VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Ja, ik kijk soms wel's naar een andere, omdat ik aan de mijne alle plekjes zie waar er iets mis mee is, maar dat heeft elke andere 850 ook. :)

Net een stukje gaan rijden en dat doet toch wel goed. :)

tom480

Ziet er netjes uit :)
Is dat lederverf overal te verkrijgen?
Want ik wil m'n eigen stoelen ook nog is doen :)
- R1200GS -

Vulk

Lees m'n laatste posts maar eens. Ik ben er niet zo blij mee.
Kennelijk is die verf van de Leerlooier in Den Haag beter.

tom480

Hmm okee :)
Kzal is rondkijken :)
- R1200GS -

haasje

Wat een bekende manier van raamschakelaars inbouwen :D. Ziet er netjes uit zo.

Vulk

Nogmaals bedankt daarvoor! Het linkerpaneel heb ik nog niet gedaan, ik heb teveel zitten sukkelen met die stoel.
Ik heb ondertussen die leerlooier gecontacteerd en hoop dat hij met een oplossing komt! Anders moet ik maar op zoek naar een andere oplossing.
We geven althans niet op, al zitten er nu nog wel wat dingen aan te komen (o.a. koppeling).

Aan die lederverf was ik beter niet begonnen, maar ja. Het forum staat vol met bijzonder positieve ervaringen, ik zag het in de bouwmarkt en ja...

Laat het een les zijn voor andere forumleden! Het houdt me van straat, dat wel.

wepster

he thomas

ziet er inderdaad toch goed uit ondanks dat het niet het gewenste resultaat geeft wat jij er van had gehoopt .
maar uhm hadje niet beter de kinderkamer kunnen verven denk dat dat slimmer was geweest ;D

Vulk

De slaapkamers boven heb ik reeds afgewerkt.  :eusa_whistle:

UserID6342

Citaat van: Vulk op 20-06-2010 08:36:56
De slaapkamers boven heb ik reeds afgewerkt.  :eusa_whistle:
Mooi, dan kun je nu oefenen voor iets in de kinderkamer ;D ;D

)()()sT

Had je dan die leerverf niet beter bij zo'n leerlooier o.i.d. kunnen halen?
Bij bouwmarkt denk ik aan de Gamma en die lijken me niet echt topkwaliteit te kunnen leveren daarin   :eusa_shifty: ;D

Succes met oefenen zo ;D

Vulk

Tot die conclusie ben ik nu ook gekomen Joost. Ik heb de leerlooier nu gecontacteerd, komt vast wel goed.

BOV

Bij de dealer hebben ze ook setjes om het leer weer mooi te krijgen.

Bij het leer in mijn 480 werkte dit erg fijn en het resultaat mocht er wezen!
I take pictures and build stuff...

Vulk

Eén dezer mag ik een staal opsturen naar de leerlooier.
Iemand tips om die middenarmsteun van de achterbank of die middenste hoofdsteun los te krijgen?

arjenT5R

Citaat van: Vulk op 22-06-2010 17:30:58
Eén dezer mag ik een staal opsturen naar de leerlooier.
Iemand tips om die middenarmsteun van de achterbank of die middenste hoofdsteun los te krijgen?

Middenarmsteun achterbank is vrij simpel zit met een paar torxjs
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk

Gisteren nog maar's tot bij Thuur geweest.

Eerst even een nieuw wisserblaadje achter gemonteerd en een ander interieurfilter.

Dan kwam Mehn even langs die een achterklep meenam voor een forumtransport. Het moest en zou "zo" in de koffer komen. Optimistisch vonden Thuur en ik, maar het resultaat:

Het past dus op deze manier!

Tussenin even een heel mooie C70 gezien met twee oude bekenden erin! :D

Uiteindelijk toch aan de draagarmen toegekomen. Alles wou vrij eenvoudig los en het was fijn om nog eens ouderwets te kunnen sleutelen, twee aan twee. De draagarmen zijn originele geworden, de stabilisatorstangen zijn meyle HD geworden.
Het was duidelijk nodig, van de bestuurderskant zat de kogel heel los en van de bijrijderskant kon je de bussen er met de hand uit drukken...

Het was gloeiend heet dus maar even wat drinken:

Deze was er ook:

Op weg naar huis merkte ik meteen het verschil. De voortrein voelt terug heel strak aan. Eén dezer ga ik maar eens een klinkerweggetje opzoeken!

Ik ben terug helemaal blij. Fijne dag gehad, auto terug wat beter en terug wat ouderwets kunnen sleutelen.

Nu maar op zoek naar de aftersun...