850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Hier is het mooi blauw....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Chris

Leuke foto's Joost!

Mooi dat je ook oog hebt voor detail met die Volvo naast het huis ;).

Succes nog met het verdere klussen! Badkamer ziet er in ieder geval goed uit 8).

UserID6342

Badkamer is netjes geworden Joost, en zo'n klushulp is geweldig natuurlijk ;D ;D Maar ga je dadelijk de V70 'binnen' parkeren ?

rovelra

Goedenmoren!!

Lekker geslapen in het nieuwe huis tussen de verhuis dozen in?

Tot Gauw

)()()sT

Heerlijk 8)
Nu die zooi eens inruimen en dan de berging van het appartement nog, de hele zooi Volvospullen dus ;D

Dirk: ik vrees dat ie voorlopig buiten moet staan ::)

henry classic v70

Lijkt wel een mega toupet :evil:

Gaaf man die bouwtekening met de R binnen ;D daar gaat een mooi stukje worden bijgezet Joost :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

GeertG

Mooi Joost dat het allemaal goed gelopen is  :eusa_clap:
En zonde dat het me niet meer lukte (zie geergerd).
Heb begrepen dat het weer snel richting lente gaat dus aanbouw gaat dus ook snel komen.

En inderdaad wat een grillig weer gisteren en eergisteren..........
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

maruska

lekker stukje erachter gebouwd trouwens ook. geeft een hoop extra ruimte ! (strook van 3m x breedte (5.5 oid ?))
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

De aanbouw wordt idd. een ruime 3 x 5,5 waar straks de eettafel en nog een zitje komt. Vandaag even snel wat fotootjes gemaakt van "de hut" 8)

De graafwerkzaamheden voor de aanbouw; volgende week wordt er verder gegaan. De tuin is een ruime 17 meter diep dus er blijft genoeg ruimte over.

Dan weer de auto's:

De 850 is weer voorzien van een verse kachelradiateur en koppelingen dus dat is ook weer opgelost.
Dan de V70...

Sinds een tijdje hoorde ik bij warme motor een geluid wat niet echt tikkend was, maar meer een hele zachte pok. Thuur eens laten luisteren en hij vond het klinken als een klepstoter :o
Nou was het hoogste tijd om de olie te verversen dus dat hebben Rogé en ik vandaag gedaan. Erna was het bijna tot helemaal weg. We hebben uitgebreid geluisterd (met een schroevendraaier op je oor) en als je het al hoort: het zit echt in de achterkant van de kop aan de bakzijde. Als je ook bij de nokkenassensor luistert, of bv. aan de voorzijde bij de rotor luistert dan hoor je het ook. Is het dan toch gewoon tpv. de sensor dat je iets hoort ???
Ik heb met draaiende motor ook onder de auto gestaan het komt volgens mij niet het onderblok.
Anyway, met de nieuwe olie hoor ik het bijna niet meer maar jullie begrijpen dat ik een naar gevoel ervan krijg. Kijk naar het nieuwe blok van Ludo, ook die ellende. Echter, ik heb -mede doordat ik nog niet de goede software (handbak) heb- met deze motor die nu 7800 km. heeft gedraaid nog GEEN EEN KEER geplankt. Het zal *** toch niet...  :eusa_pray:

Vulk

Ik hoop zo hart voor je dat het niets is. Ik kan me voorstellen dat je er gek van zou worden.
Waarom laat de juiste software op zich wachten trouwens?

)()()sT

De tijd om door de week "even" naar Haaksbergen te rijden ;)

elianmars

Nog niet geplankt in 7800 km? Hoe hou je 't vol?  :eusa_shifty:

Ik hoop echt dat er niks aan de hand is, Joost  :eusa_pray:

Mooi gordijnen, trouwens. Zoiets hebben wij ook het eerste half jaar gehad ;D

Ludo

Die 'pok' toch maar even in de gaten houden Joost.

Citaat van: )()()sT op 25-02-2012 21:08:51
De tijd om door de week "even" naar Haaksbergen te rijden ;)

Ik wil best wel een vrije dag opofferen hoor.  ;D

)()()sT

Citaat van: elianmars op 25-02-2012 21:12:05
Nog niet geplankt in 7800 km? Hoe hou je 't vol?  :eusa_shifty:

Discipline en ik heb de 850 als trapgeit ;D

Citaat van: elianmars op 25-02-2012 21:12:05
Mooi gordijnen, trouwens. Zoiets hebben wij ook het eerste half jaar gehad ;D

Mooi hè, dat glasvezelbehang ;D Ziet de buurvrouw me niet in m'n blote kont boven lopen :D
Gordijnen zijn binnen trouwens, morgen ff de rails monteren.