Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Geweldig, die Veyron. 2x die van Oele als het om PK's gaat  8) :o
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

2x meer aangedreven wielen
2x minder zitplaatsen
20x minder bagage ruimte
2000x duurder

::)
De Tussenpaus

Rayman

Heb er geen woorden voor....

Emiel

The Driver

IK WIL EEN BUGATTI VEYRON.

als ik de oudejaars pot van 25 miljoen win dan koop ik er eentje.
Verzekeren wordt een ander verhaal....

Edwin

Citaat van: The V70R Driver op 11-12-2005 23:03:27
als ik de oudejaars pot van 25 miljoen win dan koop ik er eentje.
Verzekeren wordt een ander verhaal....

Ah nee joh, van de rente alleen al kun je wel een paar Veyrons verzekeren.

3% x € 25.000.000,- = € 750.000 per jaar RENTE!

gr. Edwin.  8)

ed

zijn zeniet allemaal al verkocht?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Duell

Tis leuk maar 10 radiatoren (of was het nou radiators) in 1 auto, is wel wat overdreven.

Taranis

Tja, net even gekeken (gedownload). Leuke auto hoor... ziet er ook aardig uit... maar het geluid valt me zo tegen? Dat Marcos ding wat in dezelfde aflevering voorkomt klinkt eigenlijk een stuk leuker...  :-X

Turbobiker

Net op autoweek.nl: een Saleen met 1000pk. Kost stukken minder ;D

En Vipers met twee turbo's doen ook al 1000pk. Kost nog veel minder.

En het klinkt vele malen imposanter ;D ;D ;D
De Tussenpaus

ed

Dat laatste zou ik niet al te zeker van zijn. Je moet zo'n auto toch in het echt hebben aanschouwd om daar een oordeel over te kunnen vellen. Ik neem aan dat jij niet bij die gelukkige groep behoort. Toen JC hem startte begon hij ook aan alle kanten te lekken, en hij is toch wel het een en ander gewend.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

J a a p

The Stig reed geen powerlap met de veyron, toch? vreemd, dat was dus de enige auto die nog op het lijstje ontbrak. we hebben de enzo, carrera gt en slr al gehad. waarom dan geen powerlap met de veyron??
Wannabe C70 rijder.

Turbobiker

Citaat van: ed op 13-12-2005 10:25:13
Dat laatste zou ik niet al te zeker van zijn. Je moet zo'n auto toch in het echt hebben aanschouwd om daar een oordeel over te kunnen vellen. Ik neem aan dat jij niet bij die gelukkige groep behoort. Toen JC hem startte begon hij ook aan alle kanten te lekken, en hij is toch wel het een en ander gewend.

Laat ik het anders zeggen: ik kan me niet voorstellen dat iets nog imposanter klinkt dan een Viper V10 met een half open uitlaat.
En nu zal die Bugatti heus niet tegen vallen, maar die houdt zich beter aan de regels dan al dat getunede spul.
De Tussenpaus

ed

Ik denk van wel. We hebben hethier over een V16 hoor, dat is niet zomaar iets. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Je kunt nog zo'n waanzinnig blok hebben, maar met de verkeerde uitlaat klinkt het nog nergens naar. Zo'n Viper met open pijp hoeft ook niet door de keuring te komen, die Bugatti wel. Zet op die laatste een "open" pijp of een paar flowmasters en je wet helemaal niet wat je hoort.

Raf

Citaat van: VolvoJaap op 13-12-2005 10:34:53
The Stig reed geen powerlap met de veyron, toch? vreemd, dat was dus de enige auto die nog op het lijstje ontbrak. we hebben de enzo, carrera gt en slr al gehad. waarom dan geen powerlap met de veyron??

Wat in de studio stond was volgens mij een dummie!
maarja, dat is maar mijn idee...

Raf
De gustibus non disputandum est!