Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Boba Fett op 22-10-2004 00:56:02
In het donker buiten op straat?
Denk het niet...

Zo'n laptop geeft volgens mij wel genoeg licht, of anders je GSM  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Mick

In de buurt waar ik woon hebben ze een handig apparaat uitgevonden, hebben ze tegenwoordig langs alle straten en huizen geplaatst: LANTARENPALEN. Geweldig, als het donker is (wordt) gaan ze aan, en als het licht is (wordt) gaan ze weer uit. Geweldige uitvinding...

Hebben ze die bij jullie nog niet? Zou eens gaan informeren bij je gemeente.....
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

Mick

En niet anders, Cheers!
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

volvopieter

en... Toch is het zo... ;D

volvopieter

pagina nr.  156 !!

thuur

CeeBee

Oh ja , dit wilde ik nog met jullie delen. ;D
V70N 2.5T AWD

thuur

Citaat van: ceebee op 25-10-2004 22:28:10
Oh ja , dit wilde ik nog met jullie delen. ;D

Que?

Reitse

CeeBee heeft uitgevogeld dat je met een blauwe letter die onderstreept is mensen kan laten denken dat er een hyperhyperhyperhyperhyper*slaatoptoetsenbord*link aanwezig die er niet is...

Mick

Last van vastzittende toetsen? Dokter Vogel heeft daar geloof ik wel wat tegen!?! ;D

thuur

Citaat van: Reitse op 26-10-2004 00:18:53
CeeBee heeft uitgevogeld dat je met een blauwe letter die onderstreept is mensen kan laten denken dat er een hyperhyperhyperhyperhyper*slaatoptoetsenbord*link aanwezig die er niet is...

Ik vogel er eerst met de muis over en als het H-balkje geen vingerwijzende hand wordt, dan gaat ik er niet op klikken..

En als ik nieuwsgierig bent loop ik de source even na ;)

Gr 8)

BartT5R

Pagina 156 is de Alfa pagina, spui maar kritiek over die auto.

Ik vond hem toch best lekker.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Aan dat merk moet je niet eens woorden vuil maken

mehn

Zullen we dan maar snel proberen op pagina 157 te komen  ;)

Of bestaat die Alfa inmiddels ook al  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Snel door naar 160 dan maar (is vast wel volvotype, 6cyl Volvo 140?)