Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

De volvo wordt nooit zo heet gereden als die achter het net opgevist wordt...

CeeBee

Nou , dat weet ik allemaal zo net nog niet.
oh ja , beter 1 kxt in de hand dan de lucht van 10
Ik leef celibater, dus ik citeerde.
V70N 2.5T AWD

Reitse

Sodenjus en knetter ook nog zeg, ik bedoel knoeterdeknoet... Knoet is een Registered Trademark nu?

nOOb

Citaat van: Boba Fett op 20-09-2004 20:51:40
Citaat van: nOOb op 19-09-2004 19:54:42
Sorry, spring er nu pas mee in ? Kan iemand de vorige 140 pagina´s samenvatten ?  ;D ;D

Ja hoor... geen probleem.

Lang, heel lang geleden waren er dinosaurussen. Als gevolg van de ijstijd (mogelijk veroorzaakt door een meteoriet inslag) stierven de dino's en werden ze olie in de grond. Toen kwamen de Arabieren die de olie uit de grond halen. Daardoor werd het mogelijk om Roffels te laten rijden op benzine, diesel en lpg.
En met de Roffels kwamen ook de 850-boys en 850-girls. En daar was ineens Knoet TM.

En met dit alles zijn we op de dag van vandaag aangekomen....

May the Roffel be with you  ;)

Pat,
Bij de snertmeeting bij jouw thuis, voor mij dan geen pado´s erbij s.v.p. ;D

CeeBee

Dan is wikey het ook , of hoe dat kereltje ook mag heten. ;D
V70N 2.5T AWD

Reitse

Wicky,... da's toch appelsap ???

thuur

Citaat van: Reitse op 20-09-2004 22:29:59

Appelsap EN een kind-Viking

Goh wat leuk, zijn toch niet veel mensen die dat nog kennen. Was echt iets van die tijd. Net zoals de Berenboot en Battlestar Galactica, toch?

Gr 8)

Frans Harkema

En de Fabeltjeskrant, Spel zonder Grenzen, de Thunderbirds, Stuif es in, de Top 40 van Veronica op zaterdagmiddag, Swiebertje, Eén van de acht, de Berend Boudewijn show, Farce Majeure, Dagboek van een herdershond, het NTS Journaal met Frits Thors, Langs de lijn, die Schlagerparade im NDR en niet te vergeten: de Beatles in Blokker! Jawel, er is in de loop der jaren genoeg herrie over het zwart-wit beeld gejaagd.

Onlangs zei m'n jongste zoon (9) dat hij niet wist hoe een LP er uit ziet, laat staan een draaitafel en een single. Heb ik dus gelijk die oude zooi van de zolder gehaald en dat arme kind uitgelegd dat pappie vroeger hele discussies hield met z'n vrienden welke naald uiteindelijk het beste was voor de vinylschijven. Dan hebben we het nog niet gehad over de Revox bandrecorders en de tangentiale draaitafels.....  
Toch is het zo dat we daar vroeger ook heel tevreden mee waren, al kunnen die apen van kinderen zich vandaag de dag niet indenken dat er überhaupt leven mogelijk was zonder MSN, GSM, WWW, WAP, Blue Tooth en wat dies meer zij.....  ;)

Just my 2cts,
Frans

Peth©oni

Citaat van: thuur op 20-09-2004 23:03:27
Citaat van: Reitse op 20-09-2004 22:29:59

Appelsap EN een kind-Viking

Goh wat leuk, zijn toch niet veel mensen die dat nog kennen. Was echt iets van die tijd. Net zoals de Berenboot en Battlestar Galactica, toch?

Gr 8)

bar-ba-pa-pa.... ::)

BartT5R

Vergeet asjeblief Paulus de boskabouter en beertje Collargol niet.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Peth©oni

cat weazle...... tsssssss

Ingrid

The Young Ones!
(maar er staan hierboven een paar programma's die ik niet ken hoor...)

Knoet Registered Trademark mmmmm..... geen gek idee...
Volvo is a girls best friend...

Joenes T-5

Q & Q, Floris? Toch knap van iemand uit `85, of niet?  ;D

Peth©oni

ja logisch, jij heb nieuwe koplampen, dan weet je ook alles.....

Joenes T-5

Uha, dat zei je al ja!  ;D ;D ;D