Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

CeeBee

ik had een sinclair zx81 , met 1k geheugen , en ik , de mazzel pik had er ook twee externe geheugens bij, 1 van 16k en 1 van 64k !!!, en dan idd die bandjes, 1 uur laden , en dan eensoort pacman spelen , maar dan simpel
10 print chris
20 goto 10
30 scroll
run
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
;D
V70N 2.5T AWD

thuur

Citaat van: CeeBee op 07-11-2004 09:19:47
ik had een sinclair zx81 , met 1k geheugen , en ik , de mazzel pik had er ook twee externe geheugens bij, 1 van 16k en 1 van 64k !!!, en dan idd die bandjes, 1 uur laden , en dan eensoort pacman spelen , maar dan simpel
10 print chris
20 goto 10
30 scroll
run
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
chris
;D

Dat kon je vroeger bij de V&D doen, maar wel een andere naam dan je eigen gebruiken ;)

Gr 8)

volvopieter

mr T

Citaat van: volvopieter op 09-11-2004 21:56:35
vroeguhh ;D

Was alles beter, behalve de computers  ;D
Gr. Marcel

volvopieter

Was net te laat om pagina 167 aan te slaan ;D

volvopieter

t´Is dat ik nog de straat op moet anders sloeg ik een vat bier aan...  ;D

volvopieter

Maar nu heb ik´m aangeslagen. Smaakt best nn Kanon 11.3 %. Nou dat wil wel.. ;D

volvopieter

En de rest van denavond niet roffelen, natuurlijk! is toch zo...  ;D

thuur

Die VolvoPieter heeft wel lol zo in z'n eentje met dat bier ;D

Tis hier vanochtend ook begonnen (11u11) op t Onze Lieve Vrouwe Pleintje...

Alaaf 8)

Mick

Misschien kunnen jullie mij helpen???

Lijkt erop dat ik niet de laaste versie internet heb... Is die ergens te koop? Ik bedoel, als ik naar www.google.nl ga, en een pagina zoek, krijg ik alleen maar oude pagina's geen nieuwe?

;)

Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

thuur

Citaat van: Mick op 12-11-2004 08:40:12

Lijkt erop dat ik niet de laaste versie internet heb... Is die ergens te koop? Ik bedoel, als ik naar www.google.nl ga, en een pagina zoek, krijg ik alleen maar oude pagina's geen nieuwe?

;)

Ja hoor. Gewoon klikken op: Start -> Configuratiescherm. Ga dan naar Internet. Klik op tabblad 'Help me, I think I'm behind'. Klik op de button 'Slow'. Vink in het diagloogje 'Ik mot nieuw Internet' en 'Meteen installeren' aan. Klik op 'Cancel'. Ga naar tabblad 'Doettutnie', Vink 'Impossible setting to get things done' aan en dubbelklik vervolgens op de knop 'Empty Button'. Druk op Alt-F9 en er zal niets gebeuren. Sluit het scherm middels 'Apply' en dan 'Cancel'. Sluit nu al je toepassingen af middels de TaskManager (Ctrl-Alt-Del, End Task of Taak beëindigen). Sluit als laatste Explorer. Klik 'Cancel' op het 'wilt u Windows afsluiten' scherm en wacht 5 tot 20 seconden afhankelijk van Registry instellingen. Druk dan op 'End Task' of 'Taak Beëindigen'. Je hebt nu alleen je achtergrond op je scherm staat. Op de PC weer opnieuw op te starten zonder lang te wachten kun je op Ctrl-Esc drukken (ofwel de 'vlaggetjes-toets'). Mocht er nog niets gebeuren, herhaal dan toestaanslag Ctrl-Alt-Del en Klik op 'New Task'. Type nu Explorer en je PC is als vanouds, maar dan met nieuwe internetversie.

Gelieve de oude versie te de-installeren s.v.p. i.v.m. overbodig harde schijf gebruik. Aangezien het grootste schijfje hedentendage op de markt maar zo'n 400 Gb is loop t het aardig uit de klauwen...

Gr 8)

mr T

Kweenie, heb wel een zeer recent huisje gevonden voor weinig ;)

http://www.behehe.nl/antheunisstraat061.htm
Gr. Marcel

mr T

;)

Zit je zeker via Hetnet aangesloten. Om kosten te besparen hebben die hun ontsluiting in China, wat zo zijn effecten heeft op de actualiteit van de informatie. ;)

Gr. Marcel

Mick

Citaat van: thuur op 12-11-2004 09:37:04

;)

Ja hoor. Gewoon klikken op: Start -> Configuratiescherm. Ga dan naar Internet. Klik op tabblad 'Help me, I think I'm behind'. Klik op de button 'Slow'. Vink in het diagloogje 'Ik mot nieuw Internet' en 'Meteen installeren' aan. Klik op 'Cancel'. Ga naar tabblad 'Doettutnie', Vink 'Impossible setting to get things done' aan en dubbelklik vervolgens op de knop 'Empty Button'. Druk op Alt-F9 en er zal niets gebeuren. Sluit het scherm middels 'Apply' en dan 'Cancel'. Sluit nu al je toepassingen af middels de TaskManager (Ctrl-Alt-Del, End Task of Taak beëindigen). Sluit als laatste Explorer. Klik 'Cancel' op het 'wilt u Windows afsluiten' scherm en wacht 5 tot 20 seconden afhankelijk van Registry instellingen. Druk dan op 'End Task' of 'Taak Beëindigen'. Je hebt nu alleen je achtergrond op je scherm staat. Op de PC weer opnieuw op te starten zonder lang te wachten kun je op Ctrl-Esc drukken (ofwel de 'vlaggetjes-toets'). Mocht er nog niets gebeuren, herhaal dan toestaanslag Ctrl-Alt-Del en Klik op 'New Task'. Type nu Explorer en je PC is als vanouds, maar dan met nieuwe internetversie.

Gelieve de oude versie te de-installeren s.v.p. i.v.m. overbodig harde schijf gebruik. Aangezien het grootste schijfje hedentendage op de markt maar zo'n 400 Gb is loop t het aardig uit de klauwen...

Gr 8)

't lukt maar niet..  :'(

Probeer nu het internet te updaten, maar hij zegt iets van "Access Denied" ??? En nu kan ik helemaal niet meer op Internet...
Is dat wel goed of kan ik nu mijn computer in de prullenmand gooien, of is mijn verbinding nu op?

Heeft iemand misschien een CD'tje met de laatste versie van internet??

Mijn computer spec's (geen idee wat het inhoud!?!  ???

IBM PC XT 4 MHZ ???
128 kb geheugen (misschien moet dit eens uitgebreid worden, hoor mensen wel
eens praten over dat 256 beter is?, zal eens vragen wat dat kost...)
12 mb HDD
Keyboard 101 key's
IBM Muis 2 btns
1x speed CD-Rom speler
Hercules scherm (is erg goed, zie alleen de laatste tijd wat minder verschillende tinten)
En natuurlijk mijn modem is een 4800 baud of zo

En ik draai windows XP (opgezet door een kennisje van me, die weet er wel veel van!!!)

(Hij is de laatste tijd ook wat langzamer geworden, is XP nou zo veeleisend???
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

thuur

Citaat van: Mick op 12-11-2004 12:30:14
Citaat van: thuur op 12-11-2004 09:37:04

;)

Gr 8)

't lukt maar niet..  :'(

Probeer nu het internet te updaten, maar hij zegt iets van "Access Denied" ??? En nu kan ik helemaal niet meer op Internet...
Is dat wel goed of kan ik nu mijn computer in de prullenmand gooien, of is mijn verbinding nu op?

Heeft iemand misschien een CD'tje met de laatste versie van internet??

Mijn computer spec's (geen idee wat het inhoud!?!  ???

IBM PC XT 4 MHZ ???
128 kb geheugen (misschien moet dit eens uitgebreid worden, hoor mensen wel
eens praten over dat 256 beter is?, zal eens vragen wat dat kost...)
12 mb HDD
Keyboard 101 key's
IBM Muis 2 btns
1x speed CD-Rom speler
Hercules scherm (is erg goed, zie alleen de laatste tijd wat minder verschillende tinten)
En natuurlijk mijn modem is een 4800 baud of zo

En ik draai windows XP (opgezet door een kennisje van me, die weet er wel veel van!!!)

(Hij is de laatste tijd ook wat langzamer geworden, is XP nou zo veeleisend???

De specs zien er goed uit. Ik denk trouwens dat je 4,77 MHz bedoelt ;)

Overigens moet de single-speed-cd-speler de Mitsumi FX-001 met bijbehorende controller zijn, anders kun je de DVD's niet afspelen.

128 kb is voldoende, laat je geen marketing-lulverhaal aanpraten!

En ik ben bang dat je toetsenbord te veel toetsen heeft. 101 is voor yuppen. Aan een standard XT 86 toetsen bord heb je ruimschoots voldoende.

En je modem moet van het laatste type zijn, want zo'n hoge snelheid ken ik zelfs niet! Wat zegt de PTT ervan dat jij met zo'n hoge snelheid data zit te up/downloaden over de telefooncentrales?!?!?

Die tinten op je scherm: draai maar es aan de brightness en contrast knop!

Als het niet werkt moet je gewoon een paar keer hetzelfde proberen. Misschien lukt het dan wel. Ik zie genoeg IT-ers die dat doen, dus het lijkt me een beproefde methode.  :P

Suc6 ermee iig!

Gr 8)