TERUGGEVONDEN R ! NV-JD-43

Gestart door jero, 20-12-2007 07:20:48

Vorige topic - Volgende topic

jero

Vannacht is mijn 855 R van de oprit gestolen in Baarn !

Het betreft een groene met volans kenteken NV-JD-43. Donker interieur.

De auto stond n.b. achter een andere auto! Daarvan is de ruit ingeslagen, auto is verplaatst en de mijne meegenomen.

Mocht je iets weten, graag een belletje op 06-29730049

Alvast bedankt voor het meekijken.

[b]Update :

Zojuist gebeld door de politie uit Vleuten  : De R is terug gevonden !, afgesloten en onbeschadigd.

Update 2 : ik moet afwachten wat de verzekering doet, aangezien de auto langer dan 30 dagen weg
was.
Morgen hoor ik meer, ik hou jullie op de hoogte.

Peth©oni

Gruwelijk !!!! :eusa_wall: >:(
Ik ga de mijne maar achter slot en grendel zetten !!!!  :evil:

Hopelijk vinden ze hem ongeschonden terug....

rifwachter

dat is weer heel slecht nieuws !

we zullen uitkijken

succes, hoop dat je hem snel terug hebt

rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Saint

Denigrerend voor die andere auto, een compliment voor de jouwe, maar zo'n 'compliment' sucks big time..  >:(

Nog eentje om in de gaten te houden :'( Kentekenplaten zullen er wel af zijn, misschien nog specifieke kenmerken die goed te zien zijn?
No shirt no shoes, no pinball

Spin!

Hmm...ik zet mijn R gelijk achter slot en grendel! Oftewel achter het huis en de Touramp ervoor!

Sterkte er mee, helaas wéér een kenteken om op te letten  :-\

Stelletje hufters!!!

www.vm-parts.nl

EdenAli

Das de tweede al hier op het forum die weg is gehaald door een stelletje onverlaten :( :(

Joris_Scholte

Mooi kl*te! Ik zal voor je opletten. Sterkte!

coyote1980

Wat ontzettend zwaar ***!

Wat voor beveiliging/alarm had je erop zitten?
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

jero

Update :

Van de wagen van mijn vriendin is de ruit ingeslagen waarna de auto (alfa 159 sportswagen van nog geen 1/2 jaar oud) de straat op gerold is.

Daarna is mijn R de oprit afgehaald.

Ook de navigatie van de Alfa is eruit gejat.

Aangifte gedaan, maar verwacht niet dat ik er ooit weer in zal mogen rijden en ben hier ook
behoorlijk stuk van.

Bedankt voor jullie steunbetuigingen die er al zo snel opstonden !

denkweb

Wel fraai dat ze de Alfa hebben laten staan, getuigt toch van kennis en smaak bij de dieven  ;)

Frenz

geeft wel te denken waarom ze je roffel meegenomen hebben, die Alfa zou toch meer op moeten brengen.

Zwaar "k" voor je overigens

bij oude buren van mij hebben ze een keer ook heel bewust een Passat W12 meegenomen. Die is later voor een gewapende overval gebruikt :eusa_sick:

llinssen

Wat ontzettend K*

Dit klinkt als heel gericht stelen. Ik hoop dat je hem terugkrijgt, maar het klinkt alsof je op zoek moet naar een nieuwe. Doet verzekering nog iets?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

jero

Over het alarm : het betreft een gecertificeerd alarm met sensoren met ingebouwde ledjes in de raamstijlen. weet geen merk of type.

Verder geen bijzondere kenmerken

Ik durf geen andere R te kopen omdat ik bang ben dat ze terugkomen (dit is de emotie van het moment)

thuur

Jemig, dat is zwaar kl#te :(

Ook voor jou: maak een lijstje met kenmerken zodat 850-rijdend NL haar/zijn ogen open kan houden..

Sterkte!

Gr >:(

Nunki

ok what he f*ck?!  ??? ???    Het begint zo langzamerhand een nachtmerrie te worden. Geloof m'n ogen ff niet......
Dit is echt zwaar balen zeg! Begin me een beetje af te vragen wat er hier allemaal aan de hand is. 2 850's binnen een week is echt TE bizar.
Zat me af te vragen wat ze met zo'n relatief oude bak willen, maar nu jouw R ook pleitte is lijkt het alsof er heel bewust gezocht wordt. De mijne was 'slechts' een T-5 maar wel met een bijna t5-r uiterlijk. Blijkbaar weten ze heel goed wat ze komen halen. En zelfs een gloedjenieuwe alfa aan de kant duwen om jouw kanon weg te halen da's echt  ??? ??? ???
Waar zouden ze heen gaan dan die roffels? Blijkbaar is er ergens grote vraag naar snelle 850's. Een ram- / snelkraak oid lijkt me bij deze volledig uitgesloten.
Weet precies hoe je je voelt. BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat jij wel iets meer dan WA verzekerd bent.......

Succes en zal me ogen open houden!