Aanmeldformulier 850 club

Gestart door Flipjes 850 R, 26-08-2007 10:00:10

Vorige topic - Volgende topic

Flipjes 850 R

Ik probeer al een paar dagen het aanmeldformulier van de 850 club te downloaden, maar ik krijg steeds de melding "kan server niet vinden". Er is hier op 't forum vast wel ienmand die me dit formulier wil / kan toe mailen.

Vast bedankt !!!   Philippe
855 R Automaat Dark Olive Pearl

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Flipjes 850 R

Vreemd   :eusa_think:, eens met een andere computer proberen..

Flipjes 850 R

Zelfde probleem, nu weet ik het niet meer  ??? ??? Maar goed ik wil natuurlijk nog wel lid worden....

Ludo

kijk eens in je mailbox.  ;)

Flipjes 850 R

Citaat van: Ludo op 26-08-2007 16:25:19
kijk eens in je mailbox.  ;)

Dank je !! Kan ik "aan de slag" met invullen...
Binnenkort weer een clublig erbij  :eusa_dance: :eusa_dance:

Edit: Is op de bus  ;D

Mirjam

Wij willen ook lid worden en ik heb het formulier al uitgeprint maar ik kan niet vinden wat het lidmaatschap kost of ik moet er overheen kijken.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Mirjam

Bedankt voor je antwoord,ga gelijk even kijken. :)

de geneRaal

bij mij duurde het wel 3 weken voor ik lid was(gisteren  dus )  zijn niet echt vlot die jongens.
nu heb ik nog steeds geen bevestiging dat het officieel is .

ja  ,mijn aanvraag is verwerkt onder een lidmaatschapsnr  ???

lekker vaag  :eusa_think:
Blackstone under construction

Hans Duiven

De roffel laat ook lang op zich wachten.

Ik vind het vreemd dat je als nieuw lid niet de laatst uitgegeven roffel op je deurmat krijgt, maar moet wachten tot de nieuwste uit is. Dat haalt wel een stukkie enthousiasme weg als je vers lid bent geworden. Dan heb je toch zin om a.s.a.p.  in een vers clubblad te bladeren?

Hans

denkweb

Citaat van: Hans Duiven op 26-08-2007 22:12:13
De roffel laat ook lang op zich wachten.

Ik vind het vreemd dat je als nieuw lid niet de laatst uitgegeven roffel op je deurmat krijgt, maar moet wachten tot de nieuwste uit is. Dat haalt wel een stukkie enthousiasme weg als je vers lid bent geworden. Dan heb je toch zin om a.s.a.p.  in een vers clubblad te bladeren?

Hans

Dat is niet vreemd als je in ogenschouw neemt dat wij van de goede kant van de aanmelders uitgaan.
Wij melden de leden (om de wachttijd voor het aanmelden kort te houden) op voorhand als lid aan, met alle rechten en plichten die daarbij horen. De betaling dient vaak echter nog ontvangen te worden. 1 op 25 aanmelders betaald nooit de bijbehorende contributie + inschrijfgeld of structureel te weinig.

Als wij deze personen op voorhand ook een roffel zouden sturen dan zou het een beetje filantropisch gaan worden, waar we als club niet op zitten te wachten.

Wat betreft enkele andere reacties oa hierboven over de snelheid van de verwerking van de aanmeldingen:
Binnen 7 dagen wordt de aanmelding verwerkt waarna men een clublogin en het lidnummer per mail ontvangt.
In deze mail wordt aangegeven dat men vanaf dat moment lid is. Vanwege de hernummering van de leden begin volgend jaar zijn wij tijdelijk gestopt met het verstrekken van lidmaatschapspasjes. Deze worden volgend jaar aan alle dan actuele leden verstrekt.

De secretaris (welke eigenlijk de webmaster is, zijnde ondergetekende) is interim; al enkele jaren.
Reden hiervoor was het vertrek van de toenmalige secretaris wegens het verlies van diens auto.
Tot op heden is er niemand bereid gevonden (567 leden!) om de functie over te nemen.
Daar ik tegenwoordig een gezin met twee koters en een functie met meer verantwoordelijkheden heb is het dus een hele toer om alles regelmatig te verzorgen! Eigenlijk is het teveel en helaas; zo af en toe komt het voor dat er leden zijn die daar even 'de dupe' van worden.

Desalniettemin ben ik nog altijd even enthousiast en welwillend en hoop dat de club nog flink mag doorgroeien! Uiteraard mogen zich daar dan ook best wat vrijwilligers uit gaan melden...  ;)

Daan
(die nu weer druk is om wat nieuwe leden te verwerken!)

Hans Duiven

Prima uitleg Daan, waarvoor dank.

Alleen vergeet je wellicht dat het clubblad niet een wekelijkse uitgave is.
Als het beoogde geld op de rekening van de club is overgeboekt dan kan het, behoudens enkele mails, weken zoniet een paar maand duren alvorens het kersverse lid een clubblad ontvangt.

Dat kan (mogelijk) een stukje enthousiasme wegnemen bij nieuwe leden, want een serieus clubblad op de deurmat ontvangen is een tastbaar iets waarvan je kan genieten en af en toe nog eens van de salontafel pakken om dat bepaalde artikel door te lezen. Een paar nieuwsbrieven in cyberspace leveren bij mij niet dat zelfde gevoel op.

Voorbeeld: In de jaren 90 werd ik lid van de VARLN (Ver. van Alfa Romeo Liefhebbers Nederland).
Toen het geld bij de club binnenwas, ontving ik keurig het laatst uitgegeven clubblad (duemila), een sticker met clublogo en een welkomstbrief.

Maar in ieder geval: Keep up the good work!

Groet,

Hans

coyote1980

Vandaag (nu pas? Ja, sorry, nu pas  :P) mijn aanmeldformulier voor de club doorgemaild  8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Hans Duiven

Vandaag eindelijk de Roffel binnengekregen en ik heb er weer als vanouds heerlijk in gelezen!

Het stuk over de 850R uit Zwitserland van Bas van Putten had ik al eens gedeeltelijk gelezen in de Autoweek, maar blijft een pracht verhaal om te lezen.

Hans