Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

Raf

In België is het ook heel erg met de auto-programma's!!
eigenlijk is dat hier zo goed als onbestaande. en als ze dan een poging doen krijg je van die droge opsommingen van kwaliteiten die de constructeur zelf heeft opgegeven! daar heb je dus niks aan!!

Raf

PS: ben ik een idioot of moet je een speciale gave hebben om die afleveringen te downloaden? :)
De gustibus non disputandum est!

Duell

Speciale gave is niet vereist, wel een speciaal progamma.

Op de website kies je natuurlijk de aflevering en dan kies je bij links voor "download this Episode via Bit Torrent"
dan download je het kleine bestandje van de website. het zal eindigen op " .torrent "
Dat is de torrent file.

Om daar iets mee te kunnen moet je een progamma downloaden, bijvoorbeeld http://www.download.com/3000-2196-10296306.html welke gratis is.

Als je deze hebt geinstalleerd dan kan je dubbelklikken op je torrent file en dan wijst het zich vanzelf.

Rsport

Citaat van: Duell op 25-05-2005 16:13:39
Citaat van: Vulk op 24-05-2005 20:06:59
.......**U mag mij nu aanraken**

Laten we dat nog maar even uitstellen.
Maar ik snap niet dat ze in NL (Belgie weet ik niet) geen goede autoprogamma's kunnen maken.
Alle Nederlandse progamma's worden blijkbaar gesponserd door de auto industrie zodat ze onmogelijk iets slecht over de autos kunnen zeggen.  >:( >:(

Wat nou persvrijheid ! Daarom is Topgear geniaal, ok al wordt er zo nu en dan wel zeer nationalistisch gedacht.
Maar dat maakt het ook wel weer onwijs leuk.

Top Gear haalt een hoop geld binnen door het blad dat ze uitgeven, hoorde ik laatst op tv. Dus als een importeur niet wil mee werken kopen ze wel zo'n auto om em te testen, zelfde geld voor de geweldige stunts die ze doen. Hier is het 100% gesponsord als je het mij vraagt waardoor het allemaal reclame is.

Vanavond om 21.00 op BBC 2 weer een nieuwe top Gear ;)

Rudi

On Top Gear this coming Sunday (July 3):

There's an epic race from London to Oslo, with Jeremy in a Merc McLaren SLR, and Richard and James on a boat

We ask: how many times can a car roll over at speed?

The Stig gets strapped into the Aston DBR9 Le Mans racer

This week's Star in a Reasonably Priced Car is David Dimbleby (postponed from June 19)

Don't miss out :D

Dr.Go-Fast...

BenC70ES

Iemand vorige week ook de BTCC 850's eventjes gezien in Topgear?  ;)  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudi

Citaat van: BenC70ES op 03-07-2005 20:46:41
Iemand vorige week ook de BTCC 850's eventjes gezien in Topgear?  ;)  8)

Ja 8)
Dr.Go-Fast...

Reitse

Rsport

en dan nu allemaal van het forum af en voor de tv :P

Reitse

Ben

Rsport

Reitse

XC90 werd ook weer lekker ondergeschoffeld ;)

Yackall

Citaat van: b0nkolok op 22-05-2005 21:16:06
Jammer dat ze zo Anglofiel (alleen Engelsen kunnen goeie auto's maken) zijn, maar ja de Fransen zijn ook chauvinistisch (Na France komt er lange tijd niks). Toch leuk de Engelse humor over de vaak onbetaalbare automobielen te horen.

Vind ik juist helemaal niet....is gewoon humor. En je kunt zeggen wat je wil, maar er is weinig mis met Aston/Jaguar/Land Rover. En als er wel iets mis mee is, dan zijn ze echt niet te beroerd om dat duidelijk te laten merken. Meesterlijk programma!   8)

Rsport

Precies, anders had Jeremy nooit gezegd dat je een Range Rover beter maakt door alle schroeven eens aan te draaien :P

BenC70ES

"yes they DO take a lot of drugs"  ;D "hellooo boys"  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!