Kent iemand deze T-5R misschien?

Gestart door ewing, 19-05-2007 12:28:01

Vorige topic - Volgende topic

ewing

Momenteel rijd ik - naar volledige tevredenheid - een zwarte GLT sedan uit 01-1995, maar een man wil altijd meer, met name pk's  ;D. Toevallig zag ik een zwarte T5-R sedan staan....zie advertentie: http://gjcars.awdvoorraad.nl/s6904da9d06c51c4290f35ba3f94da749/details/?sid=908857.

Kent iemand deze misschien? Kenteken is: JV-JN-32.

Lindert Bogers

Ik ken de auto niet, maar aan de foto's te zien doet de garage er moeite voor de auto te verkopen. Veel foto's, boekje erbij en afgetekend. De prijs is ook netjes, zelfs een beetje aan de lage kant.
Als ik jou was zou ik gaan kijken en mms is het wel wat, foto's zeggen veel maar niet alles  ;)

Black Magic

Van diezelfde garage kregen we vorige week nog een auto binnen om een sleutels te programmeren. Het was een V70R in de kleur saffron, nou is dat niet zo appart maar wat wel appart was dat alle ramen ingeslagen waren en de koplampen hadden ze ook bewerkt, bij de voorruit waren ze ook bezig geweest maargoed die zat er op een paar scheuren na nog in.
Al met al een bizar gezicht! :o

ewing

Hey Black Magic! Ja, ik ben er vanmiddag geweest, en heb die saffron-kleurige V70 gezien! Het is deze....http://gjcars.awdvoorraad.nl/sd733b6b11c3eb417cf739510d0e60f50/details/?sid=872071, zij het dat de achter- en zijruiten eruit zijn geslagen en de voorruit heeft ook een aantal dutsen opgelopen! Ik zag verder geen schade aan het plaatwerk....vandalisme??

Ik heb trouwens de T5-R niet zijn staan (alle auto's stonden buiten) en de 2 verkopers waren allemaal druk bezig met klanten. Dus ik heb nu maar even een mail gestuurd...

Black Magic

Die ingeslagen koplampglazen hebben ze denk ik al vervangen. Maar ik denk dat sommige mensen niet echt blij waren met Gj Cars ik bedoel als ze die auto zo toetakelen dan zal dat toch wel over iets serieus gaan lijkt mij. Maar is die T5-R inmiddels niet verkocht dan?

ief

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij stond deze T-5R pas nog te koop bij Bronkhorst in Ulft....niet zo heel ver van Garderen.... :eusa_whistle:
Als dit klopt(wat ik niet 100% zeker weet) is ie nu €1.000 duurder.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Black Magic

Volgens mij stond hier op het forum nog een link naar die  auto en bij bronckhorst koste die 5.950 volgens mij

ief

Citaat van: Black Magic op 19-05-2007 17:59:48
Volgens mij stond hier op het forum nog een link naar die  auto en bij bronckhorst koste die 5.950 volgens mij
Klopt die bedoelde ik, en die was ineens van de site verdwenen begin deze week.... ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

The Saint

Ik heb in de loop der eeuwen heel wat auto's gekocht. Dan leer je (dat zullen velen kunnen beamen) heel snel een bedrijf inschatten. Het bedrijf GJCars zou bij mij direct al afvallen door de naam... Tuurlijk zegt een naam nix, maar het is een bepaald volk dat hun bedrijf 'AutoTurbo' etc. noemt.

Voor alle duidelijkheid: Dit is een vooroordeel en zegt dus helemaal NIETS. Voor hetzelfde geld is GJCars het beste, meest betrouwbare bedrijf ter wereld en krijgen ze een prijs voor beste ondernemer.

Just my intuition...
No shirt no shoes, no pinball

ewing

Citaat van: Black Magic op 19-05-2007 17:54:56
Die ingeslagen koplampglazen hebben ze denk ik al vervangen. Maar ik denk dat sommige mensen niet echt blij waren met Gj Cars ik bedoel als ze die auto zo toetakelen dan zal dat toch wel over iets serieus gaan lijkt mij. Maar is die T5-R inmiddels niet verkocht dan?

Ik heb zojuist een berichtje ontvangen van GJ Cars, dat ie nog steeds beschikbaar is.

Black Magic

Ik snap wat je bedoelt saint, ze hebben in Harderwijk ook gezeten en waren ineens weg, echt van de ene op de andere dag. Het leek wel of de 20 auto's  in de nacht weggehaald zijn maar goed . Het is een bedrijf wat in korte tijd veel geld wil verdienen oftewel een typische handelaar. Dus als je naar die T5-R gaat kijken zorg dat je hem van boven en onder goed bekijkt voordat je een kat in de zak koopt.

ewing

Toen ik er vanmiddag was had ik al niet zo'n positief beeld van die club. Het was een beetje een ratjetoe van auto's, met name een beetje afgeragde/sportieve auto's. Het leek op een autodealer uit Apeldoorn (op Tonny Keijzer na zo ongeveer allemaal malafide autoverkopers daar volgens mij).

Ik ga volgend weekend nog wel eens even kijken, wellicht eens even een proefritje maken. Maar ik ben op mijn hoede, mede dankzij jullie! Het forum heeft haar nut wederom bewezen! Ik zal jullie op de hoogte houden...

OMD

heee... een JV-JN kenteken... dat heb ik vaker gezien....

Ziet er wel netjes uit zo op de foto's moet ik zeggen...

ewing

Op de foto's wel ja, maar als ie er nu net zo uitziet als die V70R (saffron) die ze daar hebben (zie berichtjes hierboven), dan maak ik mij zorgen  ;D

Ludo

deze T-5R is van een clublid uit Barneveld geweest.