Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

Serge

Mooie reportage op Topgear wederom, ditmaal over de Volvo XC90 (gravel and grass categorie)

Pro:

-veilig (of wat had je gedacht)
-erg praktisch en ruim
-waar voor je geld (zeker in vgl. met bvb. X5)
-zeer compleet

Con:

-rijd niet zo prettig (body roll, stuurgevoel) --"drives like a giraffe" zei Clarkson :-D; laat je verbeelding werken.
-kathedraalproporties, zeker mbt onze lage landen.
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Walter

CiteerMooie reportage op Topgear wederom, ditmaal over de Volvo XC90 (gravel and grass categorie)

Pro:

-veilig (of wat had je gedacht)
-erg praktisch en ruim
-waar voor je geld (zeker in vgl. met bvb. X5)
-zeer compleet

Con:

-rijd niet zo prettig (body roll, stuurgevoel) --"drives like a giraffe" zei Clarkson :-D; laat je verbeelding werken.
-kathedraalproporties, zeker mbt onze lage landen.

Kathedraal proporties??? Zag gister een Chevy Tahoe... Dat zijn dan Dino proporties. Dat ding is [shadow=red,left,300]GROOOOOOT[/shadow].

Wil eerst zelf eens sturen met dat ding, als Jeremy 'm vergelijkt met een Vanguish rijdt het idd als een giraffe. Verder gewoon een top programma (en díe man kan sturen...)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Fokke 01.01.005

Goeie samenvatting. En 12000 Euro goedkoper dan de X5, dat had ik niet verwacht, is dat bij ons ook zo?

Maar of de XC90 nou cool of seriously uncool is, gelukkig mogen we dat zelf uitmaken, zelfs JC durfde zich er deze keer niet aan te wagen...

Ik vind hem in ieder geval TE GROOT.

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Reitse

12000 POND goedkoper, toch?

Jack

Ik zou in dat segment een Subaru Forester Turbo kopen...
rijdt als een sportwagen.

Jack
Be realistic; ask for the impossible...

Reitse

Daar waren ze bij Top Gear ook erg positief over :D

Joris_Scholte

Jammer dat ik moest werken, had het graag gezien. Iemand die het op video heeft?

Edwin

Iemand gister Topgear gezien met de special over fabrieks- èn huisgetunde auto's!
Echt lachen om te zien hoe een opgepepte Ford Capri (!) een MB SL 6.8 BRABUS er finaal uittrok op de sprint!! ;D
Of zijn die Brabussen niet zo snel? Ik heb nl. op de autobahn bij 200+ ook al eens achter een CLK Brabus gehangen en ik weet natuurlijk niet of die voluit ging, maar kon hem wel bijhouden van 180 naar 240! ;D

ps. Misschien is het een idee om bij zo'n volgende special Johann ook daarheen te sturen ;) En dan gaan wij allemaal mee als toeschouwers  :P

gr. Edwin.  8)

Jeroentjuh

Ik vond die Golf 3 met 2x VR6 turbo erin wel leuk, Skyline is ook leuk :D

Reitse

De Ford Siësta die door Clarkson "getuned" werd ;D ;D

Rudi

Citaat van: Reitse op 29-05-2004 21:33:32
De Ford Siësta die door Clarkson "getuned" werd ;D ;D

Eg wel leuk ;D Zondag komt de Carrera GT aan bod 8)
Dr.Go-Fast...

RS2000

Citaat van: Edwin op 29-05-2004 19:39:35
Echt lachen om te zien hoe een opgepepte Ford Capri (!) een MB SL 6.8 BRABUS er finaal uittrok op de sprint!! ;D

Ja ja die fordjes zijn zo slecht nog niet  ;D

Groetjes,
Marco

HaRdCoRe-WeZ

Hele leuke aflevering. Die Sierra mocht van mij ook wel naar de schroot geholpen worden...wat een ding. Capri was gewoon stoer!!!

will

Vooral dat grietje maakte het compleet ;D

Reitse

Vicky Butler-Henderson? ;D :D