S60-D5-NL op 28-07-2004 08:26:08
En even wat anders... het lekkerste bord is nog altijd groen, met een witte rand en 7 bruine stippen!

Stampot van groene kool, met 7 kuiltjes jus?

Ben

Bijna goed; Bord erwtensoep met unox worst  ;D
Maar nu even niet!