Het forum mobiel

Gestart door Ben, 12-04-2010 14:54:52

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: elianmars op 12-04-2010 19:58:24
@Ben: Heb je vandaag misschien iets veranderd aan de instellingen voor mobiel internet? Vanaf vanmiddag kom ik namelijk niet meer op het forum met mijn mobiel.

Ik krijg dit te zien: "Fatal error: Function name must be a string in /home/www.volvo850forum.nl/html/Sources/Load.php on line 1164"   ???

Het zelfde hiero.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ben

Nee, ik niet maar Mario heeft wel ergens naar gekeken.

Marioooooooooooooooooo !

Marc O.

Geen verrassing na voorgaande Iphoners, maar ook bij mij doet het het forum het prima op die gsm. En ook op de HTC TyTn2 (WinMobile 6.1 met Opera) gaat het prima.
...The Nile isn't just a river in Africa...

mario

Ik heb vandaag iets gewijzigd in dat bestand: er was de wens om ook de afbeeldingen in de topics te kunnen zien. De bedoeling van software om het ook op smart phones te kunnen laten zien was altijd dat het "lichtgewicht"zou moeten zijn, vandaar dat het altijd heel simpel gehouden is. Op het forum bij SMF werd er bij deze hack gezegd dat niet zeker was dat het op alle smarties zou werken: blijkbaar dus niet. Ik zal de hack weer verwijderen zodat het in ieder geval toegankelijk is voor iedereen.
:) ;) :(

elianmars

Cesar

Werkt op een E72 ook prima, op het scrollen na dan... kan dat niet anders? Plaatjes vind ik persoonlijk op mijn mobiel niet zo erg belangrijk.

thuur

Citaat van: mario op 12-04-2010 20:44:52
Ik heb vandaag iets gewijzigd in dat bestand: er was de wens om ook de afbeeldingen in de topics te kunnen zien. De bedoeling van software om het ook op smart phones te kunnen laten zien was altijd dat het "lichtgewicht"zou moeten zijn, vandaar dat het altijd heel simpel gehouden is. Op het forum bij SMF werd er bij deze hack gezegd dat niet zeker was dat het op alle smarties zou werken: blijkbaar dus niet. Ik zal de hack weer verwijderen zodat het in ieder geval toegankelijk is voor iedereen.

Dat ligt er maar net aan voor welke versie de hack was. Je kunt iedere pagina "uitgekleed" zien door ;wap, ;wap2 of ;imode achter de URL te typen (ook te zien in op je pc overigens: boss mode). imode werkt het mooiste (minder witruimte), maar geen enkele van de 3 laat foto's zien of knoppen als 'citeer', 'zoek' of 'verban gebruiker'.. Iets uitgebreider, maar ook weer niet full-html/php zou mooi zijn. Dus ik ben toch wel nieuwsgierig naar de hack..

Als je trouwens post met zo'n uitgekleedde versie komt er het mobiel icoontje bij je post te staan.

Gr 8)

elianmars

Ik zie het forum op mijn E75 net zoals op m'n laptop. Dus alle afbeeldingen, knoppen, etc. Alles laadt ook redelijk snel.

Mario heeft de hack al hersteld, want het werkt weer als vanouds  ;D

)()()sT

Ik ook, zelfs foto's laden doorgaans vrij snel.

Deze post komt ook van de iFoon, ik heb geen zin meer om de laptop aan te zetten. Ik heb nog Vista, dat duurt 5 minuten met opstarten  :evil: ;D

Ludo

Citaat van: elianmars op 12-04-2010 22:29:25
Ik zie het forum op mijn E75 net zoals op m'n laptop.

Heb je dat dan zo'n grote mobiel, of zo'n kleine laptop?.

;D

elianmars

Citaat van: Ludo op 12-04-2010 22:37:34
Citaat van: elianmars op 12-04-2010 22:29:25
Ik zie het forum op mijn E75 net zoals op m'n laptop.

Heb je dat dan zo'n grote mobiel, of zo'n kleine laptop?.

;D

;D

Ik moet uiteraard wel scrollen op m'n telefoon.

Thys

Hier op mijn HTC Tytn2 lees ik de tekstversie, /?wap2. Gaat uitstekend, behalve afgelopen middag dan :D

Het enige vreemde daarin is dat onderaan de hoofdpagina zowel een kopje 'ongelezen berichten' als 'ongelezen reacties' staat.

Ze geven echter niet precies dezelfde berichten weer, dus het nut van deze functie is me niet helemaal duidelijk. :eusa_think:

thuur

Citaat van: thyzerrr op 12-04-2010 23:16:44
Hier op mijn HTC Tytn2 lees ik de tekstversie, /?wap2. Gaat uitstekend, behalve afgelopen middag dan :D

Het enige vreemde daarin is dat onderaan de hoofdpagina zowel een kopje 'ongelezen berichten' als 'ongelezen reacties' staat.

Ze geven echter niet precies dezelfde berichten weer, dus het nut van deze functie is me niet helemaal duidelijk. :eusa_think:

Ongelezen reacties zijn nieuwe berichten in topics waar je ook in hebt gepost. In normale modus herkenbaar aan het gele opengevouwen foldertje, ipv een dichte blauwe voor een topic.

Gr 8)

Thys

Tjee, zijn er ook dingen die jij níet weet? ;D

elianmars

Citaat van: thyzerrr op 12-04-2010 23:48:04
Tjee, zijn er ook dingen die jij níet weet? ;D

Thuur weet vast mijn pincode niet  :evil:

Als hij 'm wél weet, eet ik m'n laptop op  :eusa_shifty: